Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWendy overleden (topic"Schokken in hoofd")

Wendy overleden (topic"Schokken in hoofd")

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de hele familie ook :( Wat ontzettend shoquerend om dit zo ineens te lezen, zo uit het niets en zo jong.. het leven is inderdaad niet zo zeker en stevig als waar we soms van uit durven te gaan. Wat een horror. Nog maals veel sterkte met deze moeilijke tijd en hopelijk brengt het leven jullie genoeg mooie momenten om er nog een balans in de kunnen vinden :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
veel sterkte, ik hoop dat je heel veel mooie herinneringen hebt om aan vast te houden, en dat die je kracht geven...

ik geloof in leven na de dood, en ik duim voor je...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
jezus wat een ontzettend klote nieuws jasper.. :openmouth: gecondoleerd :( ik wil jou en je naasten ontzettend veel sterkte toewensen in deze ontzettend moeilijke periode.
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lieve mensen,

De afgelopen anderhalve week zijn ontzettend chaotisch geweest en we zijn allemaal kapot, mijn lieve vriendin, Wendy,is afgelopen zaterdag 17 oktober in het ziekenhuis overleden. We zijn zo ongelooflijk verbaasd hoe dit zo snel heeft kunnen gaan, we zijn echt in shock.
Ik, onze kids, onze ouders, broers, vrienden... de enige die niet echt verbaasd lijken zijn de artsen.

Drie weken geleden wisten we nog van niets en maakten we plannen om aankomende Kerst metde kids naar Disneyland te zullen gaan en nu....nu wordt ze morgen gecremeerd....ikkan er maar niet bij met mijn verstand, en ik word helemaal gek, nu dit hier schrijven geeft even rust in mijn kop,klinkt misschien stom maar door nu hier "even op te sommen" wat er de afgelopen dagen is gebeurd lijk ik het steeds meer te beseffen...

Ik zal proberen om kortsamen te vatten wat er is gebeurd.

donderdag 12 okt werd er weefsel weggenomen en toen hoorden we vrijwel meteen dat het goed fout zat, verder hebben ze ons heel veel verteldmaar ikmoet jullie bekennen dat ik dat allemaal kwijt ben...feit is dat ze vanaf toen in het ziekenhuis moest blijven en dat ze steeds sneller achteruit ging, ik denk nog steeds bij mezelf" wat als we nu niet naar de dokter waren gegaan....misschien was ze nu dan niet dood..."....vreemd maar dat gevoel heb ik nu. Anyway, met de dag werd ze zwakker, afgelopen vrijdag kon ze ineens niet meer praten en niets meer zien aan één oog, ze herkende ons allemaal niet meer en het enige wat ze nog deed was alsmaar overgeven en epileptische aanvallen. Zaterdagavond is de familie bijelkaar geroepen omdat ze vrijdagavond in coma raakte, zooo ontzettend snel...godverdomme....de kinderen hebben geen afsceid van hun mama knnen nemen toen ze nog helder was. Zooneerlijk! Sorry,ik spring nu van de hak op de tak ,ik benmomenteel echt even in de war. Later werd er ons verteld dat er geen hersenactiviteit meer zichtbaar was met andere woorden ze was dus hersendood. En dan weet je dus, dit komt nooit meer goed. Om 23.58 uur is de apparatuur eruit gehaald en is ze overleden. En morgen gaat ze dus voorgoed weg en zien we aar niet meer. De kinderen zijnzo verdrietig, ze zijnnog zo lein maar toch weten ze dat mama niet meer komt en dat doet zoveelpijn. Ik heb jullie nu op de hoogte gesteld van haar overlijden, Anderhalve week geleden hadden we t nog over het forum en zei ze me al dat ik wel ff nog wat moest postendat ze het zo fijn had gevonden dat jullie zo meelevend waren. Ik wou dat ik beter nieuws had...Groet, Jasper en kids
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gecondoleerd :(
ik heb het topic gelezen,dit nieuws heeft mij echt geraakt.
aan wat is ze precies overleden? en wat is de oorzaak?
mischien wil je hier niet over praten,begrijp ik heeel goed
je hebt heel wat te verwerken

heel veel sterkte
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben hier echt even goed stil van... Ik heb nota bene eerder nog via pb een aantal uitgebreide mailtjes met haar uitgewisseld. De redenen van haar overmatig drugsgebruik kwamen toen ook veel meer aan het licht voor mij. Deze vrouw had dus al aardig wat meegemaakt in haar leven en nu is haar dit overkomen... Ook was mijn eerste reactie op haar topic eigenlijk de aanleiding voor het bezoek aan haar huisarts. Ik vind het afschuwelijk dat dit dan toch zo af moest lopen. :cry:

Dit heeft me echt enorm geraakt en ik wens Jasper, de kinderen en alle andere nabestaanden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!! :(
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat verschrikkelijk :( Ik zit dit met tranen in mn ogen te lezen en ken haar niet eens!!!
Wat moet het voor jullie verschrikkelijk moeilijk zijn!

Echt enorm veel sterkte voor jullie allemaal. jullie zullen het vast nodig hebben.

Gecondoleerd.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Jasper,
Je weet zelf dat je haar met de beste bedoelingen ter wereld hebt gestimuleerd naar de dokter te gaan, daar mag je je niets over verwijten, eerder het tegendeel! Zo'n plotselinge onverdiende dood, zo jong nog en met kleine kinderen, is natuurlijk afschuwelijk. Maar waarschijnlijk is haar hierdoor een lijdensweg bespaard gebleven. Ik wens je heel veel sterkte toe met dit overweldigende verlies, héél veel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."