Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWWW.PILLREPORTS.COM voor vergelijking xtc-tabletten

WWW.PILLREPORTS.COM voor vergelijking xtc-tabletten

22 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
CHECK DEZE SITE ALS JE WIL WETEN WAT ER IN EEN PIL ZIT... ipv het heel de tijd aan ons te vragen!!!!
www.pillreports.com
S
Shana_PLid
Mak er een sticky van anders heeft deze topic weinig tot geen zin...
P
PikachuLid
Update de eerste post even en dan is ie rijp voor een sticky
C
CarlitosLid
Lang niet alles geloven wat er staat plz :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
Deze site word vooral gebruikt voor dealers dus als ze van hun shit afwillen zetten ze er een fake op... Het is alleen goed voor een idee wat erin zit. Wil je het exacte weten? Gewoon nogsteeds naar een testlab brengen.
a
azgazaLid
Nick de Neger zei:
Deze site word vooral gebruikt voor dealers dus als ze van hun shit afwillen zetten ze er een fake op... Het is alleen goed voor een idee wat erin zit. Wil je het exacte weten? Gewoon nogsteeds naar een testlab brengen.
Klik om te vergroten...

Testen is de enige zekerheid ja.
D
DopezillaLid
Kijk hier eens.

Pill reports vind ik overigens zo slecht nog niet. Vaak komt het wel overeen met de werkelijkheid, in mijn ervaring.

Echter, er zullen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn. Laten testen die handel, dus!

Olle
S
Shana_PLid
Hmmm ik vind pillreports zo'n crap nog niet...
Ok er zijn veel dealers die hun goederen aanprijzen dat weet ik ook, maar voor 80 procent heb ik altijd de pil teruggevonden die ik ga gebruiken met nuttige info!!
D
DreamWeaverLid
Shana_P zei:
Hmmm ik vind pillreports zo'n crap nog niet...
Ok er zijn veel dealers die hun goederen aanprijzen dat weet ik ook, maar voor 80 procent heb ik altijd de pil teruggevonden die ik ga gebruiken met nuttige info!!
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook, tot ik wat groter in ging kopen en alles voor de zekerheid naar een testcentrum bracht. De resultaten op pr.com zijn veeeels te rooskleurig!
p
papeliluLid
Lees hier veel over testen van pillen.Mijn vraag is dan ook waar je het beste heen kan gaan en hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt en daarbij hoe hoor je de uitslag. is dat per tel. of met de post.Mensen bij mij in huis weten niet dat ik pillen slik en ze hoefen dat ook niet te weten snap je
A
Astrix_7Lid
PR is gewoon een leidraad en niet meer dan dat. De reports waarin wel een juiste verslaglegging is gemaakt pik je er op den duur wel uit btw.

Dus: gewoon testen laten.
a
alcoholistLid
PR is zo slecht nog niet nee,mij ook vaak geholpen,maar der gaan gwn 1 of meerdere keren komen wanneer dingen fake zijn
C
CuppieLid
Ik post daar ook, en ben dus geen dealer. :stoned:
D
DopezillaLid
Cuppie zei:
Ik post daar ook, en ben dus geen dealer. :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat zeg je nu, manneke! Maar we hebben je wel door! :openmouth:

Olle
I
ImmoLid
De resultaten van het test centrum en de info van pillreports zijn bij mij tot nu toe altijd gelijk geweest. Prima site.
m
mrrenoLid
Ik heb ook mijn testresultaten op pillreports gezet en ik ben ook echt geen dealer.
Voor mij is het best wel lastig om aan fijne spullen te komen (maar gelukkig niet onmogelijk :) ).

Ik denk dat als je een beetje rond kijkt op pillreports.com en partyflock.nl dat je een redelijk goed beeld kan krijgen welke pillen je MISSCHIEN WEL moet hebben en welke pillen ZEKER NIET.

Maar altijd laten testen natuurlijk...
We zijn gezegend met die luxe in Nederland, dus laten we er alsjeblieft gebruik van maken!
V
VivaLaBlondeLid
Ik hou de boel daar een beetje koest als moderator en ik kan het niet vaak genoeg zeggen daar, test je shit. PR is een mooi initiatief voor 't buitenland, waar ze niet geprezen zijn met testcentra. Aan de andere kant; als iedereen in Nederland z'n shit zou testen zouden in no-time alle testcentra wegens de drukte pillen weigeren op te sturen, en enkel resultaten verstrekken die reeds bekend zijn. - Dat zou je op PR bij een fatsoenlijk (!!!!) report in principe zelf ook kunnen.

Tevens zijn er op partyflock enkele zeer betrouwbare en snuggere mensen die werkelijk alles laten testen en er niet om liegen - het topic daar is i.c.m. PR qua materiaal dat online beschikbaar is, een nog iets betere maatstaaf.

Dealerreports zijn er inderdaad zat. Ik kan er nu zo een paar tussenuit vissen waar minimaal 40mg van het werkelijke MDMA gehalte af moet. Thing is dat ik het moeilijk hard kan maken, en dat niemand dat kan. En dat er strenge regels zijn op het gebied van reports verwijderen en het bannen van dealers (bannen gaat enkel op 'request').

Met een EZ-testertje, wat gezond verstand en PR kan je tegenwoordig al een aardig end komen. Natuurlijk weegt dit niet af bij een echte labtest. Achja, ik doe m'n best :wink:.

~Viv
m
mrrenoLid
VivaLaBlonde zei:
Met een EZ-testertje, wat gezond verstand en PR kan je tegenwoordig al een aardig end komen.
Klik om te vergroten...

Check...

Gezond verstand + Prillreports + Partyflock + EZ test = Redelijke indicatie

Maar uiteraard altijd laten testen.
C
CuppieLid
Om welk topic gaat het dan op partyflock?
S
SperSIZEboonLid
Cuppie zei:
Om welk topic gaat het dan op partyflock?
Klik om te vergroten...
http://partyflock.nl/topic/877392:Wat_v ... buurt.html

in dit topic komen wel regelmatig testresultaten voorbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."