#1
je ziet en merkt het toch wel, dan kan je het beter op een feest doen waar ze niet komen en met vrienden waar je het samen mee kan doen.
Paddo100 zei:gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.
< Holgistar > zei:De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeftEn een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel
Lenzen eventueel?
knolselderij zei:< Holgistar > zei:De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeftEn een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel
Lenzen eventueel?
lenzen heeft geen zin tenzij t gekleurde lenzen zijn maajja met andere kleur ogen zie je dr zowieso anders/raar uit
hoe groot is de kans dat je ze tegen komt en hoelang praat je nu met ze maajja ik wil je niet zeggen wat je moet doen tis uit eindelijk de keuze van jou

T-men zei:Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....< Holgistar > zei:T-men zei:Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig![]()
SperSIZEboon zei:als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....< Holgistar > zei:T-men zei:Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
n als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen
Niet dat je van een pet meteen oververhit, maar het verhoogt wel je lichaamstemperatuur en is een extra risicofactor. Bovendien heb je met een hogere lichaamstemperatuur eerder hersenschade, dus loop je effectief door het dragen van een pet wat extra hersenschade op.kiekert zei:Lol, van een pet ga je echt niet oververhitten hoor.
< Holgistar > zei:Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."