#1
Wel eens gedaan, maar dan wilde ik mijn vreugde toch delen met vrienden. Ben dan ook later langs vrienden gegaan. Het was geen onplezierig gevoel, maar in gezelschap is het toch leuker. Daarom raad ik je ook aan het gewoon met een groepje mensen te doen waarmee je het normaal gesproken wel altijd gezellig mee hebt.