Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik alleen

Gebruik alleen

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel eens gedaan, maar dan wilde ik mijn vreugde toch delen met vrienden. Ben dan ook later langs vrienden gegaan. Het was geen onplezierig gevoel, maar in gezelschap is het toch leuker. Daarom raad ik je ook aan het gewoon met een groepje mensen te doen waarmee je het normaal gesproken wel altijd gezellig mee hebt.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#2
lijkt mij persoonlijk niets, ben liever onder de mensen dan, mensen die ook waus zijn wel te verstaan :hearteyes:
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Lees al tijdje dagelijks dit forum zonder dat ik zelf een vraag had. Maar nu heb ik toch wat. Heb ongeveer 9 maanden geleden voor het eerst een pilletje genomen.
Super ervaring :grin: :hearteyes: . Geen idee hoeveel mg ik toen naar binnen heb gewerkt omdat ik toen nog niet veel wist over het laten testen enzovoort. Nu zit ik er aan te denken om in me eentje weer een pilletje te nemen gewoon thuis. Eventueel met vrienden die niet gebruiken maar die het wel weten. Maar zou zelf ook wel eens willen weten wat het met je doet zonder dat je mensen om je heen hebt, gewoonweg alleen jezelf. Heb pilletjes getest op 95 mg. En omdat het al een tijdje geleden is zit ik te denken om gewoon te beginnen met 1 en misschien een halve of een hele bij te nemen op het hoogtepunt. Nu is mijn vraag of jullie wel is in je eentje mdma hebben gebruiken of het goede ervaring was ?

dankuuuu :)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me er eerlijk gezegd helemaal niets bij voorstellen... Lijkt me gewoon helemaal niet leuk. Maar als je het doet laat je dan even weten hoe het was? Ben wel benieuwd eigenlijk!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het best leuk is, maar ik krijg onder invloed van mdma altijd een onverzadigbare lust naar conversatie. Dus dat zal ofwel msn'en voor je leven worden, of je rent vanzelf vol enthousiasme naar je vrienden toe. :grin:

Natuurlijk kan het in je eentje ook wel mooi zijn denk ik, maar mdma is toch echt een gezelschapsdrug denk ik.

Olle
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar heb zeker gelijk in denk ik.

Het is alleen als ik iets in me bezit heb kan ik zo moeilijk wachten tot een goed feestje ofzo. :P Maarja misschien is meer omdat ik er laatste 2 maanden weer wat meer intresse in heb. En als ik al die verhalen zo eens lees op dit forum maakt het de zin in mdma er niet minder om. :P

Het is voor mij ook wel jammer omdat veel van mijn vrienden anti-drugs zijn. Beetje jammer en ompraten over verstandig gebruik willen ze geen woord van geloven want alle drugs zijn slecht volgends hun :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nieuwe vrienden zoeken om drugs mee te nemen. :grin:

Of ga naar 'n leuk feest ofzo, daar zal je niet de enige zijn die gebruikt, dus kan je je lekker uitleven.

Olle
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
wanneer jij knetter wous thuis op je bank zit,hou jij het niet vol,om daar alleen thuis te blijven zitten,jij gaat contact en gezelligheid opzoeken.
geloof me,ik heb zovaak alleen thuis xtc geslikt,dat ik dacht,ik zet me telefoon uit,blijf lekker thuis ,lekker playstation of wat dan ook.. ong. 45minuten na het slikken zit ik al bij iemand thuis die ook trek heeft in een pilletje en lekker met mij gaat wauzen.

daarom is het altijd goed als je dit niet vaak doet,om mensen bij je te hebben die dit al vakr hebben gedaan.

zodat je gee spijt krijgt van dingen die je doet,bijv. naar familie of vrienden gaan en telkens zeggen dat je van ze houwt met zulke ogen> :openmouth:
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik snap wat jullie bedoelen. Met het contact met andere mensen willen hebben. Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie om dat te gaan doen. Kan de pilletjes dan beter bewaren voor een geschikter moment. In iedergeval bedankt voor de reacties :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
zeker een aanrader! ipod op en trippe.
vind ook dat als je alleen bent je er veel meer van voelt.
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oo dus toch wel iemand die het als een positieve ervaring ziet ? :) :P
Wat ik me wel afvraag is dat mensen zeggen dat het leuk is als er andere bij zijn wat ik wel snap. Maar hoe ervaar je het dan in je eentje .. hoe kun je dan die praatkick kwijt ?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#12
psych-out zei:
zeker een aanrader! ipod op en trippe.
vind ook dat als je alleen bent je er veel meer van voelt.
Klik om te vergroten...

Zeker een aanrader...

Heb zelf nooit zoon praat kick, kan rustig een paar uur op de bank liggen met een koptelefoon gevuld met muziek... Hoewel ik indirecte geluiden beter vind, dus vanuit de speaker...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
hebt 1 keer in mn eentje gedaan was wel heel leuk, maarrrrr vindt 't toch zonde van mn serotonine als ik in mn eentje wil spacen rook k liever een jointje
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe het ook wel is in me eentje.. (kansloos eigenlijk maarja)
Ik ben toen, in me eentje, de hele stad rondgelopen.. keiharde muziek, sigaretten bij me.
Heerlijk, echt waar. Maar met zijn twee, of in een groepje, vind ik ook erg leuk. Maar niet leuker dan in me eentje.
Het is beide speciaal vind ik. Als je in je eentje waus ben, dan vind ik dat ook wel iets hebben. Je hebt tijd voor jezelf, gaat op in alles en je hoeft geen rekening te houden met andere. Want ik heb soms dat ik helemaal in mezelf op ga als ik die dingetjes op heb, en dan ben ik even niet aanspreekbaar. Dan zit ik in een geluksmomentje, en dan wil ik alleen maar even lekker voelen. Meer niet.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hm, zoals jij het nu zegt klinkt het wel interessant. Alleen ik weet niet of ik in m'n eentje door de stad moet gaan lopen met x op. Ik denk dat ik zomaar eens willekeurige voorbijgangers zou kunnen gaan knuffelen.

Op zich ook niks mis mee, eigenlijk.

Hm, naja, 'k ga als ik het probeer wel wat vrienden achter de hand houden mocht ik het echt niet uithouden in m'n eentje.

Olle
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Persoonlijk vind ik (mijn ervaringen) met meerdere mensen leuker.
Want iedereen begrijpt elkaar ook al kraam je dikke onzin uit, als je vaag gaat lullen met x op tegen nuchtere mensen kijken ze je aan als of je gek bent:P (wat ook wel weer begrijpbaar is haha)

Ik heb het ook vaak zat alleen gedaan en dat is dan weer op een andere manier lekker.
Wanneer ik waus ben onder de mensen(wat ik heerlijk vind, contacten leggen enzo) dan ben ik ook te veel met andere bezig, praten hier praten daar, rond lopen.
In je eentje ben je veel meer bezig met het spacen zelf en dat is super heerlijk.
Zat vaak zat in mun eentje thuis en enkel genieten van de trip :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment. :grin:

Olle
t
tonymaceronyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ollemann zei:
Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
hahah dat zijn de leukste gesprekken: ja man je hebt echt gelijk dit dat. 10 sec later waar hadden we het net ook al weer over? , en het dan allebei nooit meer weten :grin:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Persoonlijk wil ik het nog wel eens proberen. Zoals eerder gezegd, lekker op de bank liggen, fijne muziek op, sigaretje, wat lachgas patronen en spacen maar. Lekker diep gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."