Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het 1 maal alleen gebruikt. Ik dacht dat het niets was, maar daar kwam ik na een uurtje wel achter haha. Ik heb wel twee uur voor de spiegel gestaan en gezeten. Ik ging met mezelf praten. Ik stelde vragen, dacht er over na en gaf dan antwoord. Ik was dan over het antwoord aan het nadenken enz. enz. Ik ben wel mooi aan bepaalde tips gekomen die ik nu nog steeds gebruik. Ik weet het het klinkt raar maar het is echt waar. Verder overkwam het me dat mijn vriendinnen "ineens " bij me waren. Dit gebeurde als ik naar voorwerpen keek van mijn vriendinnen en bij mij in de kamer rondslingerden (terwijl er niemand was) Ik voelde hun energie door me heen stromen. Gewoon heerlijk! als laatste wil ik noemen dat het dansen lekker is. Muziek of niets 't maakt niet uit. De volgende keer doe ik het lekker met iemand samen, maar het was echt de moeite. Je ontdekt dan echt wie jezelf bent."