#1
Toch maar oppassen , met die "steken" in je hoofd, voorspeld weining goeds mijns inziens.
Hang af en toe een lekkere natte handdoek over je hoofd, dat helpt.pascal828 zei:Het kan uiteraard wel, maar drink genoeg en neem ook voldoende pauzes waar je verkoeling zoekt.
Dus om de zoveel tijd even een pauze nemen en rustig in de schaduw zitten.
Dus zorg er gewoon niet voor dat je oververhit raakt. Veel plezier.![]()
Trouwens, draag geen pet tegen de zon, want de warmte gaat dan niet weg.


k00k zei:Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Sublimo zei:k00k zei:Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Doe je vaak MDMA ?
k00k zei:Sublimo zei:k00k zei:Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Doe je vaak MDMA ?
Heb 't pas 3x gedaan. 6 maart, 20 maart en 24 april.
Sublimo zei:k00k zei:k00k zei:Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Doe je vaak MDMA ?
Had je er elke keer last van ? Of alleen de laatste ?
Junk Deluxe zei:Ben je van NL of BE k00k?
k00k zei:Hoi,
Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?
Graag ervaringen en tips waar ik extra op moet letten
Bedankt alvast,
GR.
Flameon zei:goed drinken kook
yxes zei:k00k zei:Hoi,
Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?
Graag ervaringen en tips waar ik extra op moet letten
Bedankt alvast,
GR.
Ik ben ook aanwezig, hoe ben jij eigenlijk van plan de xtc te nemen, pas aan het einde? of gewoon vanaf het begin.
mijn(ons) plan: uurtje of 4-5 voor het einde de pillen te slikken zodat je op het einde niet helemaal dood bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."