Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA en festivals

MDMA en festivals

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch maar oppassen , met die "steken" in je hoofd, voorspeld weining goeds mijns inziens.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is juist extra lekker met de heerlijke zon op je kop.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi,

Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?

Graag ervaringen en tips waar ik extra op moet letten:)

Bedankt alvast,

GR.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan uiteraard wel, maar drink genoeg en neem ook voldoende pauzes waar je verkoeling zoekt.
Dus om de zoveel tijd even een pauze nemen en rustig in de schaduw zitten.

Dus zorg er gewoon niet voor dat je oververhit raakt. Veel plezier. :)
Trouwens, draag geen pet tegen de zon, want de warmte gaat dan niet weg.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
Het kan uiteraard wel, maar drink genoeg en neem ook voldoende pauzes waar je verkoeling zoekt.
Dus om de zoveel tijd even een pauze nemen en rustig in de schaduw zitten.

Dus zorg er gewoon niet voor dat je oververhit raakt. Veel plezier. :)
Trouwens, draag geen pet tegen de zon, want de warmte gaat dan niet weg.
Klik om te vergroten...
Hang af en toe een lekkere natte handdoek over je hoofd, dat helpt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pis in je broek, eerst is het warm maar daarna wordt het lekker koel.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drink een isotoon drankje, helpt nog beter tegen uitdroging dan gewoon water. Aquarius is hier een goed voorbeeld van, aangename smaak en perfect tegen de uitdroging :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
mdma is uitgevonden om in de zon op een festival te nemen man :hearteyes:
Dansen als stier met stuiptrekkingen en zoveel mogelijk zon opvangen :rock:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor de tips, ik ga 't proberen :wave:
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk vind ik het op een festival lekkerder om eerst overdag lekker een biertje te drinken en savonds pas aan de dopé te gaan. Maarja da's persoonlijk he....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
k00k zei:
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Doe je vaak MDMA ?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
k00k zei:
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Doe je vaak MDMA ?
Klik om te vergroten...

Heb 't pas 3x gedaan. 6 maart, 20 maart en 24 april.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou er toch maar mee oppassen, als je de volgende keer er nog last van hebt zou ik het niet meer doen totdat je weet waar die steken vandaan komen. Bouw dan ook langzaam op.

Ik zal eens zien of ik iets kan vinden voor je over steken in het hoofd bij MDMA :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
k00k zei:
Sublimo zei:
k00k zei:
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Doe je vaak MDMA ?
Klik om te vergroten...

Heb 't pas 3x gedaan. 6 maart, 20 maart en 24 april.
Klik om te vergroten...

Had je er elke keer last van ? Of alleen de laatste ?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
k00k zei:
k00k zei:
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Doe je vaak MDMA ?
Klik om te vergroten...

Had je er elke keer last van ? Of alleen de laatste ?
Klik om te vergroten...

Alleen op 20 maart, daarna heb ik op 24 april nog wat gehad. Daar had ik geen last ervan.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben je van NL of BE k00k?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Junk Deluxe zei:
Ben je van NL of BE k00k?
Klik om te vergroten...

Wat doet dat ertoe ? Voor dit soort vragen hebben ze iets speciaals uitgevonden.... PM !
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
k00k zei:
Hoi,

Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?

Graag ervaringen en tips waar ik extra op moet letten:)

Bedankt alvast,

GR.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook aanwezig, hoe ben jij eigenlijk van plan de xtc te nemen, pas aan het einde? of gewoon vanaf het begin.

mijn(ons) plan: uurtje of 4-5 voor het einde de pillen te slikken zodat je op het einde niet helemaal dood bent.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
goed drinken kook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."