Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslagere doses

lagere doses

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ook 70mg ga je merken en gaat zeker een fijn effect leveren :)

Als je niet wilt bijpakken, neem de overige dan ook niet mee. Je zult niet de eerste zijn die z'n eigen belofte daarin niet kan houden...
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo slikkers ^^

Ik ga binnenkort voor het eerste MDMA gebruiken. deze heb ik in pilvorm. De test zegt dat er 70mg in zit. nou is het zo dat ik 82kg weeg. dus zou ik tussen de 80 en 90mg willen nemen, maar dat wordt dus lastig, aangezien een hele 70mg is, en anderhalf 105mg. als ik één en een kwart doe zit dat wel ong. goed, maar da's opzich wel een gedoe. nou vroeg ik me af, als ik 70mg zou nemen, is dat minder dan 1mg per kg lichaamsgewicht, terwijl 1-1,5 wordt aanbevolen.
zou ik dat alsnog kunnen doen, of is dat eigenlijk zonde omdat het effect iets te weinig is.
Overigens wil ik erbij vermelden dat ik sowieso niet bij wil/ga pakken, of het nou voldoende effect heeft of niet.

Pawel
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
70mg is een prima dosis.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Arizona zei:
of xtc is niet je ding, dat kan natuurlijk ook.
Klik om te vergroten...
Nee. Dat kan niet.

:hearteyes: :xtc: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik voelde 1mg/kg toch niet goed hoor :P
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#6
aight, dat wordt dan maar 70mg voor mij met mijn 82 kg ^^
Sowieso wel beter voor eerste keer denk ik... kijken hoe de kater is enzo. al verwacht ik zelf dat ik er weinig last van zal hebben gezien het feit dat ik op het mdma opzich na alle overige invloeden uitsluit.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou persoonlijk beginnen met ééntje, en als je er weinig/niks van voelt gewoon een halfje bij slikken. Zorg dan wel dat je min. 45 min ermee wacht, de tijd van de inslag kan erg variëren. Veel plezier :hearteyes:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pawelonius zei:
Sowieso wel beter voor eerste keer denk ik....
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook :)

Ga je het trouwens thuis doen of op een party? (want thuis in een chille setting is het misschien wél een idee om anderhalf te doen. Dan kan je er lekker op je gemakje inglijden in een vertrouwde omgeving. Op een party zouk het gewoon rustig aan opbouwen zodat je weet wat je kan verwachten :smoke: )

Either way.... ENJOY :tearsofjoy:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga het op 5 mei wageningen doen ^^ ik lach me kriek als ze me pakken en het verbieden, tis namelijk het vrijheidsfestival waar we onze vrijheid vieren :tongueout:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pawelonius zei:
ik ga het op 5 mei wageningen doen ^^ ik lach me kriek als ze me pakken en het verbieden, tis namelijk het vrijheidsfestival waar we onze vrijheid vieren :tongueout:
Klik om te vergroten...
okay, dan lekker bij 1 pilletje houden :)

En naar mijn weten kunnen ze je niet oppakken voor het gebruik, alleen voor bezit/handel. (tenij je je als een randdebiel gaat gedragen natuurlijk :rolleyes: )
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb toch nog een vraagje, hoop dat 't nog beantwoord wordt voor ik weg ga :)
ik weet niet zo goed wat er gebeurt als de mdma is uitgewerkt. de kans bestaat goed dat ik dan nog 2 uur te verdrijven heb. Wordt ik dan heel moe ofzo? of is 't wel te doen?
want ik heb hier guarana liggen, en zat te denken om eventueel als mdma is uitgewerkt wat guarana te poppen. Mijn twijffel is alleen: is het nodig? (zie ik dan wel natuurlijk). is dit de moeite, vooral dat is interessant voor mij, en het belangrijkste, kan dit slechte invloeden hebben? (sterkere kater, of mss in ergste geval hartaanval, zeg maar wat :tongueout:)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent weer terug als je dit leest en dan weet je het antwoord uit de meest betrouwbare bron; eigen ervaring.

Ik ben van mening dat de naspace iets is wat er bij hoort en op zijn eigen manier leuk is. Heerlijk dapen op de terugweg met nog wat te blowen of nog een tijd doelloos op de bank hangen ofzo. Ook de day after hoort erbij. Het meest relax is het als je een heel weekend hebt voor alle fases.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had gister samen met een vriend 1 pil genomen, van als 't goed is 70mg. Ongeveer na 20 minuten voelde ik een soort opluchting, maar meer was 't niet. Deze hield wel aan. Na een uur voelde die andere gast duidelijk effect, alles was zacht etc. maar drukte had hij het niet zo mee :tongueout: ik werd op een gegeven moment wel wat actiever, en ik had sterk de neiging om wat muren op te klimmen. Verder voelde ik er niks van. Ik had wel grote pupillen. ongeveer 2 uur na de eerste pil had ik nog een halfje genomen, maar dit leverde helaas niks op... beetje spijt van dat halfje dus :tongueout: mja, ik dacht, misschien slaat het nog in. Ik merkte wel af en toe dat mijn kaken wat stijver waren. Dus de pillen deden bij mij wel iets, maar niet echt heel veel.
Nou hoop ik maar dat ik niet last krijg van een dip, want dat zou zonde zijn, nadat het effect weinig was :tongueout:
wordt maar weer een andere keer proberen... over een paar maanden :tongueout:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Had je het ingenomen op een nuchtere maag? Zorg dat je op tijd eet zodat je een paar uur later het pilletje in kan nemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een uur van tevoren iets eten is doodzonde ja.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#16
we hadden wel iets kleins gegeten 1/1.5 uur ervoor. allebei hetzelfde.
Ik zat daar ook een beetje aan te denken, hij had nog een klein beetje sterke drank (Half shotje) gedronken, misschien dat dat de vetten beter afbrak ofzo.
Mja, ik neem toch maar aan dat ik voor de volgende keer genoeg pauze moet nemen, paar maanden dus.
Dan zorg ik ervoor dat ik 3 uur van tevoren niets gegeten heb :tongueout:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Een uur van tevoren iets eten is doodzonde ja.
Klik om te vergroten...
:(
best stom ja, ik stond er nog bij te twijffelen.
toch sloeg het bij die andere dude wel in, en best major ook nog. mja...
wat raden jullie aan, gewoon 3 maanden wachten, of kan 't opzich (mocht ik dan een gelegenheid zien) ook na 2 maanden ofzo?
Waardoor verwijden de pupillen eigenlijk bij mdma? want dit gebeurde dus bijv. wel bij mij.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verwijde pupillen duiden erop dat de lever aan de gang gaat, je krijgt ook verwijde pupillen bij sommige medicijnen, zou zo even gauw niet weten welke precies. Je kan het opzich 2 weken erna al pakken al zou je dat willen, maar om het écht speciaal te houden zou ik er minimaal één maand tussenhouden. Je serotonine-niveau heeft ook +- een maand nodig om zich volledig weer te herstellen maar het kan dus wel wat eerder!
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nja, ik zou opzich gewoon de 3 maanden aanhouden, maar omdat het nu niet werkte vroeg ik 't me af. Kan ik er van uit gaan dat een (groot) deel niet is opgenomen ofzo? Want als dat niet zo is, dan heb ik toch zo'n 105mg mdma binnen gekregen, en in dat geval is 3 maanden wel noodzakelijk denk ik. Maar als veel niet opgenomen is neem ik aan dat het iets korter hoeft te duren met pauze. Klinkt misschien junky van mij, maargoed, IK was degene die mdma regelt, en dan ben ik degene die het niet mag voelen :tongueout: ben dus wel benieuwd ;P

Ik hoop dat ik geen forumregels overtreedt met al deze vragen waardoor het bijna een chat topic wordt, maar ik vragen worden wel goed beantwoord ^^
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een tijdje terug om de 2 weken flinke dosissen MDMA/Xtc genomen, nergens last van dus het kan gewoon. Mijn eerste keer MDMA, zelfde echt precies zoals jij 't zei, eerst een halfje en daarna een hele, voelde ook niet veel. 2 weken daarna met ééntje begonnen, en daarna nog eentje en ik ging heerlijk. Het is aan jou hoeveel tijd je ertussen laat, zoals ik al zei het blijft veel specialer als je inderdaad 3 maanden wacht maar het is dus niet noodzakelijk. Het is ook zo dat hij dan harder en beter inslaat, omdat je serotonine-niveau dan weer helemaal op peil is. Een aanrader is om voor- en na xtc-gebruik veel fruit en vitamine-C tot je te nemen, eventueel in de vorm van supplementen. Als je dit doet, weet je zeker dat je serotonine-niveau weer op peil is na een maandje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."