#1
Ik heb een tijdje terug om de 2 weken flinke dosissen MDMA/Xtc genomen, nergens last van dus het kan gewoon. Mijn eerste keer MDMA, zelfde echt precies zoals jij 't zei, eerst een halfje en daarna een hele, voelde ook niet veel. 2 weken daarna met ééntje begonnen, en daarna nog eentje en ik ging heerlijk. Het is aan jou hoeveel tijd je ertussen laat, zoals ik al zei het blijft veel specialer als je inderdaad 3 maanden wacht maar het is dus niet noodzakelijk. Het is ook zo dat hij dan harder en beter inslaat, omdat je serotonine-niveau dan weer helemaal op peil is. Een aanrader is om voor- en na xtc-gebruik veel fruit en vitamine-C tot je te nemen, eventueel in de vorm van supplementen. Als je dit doet, weet je zeker dat je serotonine-niveau weer op peil is na een maandje.
