Yula zei:
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb vanavond met hem afgesproken om ze op te halen. Hij vertelde dat het vrijwel 100% mdma was.. Maakt het veel uit als het niet 100% mdma is?
Ook vertelde hij dat hij ze al getest en gebruikt had, moet ik ze dan nog een keer laten testen? Want we willen ze pas 26 Juni gaan gebruiken, dus eventueel nog genoeg tijd om te testen.
Trouwens, nog een vraag. Flap je er snel dingen uit? Want ik heb een aantal dingen die zegmaar "geheim" zijn, (haha dit klinkt echt alsof ik 6 ben en een geheimpje heb)
Ik zal je uitleggen hoe xtc pillen is en hoe het in de handel werkt.
1.De dealer zal tegen jou niet zeggen dat ze niet goed zijn, en zal alles zeggen zodat jij het koopt!
2.Geloof iemand nooit op z'n woord, al is het een zogezegte 'mattie' van je.
Wees verstandig, en laat ze testen. Zeker als je er geen ervaring in hebt. Er zijn teveel 'nep' pillen op de markt, die je een vaag gevoel geven maar wat absoluut geen XTC is! Overigens zijn de nawerkingen heel naar. Hartkloppingen, onstekingen in de keel (opgezette keel) en als je pech hebt zet het door en zijn je luchtwegen afgeknepen.
Als je ineens blauwe handen en knieën hebt, dan weet je al dat het geen XTC is maar Mephedrone. Dit effect krijg je 'alleen' van deze pillen. Dus als iemand zegt dat het erbij hoort, is het geen ervaren gebruiker! Wees verstandig en kap er maar mee, want je gevoel wordt niet beter maar je gaat er lichamelijk alleen maar meer van achteruit.
Als ze "echt" 120 mg zijn, ben je dom als je ze in 1 keer neemt. Ze klappen dan binnen 15 minuten.. Wens je alvast sterkte, en als je slim bent neem je gelijk SSRI remmers mee!
MDMA moet je zien als een stof die je 'overdreven' lief maakt, zelfs je grootste vijand is je beste mattie. Je praat non-stop en hebt het over emotionele zaken, waar je het normaal nooit over zou hebben bij je vrienden. Als je nu al zit met je geheimen, houdt er dan rekening mee dat het binnenkort geen geheim meer zou zijn.
En de allerlaatste tip die ik je mee kan geven.
Zorg dat er iemand bij je is die ervaring is, zeker als je het met een grote groep doet. De kans dat iemand fout gaat is 80%, zelfs bij ervaren gebruikers!
Veel plezier
