Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ga over een paar weken voor het eerst xtc gebruiken samen met wat vrienden (Voor ons allemaal de eerste keer) En ik heb toch een aantal vragen.. Hoop dat jullie antwoord kunnen geven! De jongen waarvan ik ze overkoop heeft oranje sterren, 120 mg getest en vrijwel 100% zuivere mdma. -Omdat het voor ons allemaal de eerste keer is, moeten we dan gelijk een hele pil slikken of eerst beginnen met een halve? Op internet zelf al wat research gedaan maar er kwamen zoveel verschillende antwoorden! -Is er een grote kans dat er iets fout gaat? Wat zou er dan kunnen gebeuren en duurt dat lang? (Ik bedoel, is je hele trip k*t dan, of ben je het zo weer vergeten?) -Kunnen we daarna nog op de fiets stappen of is het verstandiger om te lopen? Er is namelijk een festival dan in 't dorp.. Bedankt iig alvast!"
"Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb vanavond met hem afgesproken om ze op te halen. Hij vertelde dat het vrijwel 100% mdma was.. Maakt het veel uit als het niet 100% mdma is? Ook vertelde hij dat hij ze al getest en gebruikt had, moet ik ze dan nog een keer laten testen? Want we willen ze pas 26 Juni gaan gebruiken, dus eventueel nog genoeg tijd om te testen. Trouwens, nog een vraag. Flap je er snel dingen uit? Want ik heb een aantal dingen die zegmaar "geheim" zijn, (haha dit klinkt echt alsof ik 6 ben en een geheimpje heb)"
"Wauw, bedankt voor alle reacties! Vanavond is het zover en dan zal ik zeker morgen ofzo even komen vertellen hoe het was. Haha het is trouwens niet echt een geheim, maar meer iets wat niet iedereen hoeft te weten. Dat is het enige waar ik tegenop zie, dat ik dat er per ongeluk uitflap. We gaan vanavond eerst in het park zitten en nemen dan om ongeveer 11 uur die pil. Dan eventjes kijken hoe het gaat en dan naar 't dorp waar hilversum alive is."