#1
Hoi ,
Ik zit met een probleempje.
als ik xtc, speed of mdma gebruik kan ik niet of nauwelijks naar de wc... als er dan iets uitkomt brand het en zijn het maar een paar druppels.. Ik heb ook geen plasdrang. Ik ga echt naar de wc om dat hij soms weleens geleegd moet worden.
Ook als ik na een nacht te hebben gefeest en ik lig in bed word ik steeds wakker van de gevoelige blaas.. als ik zeg maar beweeg voel ik me blaas dat steekt en moet om de kwartier naar de wc. Is dit gevaarlijk???? Vind het maar vreemd en niet echt genieten zo van de xtc als het steeds zo afloopt.
Groetjesss
Ik zit met een probleempje.
als ik xtc, speed of mdma gebruik kan ik niet of nauwelijks naar de wc... als er dan iets uitkomt brand het en zijn het maar een paar druppels.. Ik heb ook geen plasdrang. Ik ga echt naar de wc om dat hij soms weleens geleegd moet worden.
Ook als ik na een nacht te hebben gefeest en ik lig in bed word ik steeds wakker van de gevoelige blaas.. als ik zeg maar beweeg voel ik me blaas dat steekt en moet om de kwartier naar de wc. Is dit gevaarlijk???? Vind het maar vreemd en niet echt genieten zo van de xtc als het steeds zo afloopt.
Groetjesss