#1
Dione zei:Sublimo zei:Dione zei:Als het goed is moet het plassen dan ook een stuk beter gaan.
Volgens mij wordt het plassen niet beter door zout te eten. Zout zorgt er juist voor dat water wordt vastgehouden door het lichaam. Dus meer zout, minder urine.
Ik durf ook niet met zekerheid te zeggen dat t effectief is bij iedereen. Ik weet dat het voor mij in ieder geval hielp. En aangezien je lichaam water vast houdt door het ADH hormoon wat vrijkomt bij gebruik en je lichaam minder zout produceert, lijkt het mij een logische conclusie. Of het kloppend is weet ik niet. Maar het is het proberen sowieso waard. Het is hoe dan ook goed om zout te eten tijdens XTC gebruik.
Dat ADH verhaal klopt inderdaad. Extra zout eten is ook goed. Maar of je er van gaat plassen...