Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnbekende bijverschijnselen XTC

Onbekende bijverschijnselen XTC

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dude, je gebruikt te veel. Doe gewoon even een tijdje rustig aan! Als je niet normaal met drugs om kunt gaan, kan je verwachten dat het een keertje niet goed gaat...

Verder is dit ook geen tripreport, ik zet hem dus even bij het xtc subforum.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als hij doodgaat lijkt me dit een mooie voor de Darwin Awards.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geef je lichaam wat rust, je zal niet oud worden als je zo doorgaat ....
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
atbboy zei:
Geef je lichaam wat rust, je zal niet oud worden als je zo doorgaat ....
Klik om te vergroten...

Grappig dat juist jij dat zegt.... :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
maraka93 zei:
Gisteravond,


Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
Klik om te vergroten...

Niets aan de hand joh. Ik zou er gewoon nog een paar pillen bij gooien, ik zeg 15 in de week ofzo.

Die verlammingen zijn peanuts. Wie wil er nou met een gezond lichaam oud worden? Daar zit niemand op te wachten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Als hij doodgaat lijkt me dit een mooie voor de Darwin Awards.
Klik om te vergroten...

:grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
alleeeeeeeeees gaat kapot
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Als hij doodgaat lijkt me dit een mooie voor de Darwin Awards.
Klik om te vergroten...

dit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sowieso, maar wat hij doet is gewoon z'n hersens nuken
m
mdmaabeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!

Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mdmaabee zei:
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!

Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!
Klik om te vergroten...
Duidelijk. :sunglasses:

Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc.
v
veraxLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
mdmaabee zei:
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!

Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd.
Zie hier het resultaat!
Klik om te vergroten...
Duidelijk. :sunglasses:

Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc.
Klik om te vergroten...

INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
maraka93 zei:
INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Klik om te vergroten...
Oh dus jij offert jezelf nu in feite op in naam van de wetenschap?
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
maraka93 zei:
En nog iets, ik ben ook achter de reden gekomen waarom ik mezelf kapot maak en dat is een borderline persoonlijkheidsstoornis dus beter SHUT UP!
Klik om te vergroten...

Als je het zonodig wil doen, doe het dan goed.
Of loop anders niet zo te janken en geef jezelf een schop onder je anus!

Al dat zielige BPS-gedoe! :kots:
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lees even mijn eerdere posts en je zult zien dat niets anders dan welvaart de boosdoener is want je hebt nou eenmaal niet het vermogen om te doseren blijkt.
Het menselijk lichaam met geest, heeft minimaal 28 dagen nodig om te herstellen van reductief MDMA gebruik.
D.w.z. dat je er niet bij drinkt of blowt, 2 dagen tevoren je vochtbalans op peil brengt, nuttige voedingsstoffen tot je neemt na afloop (vitaminen, mineralen en vezels via natuurlijk verkregen weg) en dat je voldoende rust danwel slaapt...

Goh, wat ging ik doorgaans enorm in de fout want ik voldeed niet aan deze criteria.

Mind over matter!

Je moet met je ratio handelen guppie, je emotie helpt je nog om zeep!
v
veraxLid
01-01-2024, 00:00
#16
ee nurd
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
Klik om te vergroten...
Lekker bezig, freek. :wave:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed .
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
Klik om te vergroten...

Ik zou echt niet weten waarom je die vreemde bijwerkingen hebt. Misschien dat iemand anders je kan helpen maar ik snap er echt helemaal niks van.

Weet iemand misschien waarom TS deze bijwerkingen heeft? Het zal wel niet komen door overmatig gebruik want dan zou diegene waarschijnlijk zelf wel op dat idee komen. Zo stom is niemand, lijkt me.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
maraka93 zei:
Voor verdere informatie: ik gebruik gemiddeld nu het vakantie is 2x per week en dan gemiddeld 4/5 pillen+coke+alcohol+wiet+speed . Ik zou graag willen weten of iemand hier bekend mee is en in het speciaal de gevoelloosheid in mijn handen, benen, hoofd, nek en voeten.
Ook blow ik al bijna 4 jaar hard (gemiddelde 5-10 met hoogtepunten van 15 per dag).
Klik om te vergroten...

kerel weet je wel goed wat je geschreven hebt :P ik zou het nog eens goed lezen en mezelf eens afvragen waar je mee bezig bent :rock: en dan denk ik niet dat het gaat over een onbekende bijwerking van xtc :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elke week 2 dagen pillen gebruiken ? En jij vraagt je nog af waarom je last hebt van nevenwerkingen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."