Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmcPP ervaringen

mcPP ervaringen

154 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier mijn ervaringen : viewtopic.php?f=21&t=4222&p=123265&hilit=MCPP#p123265

Het is rotzooi.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het precies zo ervaren als op de site hierboven is aangegeven, ik had die pil toen niet laten testen (dom, ik weet het) maar aan de hand van de symptomen weet ik bijna zeker dat het mcpp was...
Echt niet aan te raadden, het was de meest verschrikkelijke nacht van mijn leven denk ik.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

Sjpiener zei:
Dan houdt het op. Ik ga er ook vanuit dat jullie meer ervaring hebben dan m'n vriend en ik. En ja, sommige effecten waren wel idd hetzelfde als bij mdma, alleen vind ik het zo raar dat ik normaal gesproken áltijd een energieboost krijg met mdma, of t nou 80 mg is of 170. En dit keer niet, waar kan dat dan aan gelegen hebben? Niet de juiste stemming o.i.d.?
Klik om te vergroten...

hoho, aan die energieboost mag je wel twijfelen hoor. Heb eens rond de 350 mg MDMA gedaan en ik kon met gemak slapen... hoewel het niet diep was en ik constant wakker werd en begon te hallucineren. Dus persoonlijk denk ik dat het eerder een energieboost geeft in lage/normale dossisen maar dat je bij hoge dossisen gewoon heel erg waus wordt, het waus effect oversteeg toen ook het love effect...

Ik denk dat dit toch normaal is, zo niet: laat me iets weten :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 2 keer mdpp pillen gehad en ik kan het maar met 1 woord verwoorden en dat is "KUT". Ik heb me echt nooit zo slecht gevoeld als die 2 keren vooral de 2de keer. De 2de keer dacht ik echt elke seconde dat het me laatste kon zijn. Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(
Klik om te vergroten...

Precies wat ik ervaren heb, wat een hel is dat. Vreselijke dorst en vooral geen puf om op te staan, allerlei kleuren zien en vooral niet kunnen slapen....
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjpeezer zei:
· Gevoel van moeten braken maar het lukt niet
Klik om te vergroten...

Leek allemaal tof totdat ik dit las :grin:

Ik denk toch dat MD(M)A beter blijft :hearteyes:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
kiekert zei:
http://www.trimbos.nl/default18686.html
Klik om te vergroten...

Dank voor het linkje :)

Ik heb inmiddels al heel veel gevonden over MCPP en gelezen en wist eigenlijk al zeker
dat mijn pillen van vorige week MCPP pillen waren.

Uitslag van de testservice heb ik inmiddels binnen: De fel roodroze Dolce & Gabbana's
die nu in omloop zijn bevatten 0 mg MDMA en 18 mg MCPP. Nog niet eens een heel
heftige dus.Een "goede" MCPP pil bevat tussen de 17,5 en 52,5 mg MCPP is me verteld.

Ik zou zeggen voor de mensen die deze pillen aangeboden krijgen, doe maar niet!! :kots:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miss J zei:
Immo zei:
Heel de tijd extreem warm en dan weer extreem koud. Erg misselijk en heel veel dorst. Ik hoop echt dat ik nooit meer bij die dingen in de buurt kom. :(
Klik om te vergroten...

Precies wat ik ervaren heb, wat een hel is dat. Vreselijke dorst en vooral geen puf om op te staan, allerlei kleuren zien en vooral niet kunnen slapen....
Klik om te vergroten...

Ik ging er ook allerlei kleuren en patronen van zien, een beetje paddo achtig. Dat was eigenlijk nog wel het "leukste" van die klote dingen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
PuppiiiEyes zei:
Ik denk toch dat MD(M)A beter blijft :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zou je denken. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedereen reageert anders op mcpp. Ik ken vrienden die ze genomen hadden en die zich echt fucked up voelde, misselijk maar niet kunnen kotsen, koud,warm, afentoe strak, hard gaan maar heel vaak moe maar niet goed kunnen slapen.

Sommige namen dezelfde pillen en vonden het goed. Love-gevoel, van de kaart zijn, strak/spacey zijn, en konden na afloop wel gewoon heerlijk slapen.


Het verschilt dus gewoon heel erg per persoon hoe je reageert op mcpp. Ik zelf heb het niet gedaan naar aanleiding van het 1e verhaal. Ging er van uit dat het toch echt mcpp was en ging geen risico nemen. Was toen ook 15 en nog niet echt over testen nagedacht :P Zorgde gewoon dat ik van mensen had die ik vertrouwde en als er geen goeie ervaringen over rond gingen nam ik ze niet..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
without a doubt. Ik zeg alleen dat er mensen zijn die er wel goed op reageren en het soms zelfs kunnen waarderen. Dat neemt niet weg dat mdma natuurlijk vele malen aangenamer en beter is :wink:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, maar leuk vond ik het niet.
Toen die pil begon te werken, gingen de gordijnen in ene vet raar doen. (dat lag dus aan mij)
Het tapijt veranderde in wormen, op een of andere manier, ik begon me in ene zo vreselijk te voelen dat ik gewoon aan een vriend van me vroeg of hij me niet kon dood maken. Ook dat braak gevoel had ik steeds. Ik heb dus ongeveer een uur/anderhalfuur met m'n hoofd tussen mijn benen gezeten door dat rot gevoel.

Voortaan laat ik die pilletjes eerst testen.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze zomer thuis op mn eentje in mn kamer (onbewust) zo'n kutpil genomen.. Wat een nacht!
Eerst begonnen met een halve, na n halfuurtje de andere helft genomen en nog een halfuurtje later begon het te werken. Alles was chill in het begin, net het echte mdma gevoel, lekker spaen..
Enkele uren later echter merkte ik dat dit niet het normale gevoel was. Waarom moet ik niet kauwen? Waarom zie ik niet wazig?(normaal moet ik 1oog dichtdoen om bv mn gsm te kunnen lezen) Verder ook verschrikkelijke dorst gehad, zelfs dag erna!
Heb die nacht geen oog dichtgedaan, heb liggen zweten dat het niet normaal was.
Ook heel de tijd afwisseling van warm en koud hebben.
Gigantische pupillen waren er ook bij, echter geen last van misselijkheid of braken gehad.
Gwn het gevoel van ziekte, koorts.
Heb in totaal 12uur wakker gelegen tot de volgende morgen. Heb geen oog kunnen dichtdoen.

KUTERVARING, nooit meer! :confused:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op Lowlands een keer zo'n groenblauwedavidster gehad, zaten ook vol met mcPP. Toen dus juist bijgeslikt omdat het effect lang op zich liet wachten. Inderdaad werd het na een uur ontzetted afwisselend warm en koud, van klemzweten tot rillen aan toe (en dat kon om de minuut omslaan). Op een gegeven moment werd alles zwart en ben ik gigantisch over m'n nek gegaan, ging gepaard met hele enge stuiptrekkingen (maten maakten zich dan ook zorgen, EHBO stond erbij en keek ernaar alsof er niks aan de hand was :wave: )

Even gelegen op het beton en wat water gekregen en een komkommer. Daarna richting het tentenkamp gelopen. Een van mijn maten voelde er helemaal niks van, een ander had inmiddels al tweeëneenhalf van die bitches gedropt en begon zich na het zien van mij ook een beetje druk te maken om zichzelf. Hij heeft de hele avond met een slaapzak om zich heen buiten gezeten en de ziekste mindfucks gehad, gelukkig is hij ervaren gebruiker, dus hij wist het een plek te geven.

Ongeveer vijf uur na inname stond ik opeens enorm strak, en lichtte de wereld op. Ik zag als een soort nachtkijker, maar dan met die maffe groene kleur als gewoon wit. Heb echt brak geslapen die nacht. Ben uiteraard ook goed pissig geworden op mijn Lowlandsdealertje, die overigens stevig volhield dat heel Flevoland de mooiste avonden beleefden op deze krengen.
We hadden geen idee watvoor meuk erin zat, maar de testresulaten bevestigden mijn vermoedens:
67mg mcPP.

Kleautezooi.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
67mg? :openmouth: :openmouth:

Jezus

Normaal zit er maar 10 tot 20mg mcpp in een pil toch?
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit waren hele nare jongens inderdaad!
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#17
kiekert zei:
67mg? :openmouth: :openmouth:

Jezus

Normaal zit er maar 10 tot 20mg mcpp in een pil toch?
Klik om te vergroten...
nee hoor je hebt pillen 0% mdma of speed en 70% mccp.
Ik heb nog niet echt slechte ervaring gehad met mccp enkel zag ik grond naar boven komen etc.
Maar niet ziek of misselijk.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb t over mg, niet over procenten.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#19
kiekert zei:
Ik heb t over mg, niet over procenten.
Klik om te vergroten...
En wat is 70% volgens jouw :tearsofjoy: .

Ik had gisteren eindelijk wat pilletjes gescoord na 8 maanden stoppen. Het waren witte smileys met oranje speckles erop. Mooi gedrukt ze zagen er echt lekker uit.
Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen :) Ga ze toch maar is laten testen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
http://www.trimbos.nl/default18686.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."