Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmcPP ervaringen

mcPP ervaringen

154 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
mcPP ervaringen

Ik en een vriend van me hebben afgelopen weekend wat ervaring opgedaan met mcPP. We hadden vrijdag 10 groene versace’s gekocht. We dachten echter dat er gewoon mdma in zou zitten. Zaterdagavond namen wij 1 pil rond 8 uur. We gingen naar buiten en na een half uur/3 kwartier voelden we nog niks. We wilden bijnemen, maar ik zei dat we beter even konden wachten. Een paar minuten later begon het te werken.

Onze symptomen:
· Hartstikke grote pupillen
· Evenwichtsstoornis
· Wisseling in warm en koud hebben
· Helemaal in ons eigen wereldje wegspacen
· Dezelfde gevoelens hebben
· In het begin even het love-gevoel en een energieboost
· Tijdsbesef was totaal weg
· Andere muzieksmaak
· Wegdraaien van de ogen
· Gevoel van moeten braken maar het lukt niet

Om 2 uur moesten we allebei thuis zijn, we hadden later (rond half 11/11 uur) nog eentje gegooid, dus in totaal hadden we 2 stuks op, en we waren nog steeds aan het spacen, ik kwam met hartstikke grote pupillen thuis. Ik ben op bed gaan liggen met mijn mp3 in en ben in slaap gevallen.

De dag erna (zondag) hebben we rond 7 uur ’s avonds (deze keer bewust) weer eentje genomen. Na 45 minuten begon deze te werken. Echter, het gevoel deze keer was wel anders. Minder spacen, wisseling van spacen naare strak staan (lag denk ik aan de muziek, soms luisterden we trance of psytrance, soms speedcore en terror). We hadden nog dezelfde symptomen, alleen het spacen was minder heftig. Ik had alleen in het begin het lovegevoel. We hadden rond 10 uur nog een halve bijgepakt.

Door mcPP treed je als het ware in je eigen wereldje. Ik en mijn vrienden hebben het niet als onprettig ervaren. Echter hebben we liever mdma. mcPP zouden we liever niet gebruiken op een feest, want je bent als het ware strak en brak. Om eens even een avondje heerlijk weg te spacen is mcPP heerlijk.
I
IntoxicationLid
echt slecht kom ik er niet op ik voel me wel lekker maar wanneer alles begint te werken heb ik ook altijd zo n kotsgevoel in mn keel
S
SjpeezerLid
Iemand nog ervaringen met mcPP :rolleyes: ??
A
AdrenochroomLid
Nope maar is het vergelijkbaar met BZP/TFMPP?
S
SjpeezerLid
En wat is dat??
S
SporLid
als dit mcPP is heb ik volgens mij niet anders geslikt toen ik 13-15 was, voordat ik 2 jaar gestopt ben...

Volgens andere dingen die ik heb gelezen werd je hier alleen ziek van en was het niet relax, gewoon een serotonine opmaken middel. Maar kan er natuurlijk naast zitten....
M
Miss JLid
Ik heb een hele slechte ervaring met mcpp met de volgende symptomen:

-Koorts
-Absoluut niet kunnen slapen
-Lichte hallucinaties
-Misselijkheid (zonder overgeven)
-Echt TE ver gaan met nadenken
-Niks was lekker terwijl ik vreselijke dorst had
-Onrust

Kortom, ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld.
S
SjpienerLid
Sjpeezer zei:
Ik en een vriend van me hebben afgelopen weekend wat ervaring opgedaan met mcPP.
Klik om te vergroten...

That's me.

Het was opzich best grappig voor een keertje, alleen was het zeker niet wat ik ervan gewend was. Normaal draaien mijn ogen pas weg na 2 of meer pillen en begint de werking al na 20 minuten. Dit keer draaiden mijn ogen al meteen weg en werkte het pas na 3 kwartier ongeveer.

Ook had ik heel vaak het gevoel dat het dan weer warm was, en dan weer koud. Het was niet bepaald vervelend ofzo, maar op sommige momenten vond ik het toch echt wel irritant.

De eerste keer met dit pilletje duurde de trip ook maar iets van 3 uur, terwijl hij gisteravond tot zo'n 7 uur aanhield. Minder sterk, dat wel, maar het duurde toch echt langer.

Lichte hallucinaties had ik ook last van, sommige waren leuk, maar op een gegeven moment hallucineerde ik gewoon té hard, en werden het bijna angsten.

Volgende keer laat ik toch fijn de pillen testen :)
p
pretenderLid
hallo naar mij weten gaan je ogen niet wegdraaien van de mcpp, maar ik kan je ook naast zitten

maar dat gedesorienteerde/gewichtstoornis, zijn dan weer wel sympthonen van mcpp..

zou t miss dma geweest zijn??

iamand mjiss een antwoord?

ciao
S
SjpienerLid
Haha nee, we zijn gewoon vrienden :wink:

Nou, we weten het niet zeker, maar we vonden zowiezo al dat het gevoel anders was dan de andere keren op xtc. De dag erna wat dingetjes opgezocht over evt. andere stoffen, en we vonden dat de symptomen van mcPP erg leken op hoe wij ons voelden.
S
SporLid
Sjpeezer & Sjpiener, zeker dat jullie geen tweelingbroers zijn ipv vrienden ? :beer:

Maarre, hoe weten jullie dat het mcPP is ? normaal weet je dat toch alleen 100% zeker na een test uit een lab ? en aangezien jullie ze opgegeten hebben lijkt het me lastig testen
D
DrientjeLid
De 'symptomen' die jij beschrijft zijn volgens mij gewoon die van mdma hoor! En dat ze de volgende dag niet zo heftig meer waren lag gewoon aan het feit dat je serotonine niveau gedaald is en je dus minder aan je pil hebt...

Testen met die hap. Ik heb een x mcpp op en ik ging bijna dood en heb mijn hele huis onder gekotst. Ik was zo van de kaart dat ik niet eens meer kon herinneren dat ik gekotst had en, werd de volgende dag wakker in de keuken terwijl dat nou niet bepaald mij vaste plek is om in slaap te vallen...
V
VivaLaBlondeLid
Dit waren hele nare jongens inderdaad!
V
VidaLoCaLid
kiekert zei:
67mg? :openmouth: :openmouth:

Jezus

Normaal zit er maar 10 tot 20mg mcpp in een pil toch?
Klik om te vergroten...
nee hoor je hebt pillen 0% mdma of speed en 70% mccp.
Ik heb nog niet echt slechte ervaring gehad met mccp enkel zag ik grond naar boven komen etc.
Maar niet ziek of misselijk.
k
kiekertLid
Ik heb t over mg, niet over procenten.
V
VidaLoCaLid
kiekert zei:
Ik heb t over mg, niet over procenten.
Klik om te vergroten...
En wat is 70% volgens jouw :tearsofjoy: .

Ik had gisteren eindelijk wat pilletjes gescoord na 8 maanden stoppen. Het waren witte smileys met oranje speckles erop. Mooi gedrukt ze zagen er echt lekker uit.
Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen :) Ga ze toch maar is laten testen.
A
AntigoneLid
VidaLoCa zei:
....Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp....
Klik om te vergroten...
Levende testmachines, wow respect hoor :smoke:
E
Exceptional InsightLid
VidaLoCa zei:
....Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp....
Klik om te vergroten...
Meta-Chloor-Phenyl-Piperazine
w
wcpapierLid
tot nu toe al een paar keer gehad.

waren in alle gevallen harde, maar toch broze pilletjes. en elk met een witte kleur (zegt natuurlijk niks over de werking/inhoud)

Vanacht met oud en nieuw was het dus weer zover
5 rolex kroontjes gehaald onder de noemer dat het ''echte knallers waren''

1tje genomen, maar niet bar veel van gevoeld, toen op een gegeven moment 3 bijgenomen
wat achteraf gezien best dom was, want zodra het insloeg bekroop een heel raar gevoel me.

heel onbehaagelijk, alles tintelde en jeukte
en terwijl ik 3 dekens omhad had ik het toch om de 5 minuten ontzettend koud prikkerig
waarna er weer een soort warme ''jeukflash'' kwam opzetten.
ook lichte hallucinaties zoals overal roosters en strepen in te zien.

ook kon ik niet normaal naar de wc lopen, omdat als ik liep
ik het gevoel had alsof ik 1 krat bier had opgedronken in me 1tje

uiteindelijk toch nog kunnen slapen na 5 helse uren
gelukkig nog 1 bewaard, die laat ik testen om zeker te weten dat het mCPP is

Voortaan toch alles dan maar laten testen. :angry:
T
T-menLid
Correct... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."