#1
Bedankt voor de reacties!
Net weer even een downer gehad. Dus ik dacht ik pak me maar weer een 5-htp capsule.
Opzich helpt dat spul wel en op de verpakking staat dat je er 2 per dag mag nemen.
Maar nu las ik dat het nemen van die 5-htp ook gevaarlijk kan zijn en dat je beter L-tryptofaan kunt pakken? Ik begin langzamerhand een beetje gek ervan te worden. Ik heb sowieso besloten geen xtc meer te pakken als dit het gevolg betekend.
Ik las dus dat dit tot 8 weken kan aanhouden omdat dan je serotonine level weer op pijl zou zijn...
dus nog 8 weken hier en daar para's krijgen van de pillen.. dat zie ik dus echt niet zitten. Ik hoop dat die 5-htp me erbij gaat helpen. Hebben jullie verder nog advies?
ik bedoel.. kan ik die 5-htp gewoon blijven paken 2 maal dags? en hoe lang duurt het met behulp daarvan normaal gesproken voordat je serotine level weer op normaal pijl is?
Net weer even een downer gehad. Dus ik dacht ik pak me maar weer een 5-htp capsule.
Opzich helpt dat spul wel en op de verpakking staat dat je er 2 per dag mag nemen.
Maar nu las ik dat het nemen van die 5-htp ook gevaarlijk kan zijn en dat je beter L-tryptofaan kunt pakken? Ik begin langzamerhand een beetje gek ervan te worden. Ik heb sowieso besloten geen xtc meer te pakken als dit het gevolg betekend.
Ik las dus dat dit tot 8 weken kan aanhouden omdat dan je serotonine level weer op pijl zou zijn...
dus nog 8 weken hier en daar para's krijgen van de pillen.. dat zie ik dus echt niet zitten. Ik hoop dat die 5-htp me erbij gaat helpen. Hebben jullie verder nog advies?
ik bedoel.. kan ik die 5-htp gewoon blijven paken 2 maal dags? en hoe lang duurt het met behulp daarvan normaal gesproken voordat je serotine level weer op normaal pijl is?