Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pffh ja eerste pilletje van mij is nu bijna 3 maanden geleden.. gewoon lekker thuis op de bank. Hij was al goed ingeslagen, dus we besloten een film te gaan kijken. Veel keuze hadden we niet, het werd SAW 5. Niet erg slim achteraf bekeken, daarna ook 2 weken met m'n lichten aan geslapen. Vannacht weer 1tje doen, heb SAW 6 thuis liggen en nog niet gekeken maar dat word 'm zeker niet vannacht!!"
"Zelf altijd naar de purple rain in breda.. Lekker onvriendelijk en het is heel wisselend met wat je meekrijgt, maar vergeleken met Roosendaal, dat word het niet meer vrees ik. Hopen dat ze het weer snel opengooien.. Wat er waarschijnlijk ook niet inzit. Er werd over gepraat inderdaad, maar er gebeurd tot nu toe niks, het is toch echt alleen nog maar koffie wat ze verkopen."