Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsparanoia xtc

paranoia xtc

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, heel herkenbaar allemaal.

Als het tijdelijk is is het allemaal wel uit te zitten. En tot zover heb ik nog niks gelezen over permanente veranderingen door XTC. Waait wel weer over waarschijnlijk!
E
ExluhuhhLid
01-01-2024, 00:00
#2
ooh man! wat ben ik blij met dit forum.

ik heb precies hetzelfde als jullie, ik had zo'n half jaar geen X meer gedaan en dacht laat ik is weer wat nemen. ik met me domme kop heb meteen 2 pillen geslikt en later nog 1 terwijl ik wist dat het goeie waren. natuurlijk veel te hard gegaan ( herinder me ook weinig van het feest) maar dat terzijde. ik had altijd al wel last van een depressie/onzekerheid tot dinsdag als ik het zaterdag nam. dus daar had ik dan wel vrede mee , ik wist tenslotte dat ik me woensdag superfit zou voelen. tot ik woensdag wakker werd. ik loop nu al een week constant mezelf gek te maken en constant met een waas voor me oog, net alsof ik op punt sta flauw te vallen. ook kan ik me vrijwel weinig van herinderen wat ik afgelopen dagen heb gedaan en is me tijdsbesef helemaal weg. net zoals jullie loop ik nu expres naar alle winkels/dingen waar ik me normaal goed voelde om te kijken als ik hetzelfde reageer als daarvoor, maar en het kutste was gisteravond ik ging stappen en terwijl ik me normaal nooit angstig voel voelde ik me zwaar ongemakkelijk ik had het gevoel alsof iedereen naar me keek en zelfs de kleinste vendjes van 16 die totaal niet sterk zijn was ik ploteling bang voor :confused: . ik dacht dat ik mezelf helemaal gek had gemaakt tot ik dit forum vond, dit geeft me toch wel hoop dat ik weer mezelf word, ik vind dit zwaar akkelig.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met 3 pillen van 120mg+ in korte tijd, zonder tolerantie, is een weekje van de kaart zijn niet heel gek. Komt hoogstwaarschijnlijk idd wel goed. Heb je na 2-3 weken nog steeds dat je je niet normaal voelt, dan pas zou ik me zorgen gaan maken.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik voordat ik mdma neem tegenwoordig altijd "prepare&repair".
Gewoon te koop bij Smartshop.

Verbetert de gemoedstoestand en vermindert uitputting na het gebruik van XTC, cocaïne of alcohol. Bevat vitamine C, multimineralen, vitamine B50 complex, l-tyrosine en 5-HTP.
D
DaliasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exluhuhh zei:
ooh man! wat ben ik blij met dit forum.

ik had zo'n half jaar geen X meer gedaan en dacht laat ik is weer wat nemen. ik met me domme kop heb meteen 2 pillen geslikt en later nog 1 terwijl ik wist dat het goeie waren.

ik loop nu al een week constant mezelf gek te maken en constant met een waas voor me oog, net alsof ik op punt sta flauw te vallen. ook kan ik me vrijwel weinig van herinderen wat ik afgelopen dagen heb gedaan en is me tijdsbesef helemaal weg.

-Heb zo ongeveer hetzelfde gedaan en erna ervaren.
Na een week voelde ik het steeds beter gaan, minder wazig enzo

Nu twee weken later heb ik nog een een tuut in men oor, hoofdpijn (vooral als ik iets gedronken heb, gewoon biertje of 2/3) en nog een klein beetje dat lopen checken of ik nog normaal reageer.

Wat bij mij goed lijkt te werken is ff lekker gaan sporten, zweten en gedachten op iets anders zetten.
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit mee maak, maar zolang het beetje bij beetje beter gaat vertrouwen we er maar op dat het goed komt ...?

sterkte!
Klik om te vergroten...
E
ExluhuhhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dalias zei:
Exluhuhh zei:
-Heb zo ongeveer hetzelfde gedaan en erna ervaren.
Na een week voelde ik het steeds beter gaan, minder wazig enzo

Nu twee weken later heb ik nog een een tuut in men oor, hoofdpijn (vooral als ik iets gedronken heb, gewoon biertje of 2/3) en nog een klein beetje dat lopen checken of ik nog normaal reageer.

Wat bij mij goed lijkt te werken is ff lekker gaan sporten, zweten en gedachten op iets anders zetten.
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit mee maak, maar zolang het beetje bij beetje beter gaat vertrouwen we er maar op dat het goed komt ...?

sterkte!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


nu weer een week later,

ik ben inderdaad weer gaan sporten en beter gaan eten.

de wazigheid ben ik vrijwel van af alleen als ik me echt moet concentreren (leren) komt het terug,maar het gaat al stukken beter :) ook me tijdsbezef komt langzamerhand terug.

ook komt langzamerhand me praatjes en me zekerheid weer terug. net alsof ik me zekerheid opnieuw moet opbouwen. en alles opnieuw moet ervaren heel raar.

maar er zit vordering in en ik geloof erin dat ik weer de oude word + ik sport nu weer en eet gezond.dit is zowiezo weer een goeie les geweest ik denk dat ik nooit meer xtc pak. man wat heb ik er last van gehad :P.

ach ja we moeten het zo zien he twas een goeie leer en het heeft me weer op de gezonde tour gebracht :grin:. plaats volgende week nog wel een bericht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."