#1
wel s gehad,maar toen kon ik ook niet meer op mn benen staan..
dat is ook, als je dat hebt ben je FEL AAN HET FLIPPENDeranged zei:Bij mij was het altijd een teken dat ie lekker ging.
schranziewanzie zei:dat is ook, als je dat hebt ben je FEL AAN HET FLIPPENDeranged zei:Bij mij was het altijd een teken dat ie lekker ging.
Mac... zei:Heerlijk klappertanden, kan ik echt van genieten. Alleen bijt ik tegenwoordig alleen nog maar..
Jeller zei:dus als je kou hebt vindne jullie dat ook leuk?
dat je er echt in zit en hard gaat need^weed zei:Jeller zei:dus als je kou hebt vindne jullie dat ook leuk?
nee het geeft gewoon zo'n spacend gevoeldat je er echt in zit en hard gaat
![]()
.SnelHEIDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
Intoxication zei:bij mij is het gewoon niet normaal, tot het bloeden van je lippen toe![]()
nutsss zei:Zelden last van. Wel een hele strakke kaak. Dat je je mond haast niet meer open krijgt en je steeds onverstaanbaarder wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."