Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlappertanden?

Klappertanden?

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
wel s gehad,maar toen kon ik ook niet meer op mn benen staan..
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb gister 2 MDMA-pillen geslikt, en m'n kaken gingen in het begin gewoon een beetje heen en weer en na een tijdje begon ik echt heel erg te klappertanden de hele tijd, dat was hiervoor nog nooit gebeurt, en ik vond het heel raar, ook als ik m'n tanden in iets zette beet het automatisch door, hebben jullie ook wel eens dat jullie HEEL erg beginnen te klappertanden (zonder dat het koud is dan he)
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik denk dat zo'n 99% er wel eens of altijd last van heeft..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=
haal dit filmpje maar eens af.
dan weet je direct wat klappertanden is.
het is gewoon een teken dat je goed aan het flippen bent :wink: :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij was het altijd een teken dat ie lekker ging.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Bij mij was het altijd een teken dat ie lekker ging.
Klik om te vergroten...
dat is ook, als je dat hebt ben je FEL AAN HET FLIPPEN
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
Deranged zei:
Bij mij was het altijd een teken dat ie lekker ging.
Klik om te vergroten...
dat is ook, als je dat hebt ben je FEL AAN HET FLIPPEN
Klik om te vergroten...

belgen zeggen t gewoon anders...

als ik aan t klappertanden ben wanneer ik mdma op heb. betekend t dat ik t naar mn zin heb xD
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelden last van. Wel een hele strakke kaak. Dat je je mond haast niet meer open krijgt en je steeds onverstaanbaarder wordt.

Maar echt geklapper dat kan ik me maar van één keer herinneren.

En toen had ik niet echt overdreven veel gebruikt.

Het zal per persoon wel verschillen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Heerlijk klappertanden, kan ik echt van genieten. Alleen bijt ik tegenwoordig alleen nog maar..
Klik om te vergroten...

ik kan dr ook van genieten idd
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
klappertanden en proberen dat op t ritme van de muziek die je op dat moment op hebt staan. prrrrrrrrrrrrrr lekker hoor :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
voooooooooooos

gelukkig heb ik nooit last van enige beweging in mijnen bek
kzou het alleszisn niet zo leuk vinden
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijk klappertanden, kan ik echt van genieten. Alleen bijt ik tegenwoordig alleen nog maar..
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor de eerste keer nu mdma gebruiikt. men mate voelde al veel meer als ik dus heb ng halfje bijgekapt nu zit hit ik hier te klappertande :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus als je kou hebt vindne jullie dat ook leuk?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
dus als je kou hebt vindne jullie dat ook leuk?
Klik om te vergroten...

nee het geeft gewoon zo'n spacend gevoel :mrgreen: dat je er echt in zit en hard gaat :hearteyes: :hearteyes: .SnelHEIDDDDDDDDDDDD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
Jeller zei:
dus als je kou hebt vindne jullie dat ook leuk?
Klik om te vergroten...

nee het geeft gewoon zo'n spacend gevoel :mrgreen: dat je er echt in zit en hard gaat :hearteyes: :hearteyes: .SnelHEIDDDDDDDDDDDD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

juist... jij snapt t... :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben juist fier dat ik mijn bek voor bijna 100% kan stilhouden :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
bij mij is het gewoon niet normaal, tot het bloeden van je lippen toe :rock:
Klik om te vergroten...

Jezus, lijkt wel een muizenval :grin:
Maar behoorlijk lullig voor je. Neem je teveel?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
jah maar dan heb je dat onbewust gedaan dat het begint te bloeden, en is idd bij hoge dosissen alleen, bij 100mg kan ik me normaal gedragen, vanaf 200 is het bijten en dansen als gek :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

nutsss zei:
Zelden last van. Wel een hele strakke kaak. Dat je je mond haast niet meer open krijgt en je steeds onverstaanbaarder wordt.
Klik om te vergroten...

Heb het wel eens gehad, maar voor de rest dit dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."