#1
Re:
Heb het wel eens gehad, maar voor de rest dit dus.
nutsss zei:Zelden last van. Wel een hele strakke kaak. Dat je je mond haast niet meer open krijgt en je steeds onverstaanbaarder wordt.
Heb het wel eens gehad, maar voor de rest dit dus.