Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschillende situaties om te genieten van xtc

verschillende situaties om te genieten van xtc

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc is op diverse manieren te genieten.

- Ik heb het gebruikt tijdens swingavondjes thuis (met meerdere stellen en dan lekker sexen).
- tijdens dancefeestjes (zoals laatst Armin Only)
- met een goede vriendin samen (no sex) bij haar thuis. Lekker praten en knuffelen.
- alleen thuis (minder, je gaat alleen maar porno kijken en fappen :mrgreen: )

en een situatie die jullie misschien niet echt kennen:

samen met die goede vriendin bezoek ik af en toe vrienden net over de grens in Duitsland. Hij is een beroeps Shiatsu masseur. Beiden zijn geïnteresseerd in oosterse zaken zoals Boeddha en spirituele zaken.
Vaak zijn we daar met 8-10 mensen, op japanse matrassen zitten en liggen we dan, soms elkaar masserend. Luisterend naar Mantra muziek, of muziek van Amerikaanse Indianen etc.
We hangen, knuffelen, praten serieus, of lekker gek. Deurtjes gaan open, we proberen soms problemen die we hebben op te lossen door erover met anderen te praten, zelf dingen te ontdekken. Beetje therapeutisch avondje dus ook.
Soms trekken we tarot kaarten, of iets in die geest.
Heel anders, maar erg ontspannend.

Herkenbaar? of nog nooit meegemaakt?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt goed man. maar zulk soort dingen doe ik altijd nuchter. Vind het zonde om me dan de volgende dag af te vragen of die geweldige ervaring geweldig was om de ervaring, of de drugs.

Maar het klinkt heel goed!!
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#3
probleem is dat ik best goeie gesprekken dan kan voeren, waar ik veel van kan leren.
Maar ik vergeet door de pil vaak de helft :(

Maar elk avondje brengt me een stapje verder, dus altijd wel positief :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien is een lage dosis lsd ook wel wat voor jou dan?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet zo heel gek hoor. Vroeger werd MDMA ook gebruikt tijdens therapeutische sessies.
Ik vind het ook veel fijner om er een beetje op te praten dan naar een feest te gaan.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk dus echt wel die therapeutische werking van XTC! Heb het laatst gebruikt onder zeer goede omstandigheden, bij mij thuis met een aantal mensen en op een geweldig feest waar veel vrienden waren. Ik merkte gewoon dat het hartstikke goed voelde om aardig te zijn tegen anderen enzo. Niet dat ik onaardig was, totaal niet, maar anders. Ik voel me nu al 3 dagen achter elkaar super positief en ik hoop dat zo te houden ook.

Ook is het zelfs dat als ik wiet rook, ik er meer van geniet en niet meer zo in mezelf gekeerd zit. Maarja, het versterkt gewoon je emoties en als je happy bent voel je je stukken lekkerder!
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
Misschien is een lage dosis lsd ook wel wat voor jou dan?
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel iets om uit te proberen, maar helaas geen contacten waar ik het kan kopen...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
proton zei:
luchtigtoetje zei:
Misschien is een lage dosis lsd ook wel wat voor jou dan?
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel iets om uit te proberen, maar helaas geen contacten waar ik het kan kopen...
Klik om te vergroten...

je kan een pm verwachten :wink:
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is .:grin: Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. :(
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
R-woud88 zei:
Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is .:grin: Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. :(
Klik om te vergroten...

subtiel...
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
DDeeJay zei:
R-woud88 zei:
Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is .:grin: Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. :(
Klik om te vergroten...

subtiel...
Klik om te vergroten...

touché :P
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DDeeJay zei:
R-woud88 zei:
Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is .:grin: Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. :(
Klik om te vergroten...

subtiel...
Klik om te vergroten...

Ja :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat hier ooit op het forum ter sprake is gekomen en wat eigenlijk zeker de moeite waard is om eerst xtc te nemen en dan te gaan sporten!
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
schiet je hartslag dan niet de hoogte in?

dansen vind ik nog kunnen maar sporten als je het intensief doet ,zouw er toch maar mee oppassen
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy:

Thuis een CD opzetten met geniale muziek, daarbij een beperkte hoeveelheid vrienden :rock:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Wat hier ooit op het forum ter sprake is gekomen en wat eigenlijk zeker de moeite waard is om eerst xtc te nemen en dan te gaan sporten!
Klik om te vergroten...

rennen is in elk geval al een aanrader :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aalpoepert zei:
Wat hier ooit op het forum ter sprake is gekomen en wat eigenlijk zeker de moeite waard is om eerst xtc te nemen en dan te gaan sporten!
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#18
proton zei:
luchtigtoetje zei:
Misschien is een lage dosis lsd ook wel wat voor jou dan?
Klik om te vergroten...

Lijkt me wel iets om uit te proberen, maar helaas geen contacten waar ik het kan kopen...
Klik om te vergroten...

Zolang je nog niet halverwege de zin de rest van je verhaal vergeten bent valt dat nog best me :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."