#1
DDeeJay zei:zjimiz zei:mephuser zei:Ik denk zelf dat XTC WEL verslavend is.. Wat hierboven ook al gezegd werd : Ook aan drop kan je verslaafd raken.. Als je bv depressief bent en je hebt gemerkt dat als je een pillie gebikt hebt, dat je al die gevoelens kwijt bent.. Een volgende keer als je niet lekker in je vel zit, is de kans aanwezig dat je aan een pillie denkt. Als je je er dus eenmaal door laat verleiden om een pillie te pakken, is die stap zetten een volgende keer een stuk makkelijker.
Maar dit is mijn mening![]()
en daarbij; ook als je niet depressief hebt, maar gewoon ff laag in je serotenine zit na gebruik, kan je daarna ook wel leeg en uit je hum voelen. En je zou kunnen denken dat een nieuwe pil de oplossing is (wat uiteraard niet werkt, want uiteindelijk betaal je de rekening wel). Ik ken gevallen hiervan (die dus beter geen x hadden kunnen nemen).
neen, dan ben je gewoon supergevoelig voor een verslaving en ben je niet goed ingelezen
met andere woorden dom
Als je verslavingsgevoelig bent, is dat een gegeven waarmee je rekening kunt houden als je je daarvan bewust bent. Het kan zijn dat je daar nog niet bekend mee bent, en de mist ingaat. Dit hoeft geen verband te houden met je iq.
Verder zijn heel veel gebruikers niet goed ingelezen. Sterker nog drugsgebruik is redelijk vaak impulsief. Lang niet iedereen doet zijn research om welke reden dan ook.
Begrijp ik goed dat je beide categorien als 'dom' af wilt serveren?
Hij heeft groot gelijk
!!