#1
Ik 2x per jaar. En jullie?

Petrovic zei:Ik 2x per jaar. En jullie?
Skippy zei:1 keer per maand ongeveer, als ik naar een feest ga.
Royban zei:Skippy zei:1 keer per maand ongeveer, als ik naar een feest ga.
Heb je dan nog elke keer dat echte lovegevoel?
ik heb dat zelf wel eens gedaan maar merk dan dat ik vaak wel warm word enzo maar niet dat immens blije gevoel krijg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."