Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een beginner als het gaat om xtc gebruik.. Nu hebben we dit weekend voor de 2e weekend pillen genomen.. De 1e pil was op vrijdagavond.. deze tripte ik er goed van (wit sterretje.) Op Zaterdagavond dachten we er wel wat meer aan te kunnen.. zo hebben we versprijd over de avond zo'n 4 pillen gehad (niet slim merk ik nu wel). Van zondag tot maandag dachten we.. hmm miss werkt het nog.. maar tevergeefs het werkte niet meer.. Nu loop ik al 3 dagen met de klachen van schokken in mijn hoofd.. Heb ergens gelezen dat het door de serotonine komt.. Deze moet dan bij mij wel erg laag zijn want mijn maatje heeft er niet zo heel veel last van als mij!.. zit nu ook weer met shocks in me hoofd te typen...:P (Enigszins wel HEEEL VEEL lol gehad dit weekend.. Beetje dollen en dansen in cafe ) Iemand enige raad/ verdere ervaringen met deze pillen? Greetz :>"
"Whuahaha dat is waar ook.. maar dat was niet dit weekend.. dat was vorige weekend toen we bij een kennis zaten.. voelde me al psygisch niet zo lekker.. maar dacht dat dit misschien zou helpen om me btr te voelen.. het bleek dus eventjes tegenstrijdig te werken.. daarna voelde ik me geweldig .. (dit was 2e x dat ik pilletje had genomen :P) nu wel spijt van dat ik laatste weekend zoveel heb genomen haha.. maarja spijt komt pas later"
"Hehe met alle geluk zijn we de magie niet kwijt geraakt .. waren 2 weken even overal mee gestopt.. en nu afgelopen weekend weer 1 sterretje gehad... Nou ik kan je vertellen.. Ik ging echt stuiterhard krijg nu verschillende soorten aangeboden.. Rode duiven, Blauwe Jumbo, Rode Dollar.. Iemand enige ervaring met deze 3?"
"Kgeef jullie helemaal gelijk hoor we hebben ook afgesproken om gelijk sowieso 1,5 maand niet weer te doen.. zodat ons lichaam ook even kan rusten en we verslaving willen voorkomen.. Is het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?.. (gewoon een vraagje xD) ik wil namelijk niet veel te duur gaan betalen..:$ Edit: Heeft iemand enige ervaring met paarse hartjes?.. ze worden best duur aangeboden.. maar wil eerst jullie mening er van horen :$.."
"ik betaal 4 euro per pil :P cristallen weet ik zo niet meer:P dus het blijkt nog wel best mee te vallen volgens jou? deze pillen wat ik nu heb: paarse hartjes.. zijn getest op een best hoge mdma gehalte maar weet zo niet meer hoeveel:P"
"haha ik ga ze nog niet weer testen.. ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg MDMA wil me eerst aan het termijn houden.. anders houd ik geen magie meer over :$ das zonde nja volgens een kameraad.. die had er 1 vn me gekocht.. die zei dat het zn hardste tot nu toe was:P dus dat is wel een chill bericht.. maar we zien vanzelf wel over maandje ofzo.."
"haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$.. 1. Gele Smileys 2. Witte Sterretje 3. Bruine Kameel.. Iemand ervaring met paars hartje?"
"deze 2 weken is het te ver gegaan.. ben beginner slikker.. 4 weken geleden voor het 1st gedaan.. en afgelopen 2 weken ff kijkee... EHMMM 16 pille weg geslikt..:$ Voel me beroerd, depri en koppijn.. verder ook erge shocks in me hoofd :$.. gaat wel weer over(A) Deze weken waren wel hard haha"
"Strdag heb k um getest was wel harder dan ik had verwacht.. pff was zo leip als een trein xD en ja.. nu weer maandje w8en.. (minstens).. Maar het klopt wel.. na de 1e x smaakt het naar meer :P:$ maar das dus gewoon een kwestie van zelfbeheersing zoals hier al eerder werd vernoemd.. ik ben nog niet van plan de magie kwijt te raken.. Dus lekker rustig aan doen.. Fantasy island staat voor de deur.. dus dan moet die magie er wel zijn alsk slik.. anders ist nix :P"