Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op groot feest Belgie

XTC op groot feest Belgie

50 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat ik voorop stellen dat je drugshonden echt zeer moeilijk voor de gek houdt. ALS ze er zijn, en je hebt drugs bij je, dan ruiken ze dat (als ze langs je lopen)

Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik. Vaak bij feesten gebruiken ze andere honden, honden die merken dat mensen zenuwachtig zijn. Als jij drugs bij je hebt, wordt je dus zenuwachtig als er een 'drugshond' langs je loopt.

Drugshonden zijn ontzettend duur om op te leiden, én kunnen vaak maar een uur werken voordat ze weer een 2 uur pauze moeten hebben. + Dat ik denk dat ze in België in de haven wel meer werk voor ze hebben.

Maak je niet te druk en neem t gewoon mee in je boxershort. Gepakt worden is het risico van het vak.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Phantom zei:
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?
Klik om te vergroten...
Nee.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
Klik om te vergroten...


jaaaaaaaaaaa :hearteyes:
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#7
dzN zei:
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
Klik om te vergroten...


jaaaaaaaaaaa :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja reverze ja.. :tongueout:
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?
F
FllexioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reverzee :hearteyes:

Ik heb het zelfde probleem. Ik wil ook enkele pillen meenemen.

Zijn er geen alternatieven ?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik.
Klik om te vergroten...

Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor..
Ik heb toevallig in een dierenasiel stage gelopen en dat man van de eigenares is hondentrainer.
Hij had ook een drugshond opgeleid voor cocaïne. Hij heeft mij zelfs als 1 van 6 mensen op een rij een keer een zakje coke in m'n jaszak gedaan en de hond het laten zoeken. Inderdaad ze ruiken het 99%.

Denk dat er zeker wel tientallen drugshonden in Nederland zijn.
Maar ze zijn inderdaad duur en je kan ze niet uren achter elkaar inzetten.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#10
nah is ooit nog gepubliceerd, de kans dat er een drugshond is bij een snelwegcontrole of dergelijke (personenvoertuigen) is quasi nul in België, er zijn er hier maar 6 en waarschijnlijk hoofdzakelijk gebruikt op evenementen en voor controleren van vrachtvervoer

en douane/politie mag je niet uitkleden gewoon omdat je eruitziet alsof je speed of weetikwat bijhebt, ben je nou helemaal gek?

op werchter en polsslag waren er honden aan de ingang en heb ze nooit iets zien doen terwijl er zeker wel 50 man moet voorbijgelopen zijn met toch iet of wat van dope in zn zakken
moest er echter controle zijn aan het evenement met honden (daar is kans toe) en je bent echt para snuif dan gewoon in de auto en neem enkel je wiet mee naar binnen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
met pillen kan ik het me dan nog voorstellen maar zelfs dat is nog te kort.
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
Klik om te vergroten...

Kijk eindelijk een geruststellende post :mrgreen: had ik hard nodig zeg maar,

ik ga niet met de auto met de trein want we zijn allemaal onder de 18 behalve 1 maar die heeft zijn rijbewijs nog niet. Echt verdacht zien we er denk ook niet uit, geen extreme kledingstijlen fzo.
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#13
tis alleen k*t dat we morgen pas de pillen op gaan halen en overmorgen reverse is.. maar kzal zeggen dat ze het goed moeten verpakken. kheb het het nu namelijk zo geregeld dat iemand anders voor mij naar binnen smokkelt :tongueout: misschien beetje pussy alleen ik heb de rare gewoonte om meteen als ik zoiets 'stouts' doe om gepakt te worden. Dat heb ik dan liever de eerste keer in Nederland en 18 ben :tongueout: anders zitten mijn ouders ook weer met het gezeiik.. :stoned:
J
JohnnyQLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drugshonden gaan er 9 op 10 NIET staan. De honden die ze meestal bij hebben zijn gewone politiehonden om mensen af te schrikken. Je zel wel zien dat de agent met die hond aan de lijn meer naar jouw als persoon kijkt dan naar de reactie van je hond.

Je kan ze best gewoon in je boxer steken, of zoek een kledingstuk waar je het in een soort naad kan steken.


Phantom zei:
Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een
....
ar ik de pillen laat.. :wink:
Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol iedereen had schrik voor de control aan de deur maar dit jaar was der niets niets echt af zunne alle ja ik ben binne gekomen langs de vip e' de gewone weet ik zelf niet en dat de bewaking iets of wat strenger was dat was reverze 2009 qwa control en qwa feest enzo wast gewoon echt cuuuul goed :)
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ik ben er geweest!!! superrelaxed!!! kheb me zeer goed vermaakt! ook met de pillen is alles goed gegaan. Ze hebben me niet eens aangeraakt en ook me maten niet. Geen hond gezien (ja op de terugweg was er 1 maat zo slim om de weg aan politiemensen met een drugshond te vragen. De hond begon te janken enz maar er gebeurde niets.. mischien was het toch helemaal geen drugshond)

Ik maak nog een tripreport maar niet nu want ik ben chagerijnig en naar de klote! :rock: :kots:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#17
de sfeer en muziek was wel goe mar ik pakte men eerste pil en kreeg drekt kostnijgingen dus heb ik de andere 3 verkocht en heb ik er 5 nieuwe van gekocht

ik voelde gwn niets terwijl mijn vrienden zwaar aan het gaan waren..... echt kut
maar dat heb ik dan weer opgelost met snelle eerste keer :tongueout:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Loser..
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
Klik om te vergroten...
op tomorrowland lag de hond lam door de warmte :tongueout:
t
tjik_tjakLid
01-01-2024, 00:00
#20
eerst inpakken in plastic, dan zilverpapier, dan in een condoom en je vriendin ze in haar... laten steken, riekt niemand... en drugshonden pfff, bassleader waren er ook zogezegd, en al die mensen die op voorhand pep gesnoven hebben, dat riekt een echte drugshond ook hé, niets gemerkt, niemand trouwens pff

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."