#1
Het kan trouwens wel dat je heel veel MDMA binnen hebt gekregen, wat omgezet wordt naar MDA, waarop je gaat trippen, en als een trip inslaat als je net de serotoninecrash hebt wordt het wel een bad trip ja..
Het was steeds alsof er nog iemand in de kamer was, dingen die een beetje begonnen te vervormen en dan leek het alsof k een kortsluiting in mn hoofd kreeg ofzo en begon ik helemaal te 'flippen'/trillen/hyperventileren.
...als dat verhaal over mij ging had ik mijn broek in alle kleuren van de regenboog volgeschete.strappedrich zei:o)
mij bedoeling is niet om je bang te maken
ja echt geruststellend is het allemaal niet zo..plantenbak zei:als dat verhaal over mij ging had ik mijn broek in alle kleuren van de regenboog volgeschete.strappedrich zei:o)
mij bedoeling is niet om je bang te maken
Angramar Temenos zei:Het kan trouwens wel dat je heel veel MDMA binnen hebt gekregen, wat omgezet wordt naar MDA, waarop je gaat trippen, en als een trip inslaat als je net de serotoninecrash hebt wordt het wel een bad trip ja..
idd! precies hetzelfde..pbwebmaster zei:De schokjes komen dan niet de volgende nacht maar de nacht daar op zegmaar.
Ook dat precies hetzelfde :Ppbwebmaster zei:Wat je zegt dat je elkaar niet aan durfd te kijken ken ik ook maar dat kwam echt duidelijk doordat we te veel mitsu's geslikt hadden en dus onwijs aan het hallucineren waren. Als de pillen uitwerken voel je je vaak down maar het hallucineren is nog lang niet weg. Telkens als ik haar aankeek zag ik een zeer doorgefreakte kop. Met ogen die als een debiel groter en kleiner werden en scheel begonnen te kijken maar ook hele angstige gezichten. Wij durfden mekaar toen ook een tijd lang niet meer aan te kijken.
Ik ga nu gewoon echt helemaal geen enkele drug meer aanraken, behalve alcohol.. het is ergens wel een goede les geweest.. ik had nooit gedacht dat het zo ver kon gaan met XTC.. heb me er echt heel erg in vergistpbwebmaster zei:Deze dingen zijn duidelijk een teken dat je té ver bent gegaan en voor mij was het toen ook een les om het lange tijd niet meer te doen en ook nooit meer zoveel te slikken. Want hoe meer je slikt, des te kutter en verrotter je je die volgende dag voelt. En dat verpest altijd de geweldige nacht die ik heb gehad.
Dokter heeft gisteren wat voorgeschreven en heb nu eindelijk weer rustig kunnen slapen.. alleen dat depressieve gevoel is nog niet weg, maar dat komt sowieso wel weer goedpbwebmaster zei:Bij mij is alles gewoon na 3 á 4 dagen helemaal over gegaan. Heb wel nog weken lang slaap problemen gehad maar dat is nu ook over gelukkig. Maar wees de volgende keer een beetje slimmer en bedenk waarom je het eigenlijk doet. Je wilt een leuke avond en het liefst de volgende dag ook nog een leuke dag ook al ben je een beetje brakjes.
Dokter heeft gisteren wat voorgeschreven en heb nu eindelijk weer rustig kunnen slapen.. alleen dat depressieve gevoel is nog niet weg, maar dat komt sowieso wel weer goedVoel me vandaag ook weer een stukje beter, dat 'leven in je eigen wereldje'- gevoel begint nu ook terug weg te gaan (alleen komt soms heel opeens die angst weer even terug). Het is allemaal nog niet helemaal verdwenen, maar ik weet nu zeker dat het dus weer goedkomt
![]()
Thx!
pbwebmaster zei:Bij mij is alles gewoon na 3 á 4 dagen helemaal over gegaan. Heb wel nog weken lang slaap problemen gehad maar dat is nu ook over gelukkig. Maar wees de volgende keer een beetje slimmer en bedenk waarom je het eigenlijk doet. Je wilt een leuke avond en het liefst de volgende dag ook nog een leuke dag ook al ben je een beetje brakjes.
J86 zei:Enne vind het een slechte reden om volledig met mdma te stoppen. Je geeft nu de pillen de schuld, terwijl het toch echt je eigen fout was. Als je er verstandig mee om gaat kan zoiets bijna niet gebeuren.
martin van nu zei:J86 zei:Enne vind het een slechte reden om volledig met mdma te stoppen. Je geeft nu de pillen de schuld, terwijl het toch echt je eigen fout was. Als je er verstandig mee om gaat kan zoiets bijna niet gebeuren.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant ben ik er zelf ook regelmatig de volgende dag achter gekomen dat ik, nadat ik me eerst pil op had, heel wat dingen had gedaan waarbij ik me verstand niet had gebruikt. (als ik me zowiezo al wat kon herrinderen)
Zelf in al die jaren nooit meer dan 2.5 pil op, maar ik ben dan ook nooit ergens heen gegaan met 14 pillen op zak. (das gewoon dom ook)
Als je dit een slechte reden vind om te stoppen.
Is dit jouw dan ook wel eens overkomen en zo ja, als ie niet hier ligt, waar ligt de grens bij jouw dan wel?
Inderdaad.. ik heb het allemaal echt onderschat.. het zou echt een topavond worden met 2 pilletjes ofzo, achteraf gezien was het echt verschrikkelijk dom om zoveel mee te nemen, dat besef ik maar al te goed.. ik zou ook echt niets liever willen dan de tijd terugdraaien, want ik snap echt dat het niet normaal dom was.. Maar op dat moment deed ik dingen waarvan ik toen dacht dat het allemaal normaal was..J86 zei:martin van nu zei:J86 zei:Enne vind het een slechte reden om volledig met mdma te stoppen. Je geeft nu de pillen de schuld, terwijl het toch echt je eigen fout was. Als je er verstandig mee om gaat kan zoiets bijna niet gebeuren.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant ben ik er zelf ook regelmatig de volgende dag achter gekomen dat ik, nadat ik me eerst pil op had, heel wat dingen had gedaan waarbij ik me verstand niet had gebruikt. (als ik me zowiezo al wat kon herrinderen)
Zelf in al die jaren nooit meer dan 2.5 pil op, maar ik ben dan ook nooit ergens heen gegaan met 14 pillen op zak. (das gewoon dom ook)
Als je dit een slechte reden vind om te stoppen.
Is dit jouw dan ook wel eens overkomen en zo ja, als ie niet hier ligt, waar ligt de grens bij jouw dan wel?
Goed punt, het kan je verstand idd wel flink aantasten.
Was ook een keer van plan maar 2 te nemen, toen toch nog een halfje erbij (echt de laatste hoor!) en half uur later nog een halfje(nou nog 1 halfje dan)... Oke is nog niet veel maar bewijst toch maar weer dat ik m'n voornemen niet kon volgen.
Daarentegen was ik wel helder genoeg om te bedenken dat NOG meer echt geen goed idee was.
Ik denk niet dat het bij mij zo ver zou kunnen komen omdat ik heel bewust en zo voorzichtig mogelijk ermee om ga. Als het dan ALSNOG een keer zou gebeuren zou ik misschien wel gaan twijfelen aan mezelf ja. Maar dan zou ik denk ik extremere voorzorgsmaatregelen nemen volgende keer ipv volledig te stoppen.
Morgen weer een test, kijken of ik me aan m'n voornemen houd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."