#1
martin van nu zei:J86 zei:Enne vind het een slechte reden om volledig met mdma te stoppen. Je geeft nu de pillen de schuld, terwijl het toch echt je eigen fout was. Als je er verstandig mee om gaat kan zoiets bijna niet gebeuren.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant ben ik er zelf ook regelmatig de volgende dag achter gekomen dat ik, nadat ik me eerst pil op had, heel wat dingen had gedaan waarbij ik me verstand niet had gebruikt. (als ik me zowiezo al wat kon herrinderen)
Zelf in al die jaren nooit meer dan 2.5 pil op, maar ik ben dan ook nooit ergens heen gegaan met 14 pillen op zak. (das gewoon dom ook)
Als je dit een slechte reden vind om te stoppen.
Is dit jouw dan ook wel eens overkomen en zo ja, als ie niet hier ligt, waar ligt de grens bij jouw dan wel?
Goed punt, het kan je verstand idd wel flink aantasten.
Was ook een keer van plan maar 2 te nemen, toen toch nog een halfje erbij (echt de laatste hoor!) en half uur later nog een halfje(nou nog 1 halfje dan)... Oke is nog niet veel maar bewijst toch maar weer dat ik m'n voornemen niet kon volgen.
Daarentegen was ik wel helder genoeg om te bedenken dat NOG meer echt geen goed idee was.
Ik denk niet dat het bij mij zo ver zou kunnen komen omdat ik heel bewust en zo voorzichtig mogelijk ermee om ga. Als het dan ALSNOG een keer zou gebeuren zou ik misschien wel gaan twijfelen aan mezelf ja. Maar dan zou ik denk ik extremere voorzorgsmaatregelen nemen volgende keer ipv volledig te stoppen.
Morgen weer een test, kijken of ik me aan m'n voornemen houd