Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke week een pilletje

Elke week een pilletje

93 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het een tijdje gedaan (paar keer 1/2 weken er tussen gelaten) en het is niet aan te raden. Het effect is niet bijzonder meer, doordeweeks is gewoon klote en de lat ligt later om de week er op weer een pilletje te pakken.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een keertje 1 pilletje genomen (+/- 170mg) en 5 dagen later nog 1, en toen heb ik weken lang met een soort mdma depressie rond gelopen, met ook lichtelijke suïcidale gedachten erbij. Is niet erg.. gaat wel weer over, maar zo kan het ook.
l
lambertaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruiken van xtc/mdma op een hogere dan aangeraden (eens in maximaal 6 weken) frequentie? Die het bevoorbeeld elk weekend of om het weekend gebruiken? En dit al langere tijd? Ik ben heel benieuwd naar hun ervaringen.
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#4
kom op zeg er zijn toch genoeg mensen op het forum die dat doen, ik ben ook wel benieuwd..
t
theelichtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe het niet, en ik kan het ook niet echt aanraden.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo :stoned:

ik heb het eens 4 weken elk weekend gedaan

weekend 1 (na 6maanden geen mdma)

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :xtc:

weekend 2

:hearteyes: :hearteyes: :rock:

weekend 3

:rock:

weekend 4

:openmouth:

geloof me, na 4 weken voel je er niets meer van en moet je je dosis al bijna verdriedubbelen
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom deze interesse eigenlijk Lamberta? Hoopte je misschien dat de gevolgen in de praktijk niet zo ernstig zijn als je overal kan lezen? Ben je dit zelf van plan? Moet ik alvast een linkje naar dit topic maken in mijn opdat-wij-niet-vergeten-topic?

Zoveel vragen... :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je sloopt je hersenen, je kan zo de magie verliezen.

Deze kan beter naar xtc...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedere week een pilletje kan niet. Ik zie genoeg mensen op mijn werk die dachten het te kunnen, hun leven is nu getekend (op vaak heel jonge leeftijd). Lichamelijk ga je kapot, maar geestelijk nog veeeeeel meer. Je word kort gezegd een ander mens.
Zeg niet dat dat bij iedereen zo is overigens!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yep. Maar dat is niet lang leuk.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beeeb meldt zich.

Ik ga alweer wat jaartjes mee, en er hebben inderdaad ook wat periodes tussen gezeten dat ik ieder weekend en soms meerdere avonden per weekend gebruikte. :P

Ik kan het je niet aanraden. :wink: :grin:

Beeeb
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kende vroeger een gast bij mij uit de buurt van mijn vroegere woonplaats.
Hij ging ieder weekend naar een hardcore feestje.
Hij gebruikte ieder weekend op vrij.avond of za.avond X.
Begon met 2 pillen per nacht.
Al snel werden het er 5 per nacht in het weekend, dat iedere week en binnen één maand.
Van zijn vriendin hoorde ik eens dat hij inmiddels op 15 pillen per keer zat om er nog iets van te merken en het waren niet de minst lichtste... :openmouth:
Gekke bleef wel dat hij dit bijna een jaar heeft volgehouden en ondanks die 15 pillen wel gewoon kon blijven functioneren, al zag hij er verder wel verrot uit met veel puisten en rotte tanden :(
Zo'n 3 maanden geleden kwam ik zijn (ex)vriendin tegen die mij vertelde dat hij zich 3,5 jr. geleden kapot heeft gereden tegen een boom. Weet overigens niet of dat onder invloed was of niet. Gelukkig zat hij er alleen in..
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Lichamelijk ga je kapot, maar geestelijk nog veeeeeel meer. Je word kort gezegd een ander mens.
Klik om te vergroten...

So true! oude bekende van me waarvan ik wist dat hij mdma gebruikte (achteraf dus wekelijks) echt compleet zien veranderen qua gedrag cq karakter!!

en OT: been there, done that: niet aan te raden, zonde van je pilletjes en je gezondheid!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vraag me ook af waarom iemand wekelijks zou willen gebruiken???
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zie het een paar bekenden van me wel eens doen. Zonder pardon donderdag, vrijdag en/of zaterdag MDMA of pillen gebruiken en het weekend daarop weer hetzelfde verhaal, etc. Zoals al eerder gezegd is dit geen aanrader. Effect van MDMA gaat sowieso verloren, je gaat er vercrackt uitzien, uitgaan is überhaupt niet meer leuk zonder drugs, en ga zo maar door.

Kortom, als je het leuk wil houden voor je zelf: NIET DOEN.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Ik vraag me ook af waarom iemand wekelijks zou willen gebruiken???
Klik om te vergroten...

Ik niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alleen ben je dan zwaar depressief. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had op kerstavond en oud en nieuw (2 weken achter elkaar) in totaal 690mg genomen. Ik moet je zeggen, ik ben nu 12 dagen verder en ik voel me nog steeds af en toe vreemd.

Dat geeft voor mij al aan dat elk weekend geen goed idee is.
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#19
TRAVOLTA zei:
is wel eens voorgekomen;

A: k heb zo'n periode gehad dat k altijd n grammetje kristallen op zak had, dan was t toch (ook al was t niet de bedoeling) elke week een beetje ervan snoepen, niet genoeg dat t zichtbaar werd, maar wel euforisch en lekker dansen. toen k dan eindelijk de rest van t zakje wilde nuttigen op t feest waar ik het voor had gekocht bleek dat zelfs na 400mg ik me alleen vaag voelde. erg zonde dus. dit was echter wel een tijdsbestek van 1 maand. = dus 4 a 5x kort achter elkaar.
daarna netjes n periode van 2 maanden ertussen gehouden en toen;

B: volgde Ilovetechno, hier toch echt wat teveel gesnoept, 700 mg +- en heerlijk euforisch etc etc. maar de week erna wilde een vriend van me t toch ook perse proberen na alle verhalen, hij wilde dit echter alleen doen waar k bij was en zo greschiedde. khad echter (na een paar pilsjes) niet meer t discipline om niet mee te doen en heb toen zo'n 300 mg over de avond genuttigd. en toch voelde k me weer heerlijk euforisch, energiek, en toch nog helder (zo ver dat kan natuurlijk!) kheb toen wel voor t eerst echt een dipje ervaren wat k normaal nooit heb, toch een teken dat mn serotoninevooraadje echt uitgeput was. daarna lekker 6 a 7 weken gewacht.

t kan dus best 2 weken achter elkaar met zelfs vrij heftige hoeveelheden. k denk dus dat t zeker geen kwaad kan als je 2x 2 pilletjes pakt wat betreft t effect. t zal echter nog steeds niet erg goed voor je kopje zijn.
Klik om te vergroten...

Van kristallen snoep ik altijd veel te veel zowiezo, heb sneller de neiging bij de pakken, toen ik met mn verjaardag 1.5pil van 112mg en 1300mg kristallen binnen had wist ik dat het te ver was gegaan. nu doe ik gewoon halve pilletjes 4x over de avond :wink:, soms 1tje icm een 2C'tje
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lwbnjio zei:
Ik heb een keertje 1 pilletje genomen (+/- 170mg) en 5 dagen later nog 1, en toen heb ik weken lang met een soort mdma depressie rond gelopen, met ook lichtelijke suïcidale gedachten erbij. Is niet erg.. gaat wel weer over, maar zo kan het ook.
Klik om te vergroten...

ook gehad net hetzelfste... alsof ik alleen op de wereld stond en niemand me nog kon helpen

had dan ook wel 4 dagen na een gebruikt op een festival

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."