#1
Ik heb het een tijdje gedaan (paar keer 1/2 weken er tussen gelaten) en het is niet aan te raden. Het effect is niet bijzonder meer, doordeweeks is gewoon klote en de lat ligt later om de week er op weer een pilletje te pakken.
Flameon zei:Lichamelijk ga je kapot, maar geestelijk nog veeeeeel meer. Je word kort gezegd een ander mens.
Flameon zei:Ik vraag me ook af waarom iemand wekelijks zou willen gebruiken???
TRAVOLTA zei:is wel eens voorgekomen;
A: k heb zo'n periode gehad dat k altijd n grammetje kristallen op zak had, dan was t toch (ook al was t niet de bedoeling) elke week een beetje ervan snoepen, niet genoeg dat t zichtbaar werd, maar wel euforisch en lekker dansen. toen k dan eindelijk de rest van t zakje wilde nuttigen op t feest waar ik het voor had gekocht bleek dat zelfs na 400mg ik me alleen vaag voelde. erg zonde dus. dit was echter wel een tijdsbestek van 1 maand. = dus 4 a 5x kort achter elkaar.
daarna netjes n periode van 2 maanden ertussen gehouden en toen;
B: volgde Ilovetechno, hier toch echt wat teveel gesnoept, 700 mg +- en heerlijk euforisch etc etc. maar de week erna wilde een vriend van me t toch ook perse proberen na alle verhalen, hij wilde dit echter alleen doen waar k bij was en zo greschiedde. khad echter (na een paar pilsjes) niet meer t discipline om niet mee te doen en heb toen zo'n 300 mg over de avond genuttigd. en toch voelde k me weer heerlijk euforisch, energiek, en toch nog helder (zo ver dat kan natuurlijk!) kheb toen wel voor t eerst echt een dipje ervaren wat k normaal nooit heb, toch een teken dat mn serotoninevooraadje echt uitgeput was. daarna lekker 6 a 7 weken gewacht.
t kan dus best 2 weken achter elkaar met zelfs vrij heftige hoeveelheden. k denk dus dat t zeker geen kwaad kan als je 2x 2 pilletjes pakt wat betreft t effect. t zal echter nog steeds niet erg goed voor je kopje zijn.
Lwbnjio zei:Ik heb een keertje 1 pilletje genomen (+/- 170mg) en 5 dagen later nog 1, en toen heb ik weken lang met een soort mdma depressie rond gelopen, met ook lichtelijke suïcidale gedachten erbij. Is niet erg.. gaat wel weer over, maar zo kan het ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."