#1
Ietsje minder nemen?Clubbin zei:Paperplane. zei:Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.Clubbin zei:Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken![]()
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Bij mij smaakt alles heel anders...cola smaakt echt alsof het cola light is alleen dan 100% erger. Maar zou dat kunnen komen doordat ik echt extreem droge mond heb, geen druppeltje speeksel te bekennen? Denk dat je smaak dan wel veranderd

