#1
Svali zei:SpeedyGonzalis zei:Tijdens je xtc gebruik?Svali zei:Bier, Port, Vodka en meer van die categorie.
Ja hoor, heerlijk!
Ik zit meestal ook gewoon aan het bier. Maar word wel water gedronken tussendoor.
Svali zei:SpeedyGonzalis zei:Tijdens je xtc gebruik?Svali zei:Bier, Port, Vodka en meer van die categorie.
Ja hoor, heerlijk!
Yup, en dan de volgende dag bij de tandarts uitleggen hoe die splinters in je tandvlees komen. #herkenningRoygbiv zei:Niet zozeer een drank, maar Raket-ijsjes! Heel lekker koud en zoet en helpt ook een beetje tegen droge bek en kauwen tijdens xtc/mdma om wat in je mond te hebben :P Aanrader!
Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.Clubbin zei:Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken![]()
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Paperplane. zei:Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.Clubbin zei:Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken![]()
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Ietsje minder nemen?Clubbin zei:Paperplane. zei:Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.Clubbin zei:Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken![]()
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Bij mij smaakt alles heel anders...cola smaakt echt alsof het cola light is alleen dan 100% erger. Maar zou dat kunnen komen doordat ik echt extreem droge mond heb, geen druppeltje speeksel te bekennen? Denk dat je smaak dan wel veranderd
Paperplane. zei:Ietsje minder nemen?
Water droog? Dat is net als vetvrije olie ofzo :PClubbin zei:Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!

Paperplane. zei:Water droog? Dat is net als vetvrije olie ofzo :PClubbin zei:Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!
Ik merk zelf dat het echte speciale er wel een beetje af is. Het gevoel is nog steeds zoals de eerste keren, maar toch voelt het minder dan anders. Komt denk ik door al een paar keer dezelfde setting. Binnenkort feestje op ruigoord, dan gaan er ook snoepjes mee.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."