Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete dranken bij gebruik

Favoriete dranken bij gebruik

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
fr4s13rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Svali zei:
SpeedyGonzalis zei:
Svali zei:
Bier, Port, Vodka en meer van die categorie.
Klik om te vergroten...
Tijdens je xtc gebruik?
Klik om te vergroten...

Ja hoor, heerlijk!
Klik om te vergroten...

Ik zit meestal ook gewoon aan het bier. Maar word wel water gedronken tussendoor. :)
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Spa water of burnn vind ik wel lekker :)
of af en toe een slokje cola, maar ik heb het nog al moeilijk om een boertje te laten als ik xtc heb gebruikt dus drink ik niet vaak cola.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Melk. Liters melk.
j
jwtzlfLid
01-01-2024, 00:00
#4
water!!!
af en toe een cola'tje, heerlijk die prik in je mond.
vitamine water is ook wel ok, maar wel aan de prijs, vooral als je de halve zaal laat mee lurken.
jus is trouwens niet te pruimen, ongelooflijk zure smaak! :openmouth:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik raad alcohol en x niet aan als combinatie, het is best een belasting voor je lichaam.

desondanks vind ik het zelf ontzettend lekker. Moet wel zeggen dat ik dan buiten de alcoholische dranken nogsteeds water drink, misschien wel meer als wanneer ik geen alcohol drink.

gr
J
JimmyJamesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat op sommige plekken alleen vitamin water met dop verkocht were dacht ik, laat ik die maar nemen. Maar pff, vitamin water is echt veelte lekker! Aan al m'n vrienden die avond laten proeven natuurlijk. Ik had mijn flesje magie gevonden hoor!
R
RoygbivLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet zozeer een drank, maar Raket-ijsjes! Heel lekker koud en zoet en helpt ook een beetje tegen droge bek en kauwen tijdens xtc/mdma om wat in je mond te hebben :P Aanrader!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Roygbiv zei:
Niet zozeer een drank, maar Raket-ijsjes! Heel lekker koud en zoet en helpt ook een beetje tegen droge bek en kauwen tijdens xtc/mdma om wat in je mond te hebben :P Aanrader!
Klik om te vergroten...
Yup, en dan de volgende dag bij de tandarts uitleggen hoe die splinters in je tandvlees komen. #herkenning
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken :confused:
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Clubbin zei:
Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken :confused:
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paperplane. zei:
Clubbin zei:
Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken :confused:
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.
Klik om te vergroten...

Bij mij smaakt alles heel anders...cola smaakt echt alsof het cola light is alleen dan 100% erger. Maar zou dat kunnen komen doordat ik echt extreem droge mond heb, geen druppeltje speeksel te bekennen? Denk dat je smaak dan wel veranderd
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Clubbin zei:
Paperplane. zei:
Clubbin zei:
Ben ik de enige die alleen af en toe een slokje water kan drinken :confused:
Niks anders smaakt en maakt me nog misselijker.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik vind zoveel dingen lekkerder dan water dan. Smaken komen zo goed tot hun recht met een snoepje in je maag.
Klik om te vergroten...

Bij mij smaakt alles heel anders...cola smaakt echt alsof het cola light is alleen dan 100% erger. Maar zou dat kunnen komen doordat ik echt extreem droge mond heb, geen druppeltje speeksel te bekennen? Denk dat je smaak dan wel veranderd
Klik om te vergroten...
Ietsje minder nemen?
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paperplane. zei:
Ietsje minder nemen?
Klik om te vergroten...

Maakt niet uit al neem ik een minuscuul beetje heb ik het al. Neem nooit zoveel :cry:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooh balen dan :P
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Clubbin zei:
Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!
Klik om te vergroten...
Water droog? Dat is net als vetvrije olie ofzo :P


Ik merk zelf dat het echte speciale er wel een beetje af is. Het gevoel is nog steeds zoals de eerste keren, maar toch voelt het minder dan anders. Komt denk ik door al een paar keer dezelfde setting. Binnenkort feestje op ruigoord, dan gaan er ook snoepjes mee. :mrgreen:
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paperplane. zei:
Clubbin zei:
Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!
Klik om te vergroten...
Water droog? Dat is net als vetvrije olie ofzo :P


Ik merk zelf dat het echte speciale er wel een beetje af is. Het gevoel is nog steeds zoals de eerste keren, maar toch voelt het minder dan anders. Komt denk ik door al een paar keer dezelfde setting. Binnenkort feestje op ruigoord, dan gaan er ook snoepjes mee. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha ja echt water is zelfs droog!!!!!! Normaal als je water drinkt als je droge keel/mond hebt werkt dat goed maar bij mij wordt het gewoon nog droger. Misschien keer beetje glijmiddel in me mond doen haha :grin:

Eerste keren zijn het beste hé! Nou heb ik nog niet zo vaak X gedaan....vanavond weer na 3 maanden niet :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."