#1
Mr-X zei:1 van mijn favorieten is de laser pen, zo'n groene waar je ook echt de beam van kunt zien. Die schijn ik altijd op me voorhoofd zodat ik bijna tegen de beam inkijk. Die is zo mooi groen en helder, bijna TE fel maar toch net niet. Dat is zo chill! je moet alleen wel uitkijken dat je niet in je ogen schijnt want dat is slecht voor je ogen. 125mw kun je ballonnen mee knappen. Dus dat het is wel ff iets om voor op te passen. Mij Is het nog niet overkomen, zelfs niet als ik met me hoofd schud. Dan laat ik het knopje gewoon los zodat ik ff weer 'me ding' kan doen. Ben er constant bewust van wat ik doe en dat ik ermee op moet passen.
tja... slecht voor de ogen...
je kan er gewoon blind van worden...
pas op, dit is geen space speelgoed...
