Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlazen van xtc?

Blazen van xtc?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tufnut zei:
Ik vind het wel altijd heerlijk om te blowen op de xtc, maar dat bedoel je niet he?! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehe, dat bedoelt ie niet, maar je hebt wel een goed punt :)
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha nee nog nooit gedaan eigenlijk xtc+blowen :P

Maar heb het echt over inademen door de mond met de kaken op elkaar en echt uitblazen met de kaken op elkaar :tearsofjoy:
Moet er zelf wel eigenlijk steeds om lachen omdat het er zo dom uitziet als je dan in de spiegel kijkt..
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als mn pilletje er goed in slaat doe ik dat ook altijd ja. Blazen icm veel kauwen en wegdraaiende ogen.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.
H
HermesTrismegistusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.
Klik om te vergroten...

Lol, ja dat is niet altijd handig.... Maar de oplossing is, scheef kijken :grin: Gezicht iets bijdraaien en schuin naar beneden kijken, dat werkt tenminste altijd bij mij :stoned:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slowburn zei:
Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.
Klik om te vergroten...
Ik lees altijd andere dingen die er daadwerkelijk op het scherm staan, heel stom. Dus ik begin er maar niet meer aan :tearsofjoy:
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahaha jah dat moet je al helemaal niet hebben!

Njah ben nu al een week gestopt en deze zaterdag ga ik gelukkig naar een feest dus geen pil deze zaterdag en volgende zaterdag gaat er een leuke meid op me letten die wil dus dat ik ECHT niet meer gebruik.. nouu zulke mense zijn goud waard, want ze gaat me echt goed hard slaan als ze ziet dat ik wat op heb xD

Want ik gebruik echt te vaak...
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je spreekt over: ' al een week niet gebruikt' gebruik je idd te veel :rolleyes:
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yup, daarom zoek ik nu ook steeds naar afleiding :)
Vorige zaterdag naar een feest geweest en volgende zaterdag weer naar een feest van kameraad en dus niet uitgaan.

Win win situatie.. Geld besparen en niet gebruiken :)
F
FrankieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frankie zei:
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Klik om te vergroten...

Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
F
FrankieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slowburn zei:
Frankie zei:
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Klik om te vergroten...

Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
Klik om te vergroten...

Hahah, nee net een straalkachel dan. Soort handenwas beweging :P.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
n
needsomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Slowburn zei:
Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
Klik om te vergroten...

dat heb ik dus ook elke keer
maar dan weet ik dat ik echt heel hard ga spacen
o
oza32Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik soms ook als hij net inwerkt omdat je ineens zo waus word enzo haha
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#17
SmartieAndMe zei:
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik dus ook van overtuigd ( desnoods placebo-effect ). Ik heb magnesium genomen voor de trip en ook achteraf en opmerkelijk minder last van tandengeknars of pijnlijk gebit achteraf. Wel nog steeds een pakje kauwgom erdoorgejaagd :tongueout:
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:
Klik om te vergroten...

Zal die magnesium ook eens gaan proberen. Laatste keer was ik echt sjaak klapperkaak. Vrienden keken echt naar me van wtf doe jij nu met je kaak, was echt bizar.

En ja ik ben daar dus van het weekend ook achter gekomen. Ik was al beetje vaag van de XTC een uur daarvoor maar was ondertussen al weer wat helderder. Ik neem 5 flinke trekjes van een blow en de vaagheid komt terug x1000000. Wist echt niet meer wie ik was en waar ik was. Snapte er echt helemaal niks meer van, was zo erg dat het niet eens meer fijn was en ik echt blij dat ik na 1,5 uur weer beetje helder in me hoofd werd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
zornax zei:
SmartieAndMe zei:
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:
Klik om te vergroten...

Zal die magnesium ook eens gaan proberen. Laatste keer was ik echt sjaak klapperkaak. Vrienden keken echt naar me van wtf doe jij nu met je kaak, was echt bizar.
Klik om te vergroten...

Magnesium werkt wel echt goed daarbij (paar tabletjes), en letten op je dosis helpt ook een hoop.. als je meer dan 2mg per kg lichaamsgewicht gaat gebruiken zul je aanzienlijk strakker gaan staan...

zornax zei:
En ja ik ben daar dus van het weekend ook achter gekomen. Ik was al beetje vaag van de XTC een uur daarvoor maar was ondertussen al weer wat helderder. Ik neem 5 flinke trekjes van een blow en de vaagheid komt terug x1000000. Wist echt niet meer wie ik was en waar ik was. Snapte er echt helemaal niks meer van, was zo erg dat het niet eens meer fijn was en ik echt blij dat ik na 1,5 uur weer beetje helder in me hoofd werd.
Klik om te vergroten...

Haha heb precies hetzelfde meegemaakt, ook vaker bij anderen gezien. Aan de X moet ik echt per trekje blowen, en dan wachten hoe hard hij aankomt :P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Per trekje blowen??? WTF? Ik moet per joint blowen. Op een dag/nacht xtc gaat er zo 50 euro doorheen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."