#1
Frankie zei:Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
Frankie zei:Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Slowburn zei:Frankie zei:Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
Slowburn zei:Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."