Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"StinoPepperino zei: Ik ging even naar buiten om te roken en besloot daarna een andere kameraad, W, op te zoeken in een andere club. Deze club staat erom bekend dat er echt veel drugs gebruikt wordt, dus ik val daar totaal niet op Stino.[/b] Klik om te vergroten... Welke club was dat? Overigens mooi report :P"
"Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen."
"Slowburn zei: Frankie zei: Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen. Klik om te vergroten... Handjes wrijven? :P Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD Klik om te vergroten... Hahah, nee net een straalkachel dan. Soort handenwas beweging :P."
"Ibuprofen is voornamelijk een goede onstekingsremmer. Werkt ook zeker tegen hoofdpijn maar paracetamol is vele malen beter. En voor een leuk gevoel hoef je het niet te slikken is geen lolletje met aardig wat op."
"Stop met slikken van die rommel. Als je koppijn hebt gewoon overgaan op paracetamol. Saridon is rotzooi voor je maag."