Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlazen van xtc?

Blazen van xtc?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahahaha jah dat moet je al helemaal niet hebben!

Njah ben nu al een week gestopt en deze zaterdag ga ik gelukkig naar een feest dus geen pil deze zaterdag en volgende zaterdag gaat er een leuke meid op me letten die wil dus dat ik ECHT niet meer gebruik.. nouu zulke mense zijn goud waard, want ze gaat me echt goed hard slaan als ze ziet dat ik wat op heb xD

Want ik gebruik echt te vaak...
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je spreekt over: ' al een week niet gebruikt' gebruik je idd te veel :rolleyes:
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yup, daarom zoek ik nu ook steeds naar afleiding :)
Vorige zaterdag naar een feest geweest en volgende zaterdag weer naar een feest van kameraad en dus niet uitgaan.

Win win situatie.. Geld besparen en niet gebruiken :)
F
FrankieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frankie zei:
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Klik om te vergroten...

Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
F
FrankieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slowburn zei:
Frankie zei:
Doe ik ook bij het inslaan. Handjes wrijven en bij het ademen flink blazen.
Klik om te vergroten...

Handjes wrijven? :P
Heb je het koud dan als je in 1 inneemt XD
Klik om te vergroten...

Hahah, nee net een straalkachel dan. Soort handenwas beweging :P.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
n
needsomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slowburn zei:
Haha, alleen bij me 1e keer was ik echt een straalkachel :P
Maar toen had ik het ook ineens steen koud en dan ineens weer bloed heet...
Beetje vaag... :P
Klik om te vergroten...

dat heb ik dus ook elke keer
maar dan weet ik dat ik echt heel hard ga spacen
o
oza32Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik soms ook als hij net inwerkt omdat je ineens zo waus word enzo haha
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.

Ik ben ook gek van blowen + X, heb wel op de negatieve manier ontdekt dat blowen versterkt en dat je vrij voorzichtig moet blowen als je aan de X zit :grin:
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Als je echt veel last hebt van kauwen en strakke spiertjes, moet je eens magnesium tabletjes proberen. Helpt vrij goed.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik dus ook van overtuigd ( desnoods placebo-effect ). Ik heb magnesium genomen voor de trip en ook achteraf en opmerkelijk minder last van tandengeknars of pijnlijk gebit achteraf. Wel nog steeds een pakje kauwgom erdoorgejaagd :tongueout:
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elke keer als ik een pil op heb en hij kickt erin dan begin ik soort van te blazen met me kaken op elkaar is dat normaal als je dat op hebt?
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#13
klinkt wel bekend, maar dan sta je ook best gruwelijk strak volgens mij :P
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha heb geen idee, het is nog steeds elke keer gebeurt en kauwgom doet dan ook wel wonderen anders de wangen naar de klote..
Want het viel ook al op bij me vrienden op dat ik zat te blazen enzo.. :tearsofjoy:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik blaasde ook altijd toen me pilletje erin hakte.
weet ook niet waarom maar toch gebeurde het iedere keer weer.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het wel altijd heerlijk om te blowen op de xtc, maar dat bedoel je niet he?! :mrgreen:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
Ik vind het wel altijd heerlijk om te blowen op de xtc, maar dat bedoel je niet he?! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hehe, dat bedoelt ie niet, maar je hebt wel een goed punt :)
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha nee nog nooit gedaan eigenlijk xtc+blowen :P

Maar heb het echt over inademen door de mond met de kaken op elkaar en echt uitblazen met de kaken op elkaar :tearsofjoy:
Moet er zelf wel eigenlijk steeds om lachen omdat het er zo dom uitziet als je dan in de spiegel kijkt..
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Als mn pilletje er goed in slaat doe ik dat ook altijd ja. Blazen icm veel kauwen en wegdraaiende ogen.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Njah wegdraaiende ogen heb ik dan weer niet, maar als ik dan op zo'n avond even naar me mobiel wil kijken om hoe laat het is of als ik een smsje krijg... Daamn.. dan trillen me ogen als een gek :tearsofjoy: Dan moet ik me echt concentreren op het focussen zodat ik het kan lezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."