#1
er vanuitgaande dat het gewone tabletjes zijn kan je best zoeken naar een hele sterke en dan een halfje nemen, gewoon in bijten dan is het vrijwel meteen gruis en met één of meer slokjes cola totaal verdwenen 


Oke, tja dat kunnen we moeilijk oplossen op 't forumSanderMDMA zei:dat is het punt. ik ben verschrikkelijk bang dat ik stik

Ik heb geoefend met vitamine pillen en het gelukt! ben begonnen met kwartjes >halfjes > 3kwart > hele pil. ik ben er gewoon overheen! lekker over 3 weken eerste keer XTC met goeie vrienden. Ik heb er zin inCooper zei:Kan je niet oefenen met skittels en water ofzo?

dingo's kidneys zei:er vanuitgaande dat het gewone tabletjes zijn kan je best zoeken naar een hele sterke en dan een halfje nemen, gewoon in bijten dan is het vrijwel meteen gruis en met één of meer slokjes cola totaal verdwenen![]()
SanderMDMA zei:Ik heb geoefend met vitamine pillen en het gelukt! ben begonnen met kwartjes >halfjes > 3kwart > hele pil. ik ben er gewoon overheen! lekker over 3 weken eerste keer XTC met goeie vrienden. Ik heb er zin inCooper zei:Kan je niet oefenen met skittels en water ofzo?![]()
![]()
Als je de smaak kunt hebben... Ik word al beroerd als ik aan de smaak van M denk! Beter door je drinken doen en oplossen dan0xygen zei:bij jou is het dus al gelukt, maar als je nog steeds stik angst had. Kon je toch ook gewoon M gaan likken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."