Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ha goedendag, DE gouden tip tegen een klap kaak is een fopspeen! het klinkt misschien raar, maar ik heb tijdens Fusion of Dance ( Festival ) een fopspeen in mijn mond geduwd gekregen en geloof me; het is alsof je de 7e hemel instapt! geen klapkaak, geen kapotte lippen en/of tanden, maar heerlijk sabbelen tijdens het losgaan! oke, het geeft wel reacties bij mede feestgangers, maar daar ben ( teminste ik niet ) echt niet mee bezig met wat andere van me denken."
"hallo, ik heb voor een feest die over een dikke 2,5 week is speed gehaald. ik kreeg het aanbod of ik het alvast wilde kopen en dacht van, nouja dan heb ik het iig want ik zit niet zo diep in de drugswereld. het is al een beetje fijn gemaakt toen ik het kreeg met een paar zachte brokjes er tussen. en de geur is ontzettend sterk, gebroken witte kleur. nou vroeg ik het mij dus af of die echte poeder vorm wel zo lang te bewaren is ( het zit wel in een ziploc zakje in de vriezer ) maar ik hoor vrienden zeggen dat het beter te bewaren is als het nog een brok was. is dit echt zo? heb ik dan toch te vroeg gekocht?"
"hallo, ik heb een vraagje, ik ben nieuw op het gebied qua speed. heb wel al ervaring met MDMA ( lees 8-9keer ). nou wilde ik voor zaterdag op Defqon eens Speed gaan proberen omdat ik het wel leuk vind eens iets nieuws te doen. maar nou vroeg ik me eigenlijk of je van speed ( kleine hoeveelheid! misschien 1 of 2 sleutelpuntjes ) ook van die grote wijde openstaande ogen krijgt, en dat je gaat kaakschaatsen en al die "wous" symptomen zeg maar. bij voor baad dank."
"persoonlijk denk ik wel dat het kauwen op de pil een ander effect geeft. ik had namelijk op internet gezien dat als je een pil onder je tong legt het effect ook anders is. dit heb ik dus geprobeerd en of het anders was! ongelovelijk sterk effect alsof het de eerste keer MDMA was alleen duurde het maar een uurtje ongeveer. dus waarschijnlijk zal het kauwen ook helpen omdat er dan eerst een deel al door je mond slijmvliezen word opgenomen en het gekauwde pil zelf al sneller in de maag opgenomen zal worden omdat hij al verkruimeld is. edit: je krijgt wel soort scheurtjes onder je tong wat pijn kan doen je moet tegen de smaak van een pil kunnen, waar ik persoonlijk totaal geen last van heb."