Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc, oud en nieuw, strak staan

Xtc, oud en nieuw, strak staan

55 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals al eerder gezegd, het heeft geen zin om voor twee trips te gaan op één dag. Je kan er wel een lange trip van maken door 's avonds meer achter elkaar te slikken. En de licht oranje Redbulls zijn getest op 165 mg (testcentrum). Ik hou je toch niet tegen, maar als 14 jarige is 2mg/kg wel aan de hoge kant. Waarom strak staan als je ook mellow kan zijn :wink: Maar dat is mijn persoonlijke mening...

BTW Thermos kleding houdt je koel als je veel zweet en warm als je het koud hebt. Ideaal dus, maar ga geen spullen uittrekken als je het warm hebt (ervan uit gaande dat je op straat rond gaat struinen en niet gaat dansen). Verder genoeg water/niet alcoholische drank meenemen zodat je aan je 1 a 2 glazen per uur komt. Veel plezier...
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#2
onlypills zei:
Zoals al eerder gezegd, het heeft geen zin om voor twee trips te gaan op één dag. Je kan er wel een lange trip van maken door 's avonds meer achter elkaar te slikken. En de licht oranje Redbulls zijn getest op 165 mg (testcentrum). Ik hou je toch niet tegen, maar als 14 jarige is 2mg/kg wel aan de hoge kant. Waarom strak staan als je ook mellow kan zijn :wink: Maar dat is mijn persoonlijke mening...

BTW Thermos kleding houdt je koel als je veel zweet en warm als je het koud hebt. Ideaal dus, maar ga geen spullen uittrekken als je het warm hebt (ervan uit gaande dat je op straat rond gaat struinen en niet gaat dansen). Verder genoeg water/niet alcoholische drank meenemen zodat je aan je 1 a 2 glazen per uur komt. Veel plezier...
Klik om te vergroten...

Dankje, een van de best reacties tot nu toe :) ik ga denk ik voor driekwart pil, dan ga k wss precies goed. Is t dan slim om eerst half en uurtje later nog een kwartje te doen? En mooi dat thermos zo goed werkt. Kan je dat kauwen met je kaken trouwens stoppen? Door tijgerbalsem fzo op je kaken te smeren?
Thx
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwartje starten, net na eerste lichte high kwartje erbij (zeg uur later), dan raak je je plafond wel en pas laatste kwart als je het gevoel hebt dat de space bijna over is (waarschijnlijk een uur of twee later na je tweede kwart, je space is dan nog niet verdwenen, maar lijkt alleen zo omdat je van een high af komt). Dan ga je van dat laatste kwartje nogmaals skyhigh :openmouth:. Wees geduldig en hou gewoon de tijd bij. Na drie uur heb je dan pas je 3e kwart op en dan ga je nog wel een uur of 2 tot 3. Als je maten besluiten sneller te gaan, gewoon niet meedoen. Dan kan jij ze met een grote glimlach en een relaxed gevoel uitlachen :) . Kauwen is bij iedereen anders, maar belangrijkste is dat je je mond dicht houdt, want niets ziet er zo dope uit als een met mond open kauwende xtc gebruiker. Hoor heel wat wondermiddelen, maar volgens mij werkt niks echt goed.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tegen het kauwen heb ik miss nog wel een tip :wink:.

Begin niet met kauwen ook niet als je nog maar net de pil hebt genomen, ik merk dat als ik iets doe in het begin van de trip, bijvoorbeeld kauwen, schoudersophalen, of iets anders, dat ik dat dan de hele trip door doe. Dus neem bijvoorbeeld een paar lollie's mee en ga daar opzuigen tijdens je trip, of een ijsje of zo. Bij mij werkt dat echt, dan eet ik een paar lollie's/ijsjes, en in de tussentijd dat ik niet heb hoef ik niet te kauwen of zo..
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat klinkt vrij logisch. Ik pak altijd een waterijsje gewoon omdat het zo lekker is :) . Maar daar zou idd een kern van waarheid in kunnen zitten. Ben nooit zo kapot van lollies, omdat ik ze snel zat ben, maar als je wel een lollielikker bent kan ik me er iets bij voorstellen.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yo
1. Ik ga met oud 'n nieuw weer pilletje ik weet wat jullie denken... Laat me, heb geen zin in afkeurende reacties. Wil alleen paar dingen weten.
2. 'K sta waarschijn lijk wel lekker strak als ik 2mg mdma per kg doe hè? Want vorige keren stond k niet wat je noemt strak.
3. Kan je 2x per dag xtc gebruiken? Om 11:00 's ochtends en een uur in het nieuwe jaar
4.Ik wil wel lekkah oliebollen en appelflappen kunnen eten:) justsaying
5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden
6. Oja, zal ik thermos kleding onder mn gewone dragen? Of raak ik dan oververhit? Of als k t niet doe onderkoeld.
Koen jakob enzo, ja ik ben het :)
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okdankje, maar dat 1e is omdat k 14 ben :tongueout: maar wat is een klpd forum
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
1/2. Ik dacht helemaal niks maar vermoed dat je de 3 maanden regel niet zo nauw neemt ofzo? Misbruikers kunnen met voedingssupplementen hun neurotransmitter huishouding boosten om toch nog een beetje dat gevoel van die eerste keer te krijgen. Pre-loaden in vak jargon. Ook niet geheel ongevaarlijk dus lees je goed in.

3. Alles kan, maar het effect gaat er niet beter op worden. Ik zou overdag vooral lekker gezond doen en 's avonds beginnen. Vind of organiseer een goede after en je kan alsnog heerlijk om 11uur 's ochtends aan de pillen, 1 januari dus. (Zoals het hoort zou ik bijna willen zeggen :P)

4. Lekker tot een uurtje of 23.00 vreten dus en daarna beginnen. De nacht is nog jong, en een goede bodem sleept je er doorheen.

5. Yep. Zeer intens :hearteyes:

6. Ik zou het niet doen omdat het makkelijker is meer aan te trekken mocht het te koud zijn, dan die thermosshizzle uit als het te warm blijkt.

Hoi Koen en Jakob enzo! :wave:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#9
yo

1. Dit is een drugsforum, niet het klpd forum.
2. hangt er dus een beetje vanaf of je goed spul hebt, of het getest is. Ik zou niet vertrouwen op wat je dealer zegt in dit aspect.
3. als je om 11 uur sochtends pakt, is de kans groot dat je bij gaat pakken of tegen de avond slaapt. Ik denk dat je beter gewoon savonds/snachts aleen kan doen
4. oliebollen en appelflappen zijn dan een goede ondergrond, justsaying
5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden
6. wat de persoon boven me zij
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Onder invloed houd ik die dingen gewoon in m'n mond om iets in m'n mond te hebben, dan ga ik iidgeval niet kauwen, en het is altidj het proberern waard toch :P. nooit geschoten altijd mis!
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ook werkt tegen kauwen is als je kauwt, dan je tong tegen je gehemelte aanduwen, zo hard mogelijk. Dan gaan je kaken automatisch los.
Verder gewoon op concentreren dat je het niet doet [elke x als je het doet gewoon tegengaan].
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Yo
1. Ik ga met oud 'n nieuw weer pilletje ik weet wat jullie denken... Laat me, heb geen zin in afkeurende reacties. Wil alleen paar dingen weten.
2. 'K sta waarschijn lijk wel lekker strak als ik 2mg mdma per kg doe hè? Want vorige keren stond k niet wat je noemt strak.
3. Kan je 2x per dag xtc gebruiken? Om 11:00 's ochtends en een uur in het nieuwe jaar
4.Ik wil wel lekkah oliebollen en appelflappen kunnen eten:) justsaying
5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden
6. Oja, zal ik thermos kleding onder mn gewone dragen? Of raak ik dan oververhit? Of als k t niet doe onderkoeld.
Koen jakob enzo, ja ik ben het

hoi,

1. prima, moet je zelf weten uiteraard
2. ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met xtc, maar naar mij mening moet je geen xtc gebruiken als je "strak" wilt gaan staan. meer en meer gebruiken resulteert vaker in wazig dan strak naar mijn ervaring. het leuke van xtc is juist het blije warme gevoel.
3. heel erg af te raden, waarom zou je trouwens om 11 uur sochtends willen gebruiken :P
4. gewoon doen dan, het is toch oud en nieuw he! zou er alleen niet 5 naar binnen gooien 5 min voor je pil
5. geen ervaring maar dat neem ik wel aan ja!
6. als je buiten blijft de hele nacht gewoon lekker spijkerbroek trui en jas. thermo spul is nergens voor nodig

gr. UR
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu ik weet dat je 14 bent wil ik nog even zeggen: MDMA is geen speelgoed, serotonine is geen speelgoed, neurotransmitters zijn geen speelgoed, je hersens zijn geen speelgoed, je lichaam is geen speelgoed, je leven is geen spel.

Je leven is een reis, je lichaam is je voertuig, je hersens een computer. Fuck roekeloos in die computer en je leven wordt stuurloos en vatbaar voor infecties.

Verheerlijk die stuurloosheid en het spel is uit.

Heel veel plezier met oud en nieuw en doe wat je niet laten kunt. Maar december is ook een mooie tijd voor wat bezinning en zelfreflectie. En dat is pas écht stoer :rock:
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil niet strak staan hoe weet je of je goeie hebt?
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#16
konijntje_ zei:
ik wil niet strak staan hoe weet je of je goeie hebt?
Klik om te vergroten...

Laten testen in een test centrum enige optie.
Naja niet de enige je zou ez test in de smartshop kunnen kopen,maar dat geeft je niet totale zekerheid of ze goed zijn.Het toont wel aan of er MDMA in zit.
De ez test is nog het enige wat je zou kunnen doen voor nieuw jaar,omdat het ongeveer 2 weken duurt voordat je TC resultaten binnen hebt.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
^Om te weten hoe heftig 't zal zijn moet je de dosis weten, gaat een ez test je niet bij helpen.

Normaal zou ik zeggen beginnen met een halve maar met die dikke pillen van tegenwoordig kan dat zelfs nog een behoorlijke dosis zijn..
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoals ik dus al zei.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat hier boven gezegd is.
Je zou ook even op partyflock of hier kunnen vragen of er mensen zijn met resultaten van die pil, zo heb je enige indicatie, maar je weet het nooit helemaal zeker..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
jeetje wat was ik dan braaf zeg... :sunglasses: Eerste pilletje op mij 36e !
ik zou sowieso met een halvie beginnen als je niet weet hoeveel mg er in zit. Als je teveel pakt is je hele feest verpest. Plus de dagen erna.... :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."