Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil niet strak staan hoe weet je of je goeie hebt?"
"Nou, hier alleen maar troep in omloop"
"walnootje zei: harry123 zei: Haha nee dat klopt. Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P" Klik om te vergroten... Haha ja dat ken ik maar is gelukkig nog "nooit" fout gegaan. Hooguit een keertje over mijn nek gegaan.. OT: @Konijntje, ik weet niet in welke omgeveing jij woont? Klik om te vergroten... Omgeving Utrecht"
"Mrrow14 zei: konijntje_ zei: ik wil niet strak staan hoe weet je of je goeie hebt? Klik om te vergroten... Laten testen in een test centrum enige optie. Naja niet de enige je zou ez test in de smartshop kunnen kopen,maar dat geeft je niet totale zekerheid of ze goed zijn.Het toont wel aan of er MDMA in zit. De ez test is nog het enige wat je zou kunnen doen voor nieuw jaar,omdat het ongeveer 2 weken duurt voordat je TC resultaten binnen hebt. Klik om te vergroten... en bij de smartshop zelf kopen, krom dat je wel mag testen maar niet in bezit?"
"blijkbaar moeilijk te krijgen"