#1
Pas je wel op met die red bulls, dat zijn behoorlijke zware, daar neem ik zelfs maar een halfje/drie kwart van, en ik weeg toch al 100kg. DUs echt oppassen verder heb je hier genoeg tips gekregen neem ik aan?
Maar dat hoeft dan toch niet per se dezelfde pil te zijn? Al heten ze hetzelfde, kan per regio verschillenharry123 zei:Pas je wel op met die red bulls, dat zijn behoorlijke zware, daar neem ik zelfs maar een halfje/drie kwart van, en ik weeg toch al 100kg. DUs echt oppassen verder heb je hier genoeg tips gekregen neem ik aan?
harry123 zei:Pas je wel op met die red bulls, dat zijn behoorlijke zware, daar neem ik zelfs maar een halfje/drie kwart van, en ik weeg toch al 100kg. DUs echt oppassen verder heb je hier genoeg tips gekregen neem ik aan?
Whitesnow zei:Woon in 't gooi, maar t is wss wat jij bedoelt, want vorige keer had ik ook goede pilletjes gekregen van de dealer. Was red defqon
Nee maar whitesnow had het over de pil :Pwalnootje zei:harry123 zei:Pas je wel op met die red bulls, dat zijn behoorlijke zware, daar neem ik zelfs maar een halfje/drie kwart van, en ik weeg toch al 100kg. DUs echt oppassen verder heb je hier genoeg tips gekregen neem ik aan?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon het drankje![]()
onlypills zei:Zoals al eerder gezegd, het heeft geen zin om voor twee trips te gaan op één dag. Je kan er wel een lange trip van maken door 's avonds meer achter elkaar te slikken. En de licht oranje Redbulls zijn getest op 165 mg (testcentrum). Ik hou je toch niet tegen, maar als 14 jarige is 2mg/kg wel aan de hoge kant. Waarom strak staan als je ook mellow kan zijnMaar dat is mijn persoonlijke mening...
BTW Thermos kleding houdt je koel als je veel zweet en warm als je het koud hebt. Ideaal dus, maar ga geen spullen uittrekken als je het warm hebt (ervan uit gaande dat je op straat rond gaat struinen en niet gaat dansen). Verder genoeg water/niet alcoholische drank meenemen zodat je aan je 1 a 2 glazen per uur komt. Veel plezier...

konijntje_ zei:ik wil niet strak staan hoe weet je of je goeie hebt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."