#1
harry123 zei:Ligt er zelf aan hoe gek je het maakt, maar denk je dat als je de hele dag x slikt je geen helse kater hebt?
besef je je dat topicstarter 14 is en je hem adviseert naast pillen ook aan de speed te gaan?
harry123 zei:Ligt er zelf aan hoe gek je het maakt, maar denk je dat als je de hele dag x slikt je geen helse kater hebt?
Toevallig dat de pilletjes bik ga halen ook red bull hetenwalnootje zei:Tja Red Bull zou op die leeftijd al meer dan voldoende moeten zijn, Afraden om te gebruiken is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen maar tegenhouden kan je het toch niet...
![]()
Laten we dan maar op zn minst zorgen dat deze jongen het veilig gebruikt, vind je niet?
Nathaniel zei:Nu ik weet dat je 14 bent wil ik nog even zeggen: MDMA is geen speelgoed, serotonine is geen speelgoed, neurotransmitters zijn geen speelgoed, je hersens zijn geen speelgoed, je lichaam is geen speelgoed, je leven is geen spel.
Helemaal mee eens! 14 is wel errug jong vind ik. Niet dat ik wat aan kan veranderen maar harddrugs nemen op je 14e is wel ff wat anders als een biertje in de kroeg.En als een biertje op jonge leeftijd al zoveel fouts kan veroorzaken... Maar idd, het is hier geen opvoedsite. Tis alleen dus een tip. (van een oud wijf haha) :P
Whitesnow zei:Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van de intensive care. Maandag weer school, wish me luck!
ZERO- zei:Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
Ly linda. Jasnap ik maar waarom wachten als het ook gewoon nu kanmisslinda zei:ZERO- zei:Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
pest dat kind niet zo![]()
hij heeft een leuke avond gehad en is in het ziekenhuis beland, als die paar jaar wacht weet die wat pas echte leuke avonden zijn waarbij je niet in het ziekenhuis beland maar op een leuke after party enzo dat zijn pas leuke avonden![]()
Met beatrix en barack... Zo'n onverantwoorde mensenmisslinda zei:Nou genoeg redenen om er mee te wachten maar goed als ik jou was had ik wel beetje beter opgelet aangezien het ook een keer fout kan gaan met zulkeacties en dat zou zonde zijn.
Met wie doe jij het dan?? Bedoel als ik gebruik met vrienden houden we elkaar wel goed in de gaten dat niemand zo iets gaat doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."