Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc, oud en nieuw, strak staan

Xtc, oud en nieuw, strak staan

55 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
harry123 zei:
Ligt er zelf aan hoe gek je het maakt, maar denk je dat als je de hele dag x slikt je geen helse kater hebt?
Klik om te vergroten...

besef je je dat topicstarter 14 is en je hem adviseert naast pillen ook aan de speed te gaan?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke wacht hij is 14? :openmouth:

Stop met pillen en met alcohol ga eerst maar eens ouder worden..
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja Red Bull zou op die leeftijd al meer dan voldoende moeten zijn :openmouth: , Afraden om te gebruiken is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen maar tegenhouden kan je het toch niet... :(

Laten we dan maar op zn minst zorgen dat deze jongen het veilig gebruikt, vind je niet?
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
walnootje zei:
Tja Red Bull zou op die leeftijd al meer dan voldoende moeten zijn :openmouth: , Afraden om te gebruiken is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen maar tegenhouden kan je het toch niet... :(

Laten we dan maar op zn minst zorgen dat deze jongen het veilig gebruikt, vind je niet?
Klik om te vergroten...
Toevallig dat de pilletjes bik ga halen ook red bull heten:)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pas je wel op met die red bulls, dat zijn behoorlijke zware, daar neem ik zelfs maar een halfje/drie kwart van, en ik weeg toch al 100kg. DUs echt oppassen verder heb je hier genoeg tips gekregen neem ik aan?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nathaniel zei:
Nu ik weet dat je 14 bent wil ik nog even zeggen: MDMA is geen speelgoed, serotonine is geen speelgoed, neurotransmitters zijn geen speelgoed, je hersens zijn geen speelgoed, je lichaam is geen speelgoed, je leven is geen spel.

Helemaal mee eens! 14 is wel errug jong vind ik. Niet dat ik wat aan kan veranderen maar harddrugs nemen op je 14e is wel ff wat anders als een biertje in de kroeg. :( En als een biertje op jonge leeftijd al zoveel fouts kan veroorzaken... Maar idd, het is hier geen opvoedsite. Tis alleen dus een tip. (van een oud wijf haha) :P
Klik om te vergroten...
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
blijkbaar moeilijk te krijgen
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van de intensive care. Maandag weer school, wish me luck!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whitesnow zei:
Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van de intensive care. Maandag weer school, wish me luck!
Klik om te vergroten...

ja klinkt als een super oud en nieuw :confused:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
Klik om te vergroten...

pest dat kind niet zo :tongueout:

hij heeft een leuke avond gehad en is in het ziekenhuis beland, als die paar jaar wacht weet die wat pas echte leuke avonden zijn waarbij je niet in het ziekenhuis beland maar op een leuke after party enzo dat zijn pas leuke avonden :tongueout:
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
misslinda zei:
ZERO- zei:
Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
Klik om te vergroten...

pest dat kind niet zo :tongueout:

hij heeft een leuke avond gehad en is in het ziekenhuis beland, als die paar jaar wacht weet die wat pas echte leuke avonden zijn waarbij je niet in het ziekenhuis beland maar op een leuke after party enzo dat zijn pas leuke avonden :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ly linda. Jasnap ik maar waarom wachten als het ook gewoon nu kan
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou genoeg redenen om er mee te wachten maar goed als ik jou was had ik wel beetje beter opgelet aangezien het ook een keer fout kan gaan met zulkeacties en dat zou zonde zijn.

Met wie doe jij het dan?? Bedoel als ik gebruik met vrienden houden we elkaar wel goed in de gaten dat niemand zo iets gaat doen.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#13
misslinda zei:
Nou genoeg redenen om er mee te wachten maar goed als ik jou was had ik wel beetje beter opgelet aangezien het ook een keer fout kan gaan met zulkeacties en dat zou zonde zijn.

Met wie doe jij het dan?? Bedoel als ik gebruik met vrienden houden we elkaar wel goed in de gaten dat niemand zo iets gaat doen.
Klik om te vergroten...
Met beatrix en barack... Zo'n onverantwoorde mensen
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had dit nog niet gelezen geniaal sorry moet eruit. Wat zero zegt het is misschien lullig maar ze heeft wel gelijk dat krijg ervan vooral als je nog jong en onbezonnen bent. Denk goed na voor je dingen doet als je niet oppast kost het zo nog eens je kop. Nu is het gewoon de IC maar de volgende keer is het met een beetje pech het mortuarium.

Neem wat meer van anderen aan en denk eens aan je toekomst. Ik heb gestaan waar je nu staat en heb precies gedaan wat jij nu doet en kijk heb helemaal niks. Heb geen baan, ben afgekeurd, moet iedere dag drugs nemen om te kunnen functioneren, politie kent me allemaal zien ze me onder invloed moet ik mee, loop bij de ggz verslavingszorg.. zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar je kiest zelf en zeg het ook niet om je de grond in te trappen ofzo.

Greetz
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#15
weetje wat het is je bent nog jong maar als je het gebruikt doe het dan wel verantwoord.
je vergooit heel je leven als het mis gaat, het is iets wat leuk is om te doen maar het moet wel leuk blijven als je in ziekenhuis beland enzo is het toch niet leuk meer??

er zijn ook mensen van 18+ die zulke stommiteiten uithalen natuurlijk maar pas er gewoon mee op, je zit nog op school enzo je moet wel aan je toekomst denken. straks ben je 30 verslaafd geweest geen opleiding, geen vrouw geen kids, heb je heel je leven verpest voor een paar leuke avondjes.

zo denk jij er nu natuurlijk niet over maar neem maar van mijn aan dat je dan echt spijt hebt.
je leest hier zelfs op het forum berichten van mensen die de zelfde fout hebben gemaakt als die jij nu aan het maken bent. leer van de fouten van andere en maak ze zelf niet!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het zelf zo jammer als mensen zo jong deze dingen doen. Voor mij klinkt het allemaal heel bekend en op die leeftijd had ik waarschijnlijk dit ook niet van anderen willen aannemen. En het enige wat ik of we kunnen is het benoemen en hopen dat je er wat mee doet. Rook een jointje en geniet van de gezonde dingen ga gewoon lekker krachttraining doen dat levert je veel meer op. In het begin is trainen klote maar na een jaar merk je progressie en wil je alleen maar meer net als drugs eigenlijk. Vind het zelf zo jammer dat wat ik nu allemaal weet dat ik dat toen nog niet wist want dat zou ik mijn leven toch heel anders hebben geleefd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."