Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"shotje nemen :P kan natuurlijk alleen als je met maten gebruikt die ook nooit normale drankshotjes nemen..."
"daarom is bijpakken ook voor iedereen een ander verhaal. Bij mij bestaat er niet zoiets als een tweede piek bijv."
"Yo 1. Ik ga met oud 'n nieuw weer pilletje ik weet wat jullie denken... Laat me, heb geen zin in afkeurende reacties. Wil alleen paar dingen weten. 2. 'K sta waarschijn lijk wel lekker strak als ik 2mg mdma per kg doe hè? Want vorige keren stond k niet wat je noemt strak. 3. Kan je 2x per dag xtc gebruiken? Om 11:00 's ochtends en een uur in het nieuwe jaar 4.Ik wil wel lekkah oliebollen en appelflappen kunnen eten justsaying 5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden 6. Oja, zal ik thermos kleding onder mn gewone dragen? Of raak ik dan oververhit? Of als k t niet doe onderkoeld. Koen jakob enzo, ja ik ben het hoi, 1. prima, moet je zelf weten uiteraard 2. ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met xtc, maar naar mij mening moet je geen xtc gebruiken als je "strak" wilt gaan staan. meer en meer gebruiken resulteert vaker in wazig dan strak naar mijn ervaring. het leuke van xtc is juist het blije warme gevoel. 3. heel erg af te raden, waarom zou je trouwens om 11 uur sochtends willen gebruiken :P 4. gewoon doen dan, het is toch oud en nieuw he! zou er alleen niet 5 naar binnen gooien 5 min voor je pil 5. geen ervaring maar dat neem ik wel aan ja! 6. als je buiten blijft de hele nacht gewoon lekker spijkerbroek trui en jas. thermo spul is nergens voor nodig gr. UR"
"eeeydrugguy zei: Ik zou idd eerst een testje kopen als ik jou was, je weet nooit wat voor shit in die pillen zit En sorry maar als je 14 bent zou je beter geen xtc kunnen doen, als je op die leeftijd al begint weet je nooit hoe je op je 18de eindigt... Btw een vraagje, weet iemand waar of van wie je xtc kan kopen in rotterdam? mn normale dealer is gestopt dus iemand een idee? (ik weet ik klink hypocriet) Klik om te vergroten... met zon testje weet je dat dus ook niet.. op straat/feestje/via via"
"nice lekker opbouwend! 8.5/10"
"Nice! Veel hoger tempo dan ik normaal luister en kan me ook lastig voorstellen hoe ik hier op kan dansen naast springen maar zeker een tof nummer met veel variatie en zeer meeslepend. 9/10 Wanneer iemand deze opzet kan de hele avond bij mij niet meer stuk :"
"haha kan gebeuren Jou nummer kan ik weinig over zeggen want het is totaal niet mijn ding. Wordt me toch net iets té trippy(misschien eens tripmiddelen proberen? :P) Voor mijzelf is die Not helaas. MPIA3 voor de herkansing!"
"lekker gaaaaaan! Hot! 8/10 om mn nickname te promoten en toch bij de acid te blijven [youtube]Em5DJ-vJrYE[/youtube] + 0.5 voor de vid?"
"hee, bij mijzelf heeft xtc geen effect op mijn darmwerking.Wel op mijn blaaswerking helaas :P . Ik kan tijdens gebruik niet plassen dus dit merk ik vaak de nacht en ochtend erna (vaak plassen). In de middag is dit over. Meer effecten merk ik zelf niet. Feiten weet ik niet, dit is mijn ervaring. Het ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doen. Ik heb zelf na een nacht stappen met veel alcohol bijvoorbeeld wel last van mij maag/darmen. Het is niet alleen de xtc die dingen kan veroorzaken, maar ook wat je eet/drinkt en hoe je je gedraagt. veel plezier de eerste keer, zal vast lukken gr. UR"
"oke, dat nog maar eens proberen dan. 3 uur na inname of inslag?"