#1
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.

ik ken jongens en meisjes van 13/14 die snuiven elk weekendJohnAlmere zei:16 jaar en nu aan de xtc..![]()
MDMA<3 zei:witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.JohnAlmere zei:16 jaar en nu aan de xtc..![]()
Exceptional Insight zei:Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
:P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal
maar een beetje peace kan nooit kwaad
Joint-Evangelist zei:Exceptional Insight zei:Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
dude daar had ik het eens overga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet?vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over
:P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zakenmaarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal
![]()
maar een beetje peace kan nooit kwaad
![]()
Succes man!![]()
endor zei:Joint-Evangelist zei:Exceptional Insight zei:Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
dude daar had ik het eens overga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet?vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over
:P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zakenmaarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal
![]()
maar een beetje peace kan nooit kwaad
![]()
Succes man!![]()
Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
Exceptional Insight zei:Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op...![]()
(niet alweer te veel smileys? /of moet het helemaal grijs?)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."