Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik geluk gehad?

Heb ik geluk gehad?

55 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis.

Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd.

Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna....:)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanaf je zou zeggen dat je met jouw gewicht 8 pillen pakt op een avond.
Dan mag je je ongerust maken over jezelf.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
redelijk normale gang van zaken zou ik zeggen, wel meer mensen worden extreem bleek van die md
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#6
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik ken jongens en meisjes van 13/14 die snuiven elk weekend
waar gaat het tog heen met de wereld
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA<3 zei:
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
Klik om te vergroten...

Die van jou bevatten misschien 90 mg, maar die van een ander kunnen weer heel anders in elkaar zitten. Kleur en opdruk zeggen niks over de kwaliteit namelijk...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
valt nog mee :grin:

maar je bent iig lekker hard gegaan, daar moet je van genieten man :P
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
endor zei:
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
Klik om te vergroten...

Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankje , Marla !
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

Hier is het wss ook gewoon om te doen :/

16jaar en xtc :(
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:
Klik om te vergroten...

Ben net nieuw op het forum, maarja sorry voor het overmatig gebruik van Smileys...
ik dacht dat die dingen er waren om jezelf beter te expresseren (en ik wou wat kleur in het forum brengen...) en aangezien woorden soms te kort schieten vult zo'n smiley eigenlijk best goed aan! maarja ik ken nu de regels (wat beter..) en ik hoop dat ik jullie met z'n allen niet te veel irriteer met al mijn expressies en vragen :P ik hou anders wel gewoon m'n mond zoals een kasplantje :grin:
Sweet silence, MMMmmmmm Yamiee :stoned:

Good day :stoned: (niet alweer te veel smileys? /of moet het helemaal grijs?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."