Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik geluk gehad?

Heb ik geluk gehad?

55 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sunseed zei:
my2stworld zei:
even serieus, waarom doet iedreen zo lullig tegen hem, hij stelt toch gewoon een vraag?
in de hoop dat jullie "wijzere gebruikers" een serieus antwoord voor hem hebben ?
en dan begint iedereen hier zo tegen hem te doen, zelfs de moderators kom op zeg,
er staan veel wijze en volwassen antwoorden en topics op dit forum, maar dit vind ik een beetje...en btw, kyk hier maar even naar 'ervaren gebruikers',
Klik om te vergroten...
Dit ja.


& Uhm een vriendin van me neemt zonder probleem een gram MDMA op een nachtje (+ nog wat pep) zonder heel de nacht ziek te zijn, en ze weegt zeker niet boven de 65 kg..
Ze gebruikte die tijd wel meermaals per week, weet niet of er gewenning bij MDMA optreedt..
Klik om te vergroten...

Lol, als je elke week op de MDMA zit te knallen dan voel je de MDMA na 2 maanden niet eens meer.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Je hebt geluk gehad als je je voor de rest van de avond (of weekend)
nog vrij goed geamuseerd hebt (buiten dat ziek zijn tenminste). :wink:

4*90mg=360mg totaal, als je pillen idd 90mg waren. 360mg is voor ervaren
gebruikers ruim voldoende, en zelfs veel te veel als je dat verbruik niet
spreidt over 9-10 uur. Op een paar uur tijd is dit ronduit gevaarlijk,
zeker op jouw leeftijd.

Ik wil hier niet komen zeuren over je leeftijd, maar:
-Over de neveneffecten van MDMA op lange termijn is nog maar heel weinig bekend.
Recentelijk, sinds december 2009, beginnen neurologen verband te zien met
vervelende aandoeningen en slaapstoornissen zoals Hypnagogic Sleep Paralysis,
bij langdurig (sporadische) gebruikers,wat kan wijzen op een vervroegd begin van ernstige
hersenziektes zoals Parkinson of Alzheimer.
-Menselijke hersenen zijn in ontwikkeling tot op de leeftijd van 18-20 jaar.
De kans is dus groot dat je nu al die ontwikkeling aan het beïnvloeden bent,
op een manier die nog maar weinig bekend is.


Ik gebruik zelf pas MDMA sinds m'n 26ste, in het begin ging ik ook avonden op stap
met dosissen van 4-5 pillen, maar daar ben ik van teruggekomen...
Het heeft geen zin om zoveel te nemen, en/of elk weekend te gebruiken.
Zeker niet op 16 jaar, omwille van de reden die ik hierboven opgaf...

Doe je dat toch, dan zal je hoogstwaarschijnlijk eerder snel de heel vervelende,
duistere kant van MDMA leren kennen.


Ik raad je aan om het tof te houden :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA kan fijn zijn.
Maar zoals hier boven vermeld , heeft het een zeer duistere kant.
In het begin is het allemaal peace love and friendship. En dat verliefdheidsgevoel.
Maar dat vaagt weg , en slaat om in haat , verdriet en verslaving.
MDMA heeft veel potentieel voor zijn soort , maar je moet weten hoe je het gebruikt.
En niet wildeweg een paar pilletjes knalt.
Wat ook een aanrader is , is gewoon MDMA kristallen kopen.
Al die brol wat in die pillen zit , zal ook wel zorgen voor wat ongewenste effecten.

En als je wit word en begint te zweten en continue hallucinaties hebt.
Is het misschien tijd om die drugs achter je te laten.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#4
wil me ff kort aansluiten bij Blckbrd_:
4 pillen in zo'n korte tijd is wel echt erg veel van het goede. Ik durf te wedden (tenzij je een veelgebruiker bent) dat de 4de pil en waarschijnlijk de 3de pil ook niet veel positiefs hebben bijgedragen omdat je ze zo snel naar binnen hebt gewerkt. 4/5 uur wachten was beter geweest!

Enne, 16 is idd wel jong om zoveel te nemen man, doe er dan 1tje voor de 'veiligheid', is leuk zat en sta je waarschijnlijk niet zo belachelijk strrrrrrrrrrrak.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#5
kiekert zei:
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
Klik om te vergroten...

ja of, experimenteer eerst eens wat rustig aan :rolleyes:
ik ben 17 maar k gebruik wat verantwoordelijker eerst maar is 1 laten inwerken .. kijken of die goed valt uurtje daarna weer 1 en daarna miss nog een halve :wink:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
u
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andyy zei:
kiekert zei:
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
Klik om te vergroten...

ja of, experimenteer eerst eens wat rustig aan :rolleyes:
ik ben 17 maar k gebruik wat verantwoordelijker eerst maar is 1 laten inwerken .. kijken of die goed valt uurtje daarna weer 1 en daarna miss nog een halve :wink:
Klik om te vergroten...

:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugsmeisje zei:
:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
Klik om te vergroten...

Totdat je 17 of 18 bent en denk; was ik vroeger maar verstandiger geweest. GOOD LUCK :)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe rijmt die gozer zijn drugsgebruik met zijn Christelijke geloof?
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugsmeisje zei:
:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
Klik om te vergroten...

Het is sowieso verstandig om niet xtc of andere harddrugs te gebruiken als je minderjarig bent.
Als je 15 bent zijn je hersens nog niet volgroeid.
Dan xtc gebruiken is gewoon niet verstandig, want de kans zit er in dat je al hersenschade krijgt nog voor je hersenen goed zijn uitgegroeid.
Daarom zegt men dat altijd, niet om te pesten.
Maar ja het brein van een puberende tiener kan dat natuurlijk niets schelen.
Ik zeg jammer....je komt er nog wel eens achter dat je iets minder of verstandiger had moeten gebruiken...helaas is het dan niet meer terug te draaien. :wave:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha ja klopt. ik denk nu miss nog wel schijt dit en dat.
Maar ja ik ben ook aan het minderen:P ik doe het nu ook alleen bij feesten.

:wink: maar smoken daar ga ik lang zal mijn leven niet van afblijven

:stoned:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drugsmeisje zei:
Haha ja klopt. ik denk nu miss nog wel schijt dit en dat.
Maar ja ik ben ook aan het minderen:P ik doe het nu ook alleen bij feesten.

:wink: maar smoken daar ga ik lang zal mijn leven niet van afblijven

:stoned:
Klik om te vergroten...
Goede voornemens, goed zo (y).
Enne Blowen doen heel veel lui al vanaf jonge leeftijd. Voor de meeste levert het geen problemen op, mezelf incluis :stoned:
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
k00k zei:
Sunseed zei:
Dit ja.
& Uhm een vriendin van me neemt zonder probleem een gram MDMA op een nachtje (+ nog wat pep) zonder heel de nacht ziek te zijn, en ze weegt zeker niet boven de 65 kg..
Ze gebruikte die tijd wel meermaals per week, weet niet of er gewenning bij MDMA optreedt..
Klik om te vergroten...

Lol, als je elke week op de MDMA zit te knallen dan voel je de MDMA na 2 maanden niet eens meer.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik ruim 12j. MDMA. Er zijn maanden geweest waarin ik verschillende weken na mekaar,
in de WE's hoofdzakelijk, MDMA gebuikte.
En er zijn een paar weken geweest waarin ik 5-6 dagen na mekaar dagelijks gebruikte.

Wanneer ik sommige posts hier lees, verbaast het mij niks dat sommigen, vroeg of laat,
minstens in de psychiatrie terechtkomen.

Weet wat je eet!
Vooraleer je gebruikt, stel jezelf volgende vragen:
-Ben ik op dit moment mentaal stabiel?
-Heb ik (ernstige) hart/lever aandoeningen (in de familie)?
-Is je dealer te vertrouwen? Is de substantie getest? Wat is de gemeten hoeveelheid in de pil
(in mg)?
Er is ZEER VEEL brol op de markt, pillen die als XTC verkocht worden, maar hele andere
(soms zeer schadelijke) substanties bevatten, eventueel in combi met MDMA.
Af en toe kocht ik pillen van tot rond de 180, tot zelfs +220 mg MDMA...
Als je die ineens slikt, wens ik je veel succes :grin:

Grote hoeveelheden ineens naar binnen werken, in pilvorm of crystals
die je op voorhand niet even getest hebt op jezelf -in beperkte mate-,
is zondermeer onverstandig...
Je systeem kan maar een beperkte hoeveelheid verwerken.

Hou er gewoonweg rekening mee AUB, dat je je processor (brein) aan het 'overclocken' bent,
(dit geldt voor alle amphetamine-achtigen) en dat je je motor (hart en cardio-vasculair systeem)
mogelijk een tijdje in het rood gaat laten draaien.
De hoeveelheid die je kan verdragen hangt voor een groot deel af
van je psychische/fysische conditie en je tolerantie.

De negatieve korte-termijn effecten van MDMA zijn zeer bekend.
Inname van grote, dus +300-500mg hoeveelheden op minder dan een paar uur
-zeker bij onervaren gebruikers- kunnen zeer onaangename gevolgen hebben.

Alhoewel het als speelgoed beschouwd wordt, lees toch maar even de handleiding,
alvorens jij (of één van je vrienden) ergens op intensive-care ligt...

1 gram op 1 avond... Pfff komaan he!
Zelfs als het zuiver spul was, wat heb je daar dan nog aan???
Je ligt ergens laag bij de grond te flipperen in het beste geval...

Groetjes, en gebruik verstandig AUB!
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb een klein vraagje ik heb afgelopen weekend intotaal 4 pillen genomen,
op zaterdag had ik binnen 1,5 uur zo'n 2 pillen op. en daarna na 1 uur weer 1(zo'n smilie)
ik ben 16 jaar en weeg rond de 70 kilo... :confused: en ik ging de hele avond chill tot 3uur a.m
toen werd ik helemaal wit(mensen zagen het ook) en werd gloeiend heet :confused:
ik was zelf ook erg misselijk en zag ook continu halucinaties.
en mijn vraag luid dus een beetje :P heb ik geluk gehad? :confused: want als ik zo marla's xtc-guide lees heb ik best wel te veel genomen :P nouja bedankt alvast voor reacties! :grin:
enuuhh have a nice smiley day!! :grin:

Peace out :stoned:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe bedoel je geluk ?
Dat je nog leeft ?
Kijk het topic is 'wat is het meeste dat je genomen hebt',

Vervuilde pilletjes mischien waardoor je zo bleek zag + misselijk.
Op mdma heb ik het ook altijd warm en zweet me de pleuris dus dat je warm bent is logisch.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je pillen 30 MG waren had je een goede dosis. Als ze 180 mg waren heb je wel geluk.

We weten niet wat er in je pillen zit.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is gewoon n kut ervaring geweest maar ben maar niet bang je lichaam kan veel en veel meer aan (ik bedoel niet dat je dit moet doen maar het kand
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moest is weten hoeveel jouw kleine lichaampje aankan :grin:

echt waar hoor!

ik heb ook vaak gedacht, heb ik geluk gehad?
Maar je zult er echt niet snel aan doodgaan hoor.
Je krijgt alleen hele vervelende bijwerkingen en je gaat er zwaar verkankerd uitzien.

Dat was bij mij het geval tenminste.
Nu ben ik gestopt :wave:
Want ik haat het om een vercrackt kut gevoel te hebben :kots:

Lateerz,
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
als je veel mdma binnen krijgt gaat je lichaam mdma omzetten in een klein beetje mda, en daar kun je heerlijk van gaan hallucineren :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#20
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."