Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik geluk gehad?

Heb ik geluk gehad?

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andyy zei:
kiekert zei:
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
Klik om te vergroten...

ja of, experimenteer eerst eens wat rustig aan :rolleyes:
ik ben 17 maar k gebruik wat verantwoordelijker eerst maar is 1 laten inwerken .. kijken of die goed valt uurtje daarna weer 1 en daarna miss nog een halve :wink:
Klik om te vergroten...

:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugsmeisje zei:
:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
Klik om te vergroten...

Totdat je 17 of 18 bent en denk; was ik vroeger maar verstandiger geweest. GOOD LUCK :)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe rijmt die gozer zijn drugsgebruik met zijn Christelijke geloof?
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drugsmeisje zei:
:P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P

:stoned:
Klik om te vergroten...

Het is sowieso verstandig om niet xtc of andere harddrugs te gebruiken als je minderjarig bent.
Als je 15 bent zijn je hersens nog niet volgroeid.
Dan xtc gebruiken is gewoon niet verstandig, want de kans zit er in dat je al hersenschade krijgt nog voor je hersenen goed zijn uitgegroeid.
Daarom zegt men dat altijd, niet om te pesten.
Maar ja het brein van een puberende tiener kan dat natuurlijk niets schelen.
Ik zeg jammer....je komt er nog wel eens achter dat je iets minder of verstandiger had moeten gebruiken...helaas is het dan niet meer terug te draaien. :wave:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ja klopt. ik denk nu miss nog wel schijt dit en dat.
Maar ja ik ben ook aan het minderen:P ik doe het nu ook alleen bij feesten.

:wink: maar smoken daar ga ik lang zal mijn leven niet van afblijven

:stoned:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugsmeisje zei:
Haha ja klopt. ik denk nu miss nog wel schijt dit en dat.
Maar ja ik ben ook aan het minderen:P ik doe het nu ook alleen bij feesten.

:wink: maar smoken daar ga ik lang zal mijn leven niet van afblijven

:stoned:
Klik om te vergroten...
Goede voornemens, goed zo (y).
Enne Blowen doen heel veel lui al vanaf jonge leeftijd. Voor de meeste levert het geen problemen op, mezelf incluis :stoned:
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
k00k zei:
Sunseed zei:
Dit ja.
& Uhm een vriendin van me neemt zonder probleem een gram MDMA op een nachtje (+ nog wat pep) zonder heel de nacht ziek te zijn, en ze weegt zeker niet boven de 65 kg..
Ze gebruikte die tijd wel meermaals per week, weet niet of er gewenning bij MDMA optreedt..
Klik om te vergroten...

Lol, als je elke week op de MDMA zit te knallen dan voel je de MDMA na 2 maanden niet eens meer.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik ruim 12j. MDMA. Er zijn maanden geweest waarin ik verschillende weken na mekaar,
in de WE's hoofdzakelijk, MDMA gebuikte.
En er zijn een paar weken geweest waarin ik 5-6 dagen na mekaar dagelijks gebruikte.

Wanneer ik sommige posts hier lees, verbaast het mij niks dat sommigen, vroeg of laat,
minstens in de psychiatrie terechtkomen.

Weet wat je eet!
Vooraleer je gebruikt, stel jezelf volgende vragen:
-Ben ik op dit moment mentaal stabiel?
-Heb ik (ernstige) hart/lever aandoeningen (in de familie)?
-Is je dealer te vertrouwen? Is de substantie getest? Wat is de gemeten hoeveelheid in de pil
(in mg)?
Er is ZEER VEEL brol op de markt, pillen die als XTC verkocht worden, maar hele andere
(soms zeer schadelijke) substanties bevatten, eventueel in combi met MDMA.
Af en toe kocht ik pillen van tot rond de 180, tot zelfs +220 mg MDMA...
Als je die ineens slikt, wens ik je veel succes :grin:

Grote hoeveelheden ineens naar binnen werken, in pilvorm of crystals
die je op voorhand niet even getest hebt op jezelf -in beperkte mate-,
is zondermeer onverstandig...
Je systeem kan maar een beperkte hoeveelheid verwerken.

Hou er gewoonweg rekening mee AUB, dat je je processor (brein) aan het 'overclocken' bent,
(dit geldt voor alle amphetamine-achtigen) en dat je je motor (hart en cardio-vasculair systeem)
mogelijk een tijdje in het rood gaat laten draaien.
De hoeveelheid die je kan verdragen hangt voor een groot deel af
van je psychische/fysische conditie en je tolerantie.

De negatieve korte-termijn effecten van MDMA zijn zeer bekend.
Inname van grote, dus +300-500mg hoeveelheden op minder dan een paar uur
-zeker bij onervaren gebruikers- kunnen zeer onaangename gevolgen hebben.

Alhoewel het als speelgoed beschouwd wordt, lees toch maar even de handleiding,
alvorens jij (of één van je vrienden) ergens op intensive-care ligt...

1 gram op 1 avond... Pfff komaan he!
Zelfs als het zuiver spul was, wat heb je daar dan nog aan???
Je ligt ergens laag bij de grond te flipperen in het beste geval...

Groetjes, en gebruik verstandig AUB!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
valt nog mee :grin:

maar je bent iig lekker hard gegaan, daar moet je van genieten man :P
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
endor zei:
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
Klik om te vergroten...

Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankje , Marla !
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

Hier is het wss ook gewoon om te doen :/

16jaar en xtc :(
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:
Klik om te vergroten...

Ben net nieuw op het forum, maarja sorry voor het overmatig gebruik van Smileys...
ik dacht dat die dingen er waren om jezelf beter te expresseren (en ik wou wat kleur in het forum brengen...) en aangezien woorden soms te kort schieten vult zo'n smiley eigenlijk best goed aan! maarja ik ken nu de regels (wat beter..) en ik hoop dat ik jullie met z'n allen niet te veel irriteer met al mijn expressies en vragen :P ik hou anders wel gewoon m'n mond zoals een kasplantje :grin:
Sweet silence, MMMmmmmm Yamiee :stoned:

Good day :stoned: (niet alweer te veel smileys? /of moet het helemaal grijs?)
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#16
alcoholist zei:
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik ken jongens en meisjes van 13/14 die snuiven elk weekend
waar gaat het tog heen met de wereld
Klik om te vergroten...

kijk ik wil alles in m'n leven hebben geprobeerd(niet alles, uitzonderingen bestaan!)
en ben met xtc alweer een ervarinkje rijker geworden toch? overal waar te voor staat is nooit goed en deze keer is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer geweest. ik weet nu hoe het voelt en ik kan er nu een oordeel over scheppen zonder dat er meteen tege me word gezegt van jaaaaaaah wat praat je nou je hebt nog nooit een pil gezien... dus nouja als iedereen het als een ervaring zou zien en het ook maar 1 of 2x doet dan kan het toch beter zijn? dan begrijpen wel elkaar in ieder geval ook een stuk beter! :)

nouja have a nice day! :grin:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Evanglist,

Zeker in deze tijd van schaarste is het testen op inhoud van xtc pillen van belang. Slikken zonder dat je weet waar de pillen vandaan komen is gewoon (zeer) onverstandig. Laat staan ongeteste pillen. Op logo's en kleuren afgaan is voor een leek niet te doen btw.

Wat je lichaams effecten betreft: ik vind wel dat je geluk hebt gehad, omdat de 3 pillen net zo gemakkelijk dit had kunnen zijn:http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18377

En nu heeft deze kerel maar 1 geslikt.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#18
afraidtech zei:
valt nog mee :grin:

maar je bent iig lekker hard gegaan, daar moet je van genieten man :P
Klik om te vergroten...

so true :smoke:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Megasumo zei:
Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis.

Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd.

Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna....:)
Klik om te vergroten...

nou ik voelde me inderdaad vrij klote :P
en het ergste van alles was dat ik de volgende dag een American Football wedstrijd moest spelen :P maar ik zweer het je bij deze ik heb nog nooooiit zo goed american football gespeelt!! :grin:
maar het was zkr chill, bij alles wat ik deed het "leek" perfect :stoned:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcoholist zei:
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.
Klik om te vergroten...

loop ik te huilen :tearsofjoy: wat zijn echt jullie problemen met 16 jarige mensen zeg :stoned:
h0ly shit man, ik heb een vraagje en die stel ik dus... ik heb helemaal niet gezegd dat ik het niet chill vond, integendeel ik vond het zo chill dat het me aardig heeft verleid erop over te stappen :stoned: ik heb lekker me trip gehad en dat is het geen dat jullie niet kunnen afnemen stelletje mieren beukers :P (niet iedereen :wink: ) alcoholist ga niet de realiteit een twist geven door te zeggen dat ik loop te janken want ik had een lachziekte waar jij jaloers op had kunnen zijn.
maarja have a nice day! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."