Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik geluk gehad?

Heb ik geluk gehad?

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een klein vraagje ik heb afgelopen weekend intotaal 4 pillen genomen,
op zaterdag had ik binnen 1,5 uur zo'n 2 pillen op. en daarna na 1 uur weer 1(zo'n smilie)
ik ben 16 jaar en weeg rond de 70 kilo... :confused: en ik ging de hele avond chill tot 3uur a.m
toen werd ik helemaal wit(mensen zagen het ook) en werd gloeiend heet :confused:
ik was zelf ook erg misselijk en zag ook continu halucinaties.
en mijn vraag luid dus een beetje :P heb ik geluk gehad? :confused: want als ik zo marla's xtc-guide lees heb ik best wel te veel genomen :P nouja bedankt alvast voor reacties! :grin:
enuuhh have a nice smiley day!! :grin:

Peace out :stoned:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe bedoel je geluk ?
Dat je nog leeft ?
Kijk het topic is 'wat is het meeste dat je genomen hebt',

Vervuilde pilletjes mischien waardoor je zo bleek zag + misselijk.
Op mdma heb ik het ook altijd warm en zweet me de pleuris dus dat je warm bent is logisch.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je pillen 30 MG waren had je een goede dosis. Als ze 180 mg waren heb je wel geluk.

We weten niet wat er in je pillen zit.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is gewoon n kut ervaring geweest maar ben maar niet bang je lichaam kan veel en veel meer aan (ik bedoel niet dat je dit moet doen maar het kand
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moest is weten hoeveel jouw kleine lichaampje aankan :grin:

echt waar hoor!

ik heb ook vaak gedacht, heb ik geluk gehad?
Maar je zult er echt niet snel aan doodgaan hoor.
Je krijgt alleen hele vervelende bijwerkingen en je gaat er zwaar verkankerd uitzien.

Dat was bij mij het geval tenminste.
Nu ben ik gestopt :wave:
Want ik haat het om een vercrackt kut gevoel te hebben :kots:

Lateerz,
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
als je veel mdma binnen krijgt gaat je lichaam mdma omzetten in een klein beetje mda, en daar kun je heerlijk van gaan hallucineren :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis.

Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd.

Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna....:)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanaf je zou zeggen dat je met jouw gewicht 8 pillen pakt op een avond.
Dan mag je je ongerust maken over jezelf.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
redelijk normale gang van zaken zou ik zeggen, wel meer mensen worden extreem bleek van die md
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#12
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik ken jongens en meisjes van 13/14 die snuiven elk weekend
waar gaat het tog heen met de wereld
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA<3 zei:
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
Klik om te vergroten...

Die van jou bevatten misschien 90 mg, maar die van een ander kunnen weer heel anders in elkaar zitten. Kleur en opdruk zeggen niks over de kwaliteit namelijk...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus. Word eerst eens volwassen en ga dan eens wat experimenteren.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#16
valt nog mee :grin:

maar je bent iig lekker hard gegaan, daar moet je van genieten man :P
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
endor zei:
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
Klik om te vergroten...

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:
Klik om te vergroten...

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
Klik om te vergroten...

Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dankje , Marla !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."