Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleuk om te doen of mee te nemen aan de pillen

leuk om te doen of mee te nemen aan de pillen

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
Justme22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
neusspray met mentol! Zit niks raars in, maar een snuifje hiervan maakt je heeerlijk licht in je hoofd :grin:
b
banaan070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,
ik heb nu een paar keer een pilletje genomen en ik zoek altijd dingen om het extra leuk te maken.
stoepkrijt en lightsticks enzo zijn wel vet, maar ik vraag me af of iemand nog iets leuks weet om mee te nemen of iets leuks om te doen.
we gaan het buiten in een groot park doen.
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spacebril is onmisbaar :openmouth: tijdens een trip met vrienden....
s
sansasLid
01-01-2024, 00:00
#4
balonnen! :grin:
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#5
sansas zei:
balonnen! :grin:
Klik om te vergroten...

Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen....
s
sansasLid
01-01-2024, 00:00
#6
onlypills zei:
sansas zei:
balonnen! :grin:
Klik om te vergroten...

Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen....
Klik om te vergroten...
water, lucht uit je mond, je vind vast wel iets.

met wie ga je TS? grote groep? vrouwen?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
sansas zei:
onlypills zei:
sansas zei:
balonnen! :grin:
Klik om te vergroten...

Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen....
Klik om te vergroten...
water, lucht uit je mond, je vind vast wel iets.
Klik om te vergroten...

:grin:
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Svali zei:
sansas zei:
onlypills zei:
Dan zou ik ook iets meenemen om ze te vullen....
Klik om te vergroten...
water, lucht uit je mond, je vind vast wel iets.
Klik om te vergroten...

:grin:
Klik om te vergroten...

Weet nou niet zeker of de opmerking van Sansas serieus was :wink: .
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waterijsjes en LACHGAS!
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hendroit zei:
Waterijsjes en LACHGAS!
Klik om te vergroten...

lachgas is inderdaad wel vet maar wat is er met waterijsjes?

ot zon megaballon
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon lekker muziekje en met vrienden praten, verder zijn waterijsjes en fruit ook heel lekker vind ik :grin:. Lachgas en spacebrillen ook super. Verder een leuke meid die je af en toe op je achterhoofd en rug kriebelt heeeeeerlijk :grin:
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#12
voor iedereen die xtc gebruikt je armen in de lucht houden met vuisten dat voelt zo extreem lekker!!!! echt een aanrader
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
sansas zei:
water, lucht uit je mond, je vind vast wel iets.
Klik om te vergroten...
Hahahahahahaha.

Ik had zelf de laatste keer een glow in the dark toverstaf mee, gekocht bij de Big bazar. Eigenlijk was het ding zelf niet zo boeiend maar ik heb er heerlijk mee staan zwabberen de hele avond. Die toverstaf was echt mn buddy :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
harry123 zei:
Gewoon lekker muziekje en met vrienden praten, verder zijn waterijsjes en fruit ook heel lekker vind ik :grin:. Lachgas en spacebrillen ook super. Verder een leuke meid die je af en toe op je achterhoofd en rug kriebelt heeeeeerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zo'n ijzeren ding met staafjes wat je op je hoofd zet voor massage en zo ook goddelijk zou zijn.

Had trouwens vorig jaar ook een keer een maskertje mee genomen, da's ook leuk maar vooral omdat je er leuke reacties op krijgt :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
harry123 zei:
Gewoon lekker muziekje en met vrienden praten, verder zijn waterijsjes en fruit ook heel lekker vind ik :grin:. Lachgas en spacebrillen ook super. Verder een leuke meid die je af en toe op je achterhoofd en rug kriebelt heeeeeerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zo'n ijzeren ding met staafjes wat je op je hoofd zet voor massage en zo ook goddelijk zou zijn.

Had trouwens vorig jaar ook een keer een maskertje mee genomen, da's ook leuk maar vooral omdat je er leuke reacties op krijgt :)
Klik om te vergroten...

Ohh jah! Dat wordt voor de volgende thuis trip :grin:.

Ook vind ik een aansteker in beide handen houden en dan hard in knijpen heel fijn :P. Loop wel eens een uur met die dingen in m'n vuisten zonder dat ik het door heb :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
Ik denk dat zo'n ijzeren ding met staafjes wat je op je hoofd zet voor massage en zo ook goddelijk zou zijn.
Klik om te vergroten...
Gisteren was ik op een feest waar ik mensen zag met zo'n ding en toen heb ik gevraagd of ze het bij mij wilden doen :grin: Goddelijk!

Oh ja, en ik had een speelgoedrups meegenomen, zo'n rubberen blob-dingetje waar je in kon knijpen. Heel de dag mee rondgelopen, HEEEEEEEEERLIJK. Oh ja en tattoo-gelpennen zijn ook een absolute aanrader. Lekker mensen onderkliederen :)
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo'n massage haar spin is inderdaad onmisbaar ja!!
X
XinxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dingen die wij doen als we gaan wausen op pillen

Bunkers in hoek van holland

Varen met een boot

Elk bos of park waar dan ook, maar beter als je er nog nooit bent geweest

Verlaten bouwtereinen

Buitenzwembad ( nog niet gedaan )

Grote speeltuinen , geloof me waus schommellen is kk gestoord

Lasergamen ( nog niet gedaan )

Een laserpen met van die draaidopjes in een donkere ruimte

Sterretjes en wondertolllen/grondbloemen

Breekstaafjes voor het vissen iedereen een heleboel breken en dan gooien

Een jojo met licht erin

Kampvuren maken

Fietsen

Autorijden ( af te raden )

Muziek uit een speaker die zo hard mogelijk kan

Een jerrycan met een touw aan het handsvat, 1 zit op de jerrycan en de rest trek hem voort aan dat touw werk het bete in het gras

Koprollen maken

Kids playground ( nog niet gedaan )

Schommelbank in de tuin liggen een joint roken

Met de hond wandellen ( niet echt aan te raden ivbm spacen en die hond vergeten xD)

Schilderen/tekenen/een hut bouwen ( poging gedaan maar werd uiteindelijk niks omdat het gwn te lang duurd :tongueout: )

En voor de rest weet ik ff niks te noemen maar zorg gwn dat je altijd als je ga wausen met zo veel mogelijk mensen ben en je kan dingen plannen van we gaan dit dat zus zo doen maar meestal vergeet je het gwn wat een waus avond is niet te plannen
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ZERO- zei:
harry123 zei:
Gewoon lekker muziekje en met vrienden praten, verder zijn waterijsjes en fruit ook heel lekker vind ik :grin:. Lachgas en spacebrillen ook super. Verder een leuke meid die je af en toe op je achterhoofd en rug kriebelt heeeeeerlijk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zo'n ijzeren ding met staafjes wat je op je hoofd zet voor massage en zo ook goddelijk zou zijn.

Had trouwens vorig jaar ook een keer een maskertje mee genomen, da's ook leuk maar vooral omdat je er leuke reacties op krijgt :)
Klik om te vergroten...

Op technofeesten hadden we altijd zon hooofdmassage mee. onbekende collega leipos gingen zelfs midden op de dansvloer in de rij staan om even gemassseerd te worden.

Verder een gouden tip: wij propten altijd op feesten onze zakken helemaal vol met chupachup mini lollys. Zijn superlekker, je krijgt zoetigheid binnen, en wat mensen vaak over het hoofd zien, het is een goede weerstand voor je kaken! Volgende dag minder spierpijn. En moet je eens kijken hoeveel vrienden je daarmee gaat maken. Mensen noemden ons de feesten er na nog steeds de mannen van de lollies.

Leukste anekdote: komt een meisje op me af, heb je ook zon lolly voor me ( keek goed leip uit de oogjes)? - ik voelen, nee, zijn echt helemaal op. - echt geen 1, ik wil er zo graag 1 (meest teleurgestelde gezichtje ooit). ik pak mn lolly uit mn mnd, geef haar, ze kijkt eventjes, stopt m in haar mond, en geeft me een hele dikke blije knuffel. vervolgens helemaal in dr nopjes verder met dansen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Toverstafjes, glow in the dark bandjes en gelpennen nog altijd mijn favoriet. Dat hoofdding had ik ook gekocht en meegenomen deze keer maar uiteindelijk gebruik ik die zelf nauwelijks omdat ik haast altijd mijn haar vast heb met feestjes. Gelukkig wel m'n vrienden blij mee gemaakt :P Maar ken er ook een aantal die het juist afschuwelijk vinden!

Lolly's zijn ook een goede ja :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."