Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dingen die wij doen als we gaan wausen op pillen Bunkers in hoek van holland Varen met een boot Elk bos of park waar dan ook, maar beter als je er nog nooit bent geweest Verlaten bouwtereinen Buitenzwembad ( nog niet gedaan ) Grote speeltuinen , geloof me waus schommellen is kk gestoord Lasergamen ( nog niet gedaan ) Een laserpen met van die draaidopjes in een donkere ruimte Sterretjes en wondertolllen/grondbloemen Breekstaafjes voor het vissen iedereen een heleboel breken en dan gooien Een jojo met licht erin Kampvuren maken Fietsen Autorijden ( af te raden ) Muziek uit een speaker die zo hard mogelijk kan Een jerrycan met een touw aan het handsvat, 1 zit op de jerrycan en de rest trek hem voort aan dat touw werk het bete in het gras Koprollen maken Kids playground ( nog niet gedaan ) Schommelbank in de tuin liggen een joint roken Met de hond wandellen ( niet echt aan te raden ivbm spacen en die hond vergeten xD) Schilderen/tekenen/een hut bouwen ( poging gedaan maar werd uiteindelijk niks omdat het gwn te lang duurd ) En voor de rest weet ik ff niks te noemen maar zorg gwn dat je altijd als je ga wausen met zo veel mogelijk mensen ben en je kan dingen plannen van we gaan dit dat zus zo doen maar meestal vergeet je het gwn wat een waus avond is niet te plannen"
"hoi, ik ben 20 jaar en ik heb een maandje geleden met 8 vrienden truffels gegeten maar wij hebben er eigenlijk niks van gemerkt ik heb me aan alle regels gehouden zoals niet eten van te voren geen suiker enz.. ik heb persoonlijk die truffels gekocht in de smartshop in rotterdam en gezegt dat ik de ergste wilde hebben die er waren en toen heb ik deze mee gekregen : psilocybe atlantis dus wij met de mensen die dat gingen doen en 3 nuchteres erbij naar een mooie plek met zelfs een heel tuinset uit een tuin gejat bij iemand en wij vreten die dingen op, en na een uur is iedereen nog nuchter en dan begint het te vervelen en gaat de eerste een joint draaien,.... conclusie, ik heb een hele leuke avond gehad maar dat kwam meer door het blowen dan door de truffels EN DAN KOMT NU MIJN VRAAG!!! Wat hebben wij verkeerd gedaan en wat moet ik de volgende keer voor soort nemen om die 'trip' mee te maken waar mensen het over hebben? laters,.. :W"
"@ space jace 's middags bij de mc donnalds gegeten en als avond eten alleeen een bal gehakt en 2 uur later die truffels maar als je heel de dag in de stad loop heb je honger en MOEt je gwn wat eten, maar mn vrienden hadden niks gegeten en die merkte ook niks, kijk ik had wel zwaardere benen dan normaal maar voor de rest vond ik het tegen vallen het kan tog niet dat 9 mensen die dat nog nooit hebben gedaan niks merken! maar vrijdag aanstaande gaat ik een 2e poging doen met iemand die als 2 keer truffels op heeft en hij zegt dat de wcpot door de gang heen ging en de maan werd een ei die begin te druppellen,.... nou we zullen zien IK HOOP DAT IK FINAAL SPACE!!! nog tips om het erger te maken ???"
"Trufels zijn zoizo nep kan niet anders ik heb ze nu 2 keer op met vriende en heb me aan alle regels gehouden en NIKS gemerkt!!! Als ik 3 trekkies van een joint neem ben ik zo stoned als een garnaal, ik had een keer een plak spacecake op nou hoe ik er toen bij liep was helemaal gestoord en van die truffels merk ik niks!! Je kan mij niet vertellen dat iemand van truffels gaat trippen ! Psilocybe atlantis Psilocybe tempanensis Deze 2 soorten heb ik genomen met vriende"
"Antwoord op de vraag: ik en mijn vrienden hebben alle 2 de keren 15 gram per persoon op ( gewoon 1 portie ). Als jullie zeggen dragon dynamite is de ergste geloof ik dat best maar ik gaat dit niet meer doen ik ga geen 3e keer die vieze rommel eten en dan een saaie kut avond hebben ik eet wel een zak chips als k lekker stoned ben dat werk te minste wel! Ik maak jullie niet belachelijk ofzo ik vind het gewoon jammer dat het bij mij niet werkt het liefste had ik zwaar extreem getript dat het gewoon bijna niet meer leuk is maar jah jammer dan Van de zomer maar aan de paddo,s dan"