Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen van xtc...

Prijzen van xtc...

240 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar hebben we die spammer weer :rolleyes: :smilingimp:
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#2
100 stuks voor €120

betere pillen zoals blauwe mitsu's toen ze er nog waren zijn wat meer
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Daar hebben we die spammer weer :rolleyes: :smilingimp:
Klik om te vergroten...


:angry: :angry: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
FFKES DENKEN

MEESTAL 3 VOOR 10 BIJ EEN ONBEKENDE ( GEEN DIRECTE VRIENDSCHAP)
BEKENDE 1 VOOR 1,50
BEKENDE 10 VOOR 15
GELOOF DAT ALS IK ZE PER DUIZEND KOOP IKZ E OOK NOG WEL VOOR 0,35 CENT KAN KRIJGEN HAHA MAAR GROOT INKOPEN IS NOOIT ME DING GEWEEST LOL
x
xsLid
01-01-2024, 00:00
#5
.

kent iemand van jullie bruine dolfijntjes
vind hier niks over bij pill reports
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
delete
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
@dizzy: Check even of je caps lock misschien nog aanstaat :rolleyes:
B
BorstemansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb gedealt en ga binnekort weer beginnen, dan heb ik plus-minnetjes. Ik had Keltische kruizen, die verkocht ik voor 2 euro per. plus-minnetjes verkoop ik voor 2,50 per.
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 euri per stuk vind ik niet duur or:) zeker voor die ik nu in men nek heb zitte :P :P :P
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
15 eur voor 1 gram mdma (beste die ik ooit gehad heb)
koop je er meer wordt het goedkoper ik weet de jong van wie ik het koop zelfs maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en tis nie voor op te scheppen ofzo maar ben er bijna zeker van als je die laat testen de hem zeker op zijn minst 95% puur is ziet er echt perfect uit
om van de smaak nog maar te zwijgen :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hier nog een ! 1 gram pure mdma kristallen voor 15 eurrie
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt eraan van wie er gekocht word.. Heb ze varierend van E 2,- tot E 3,75 per stuk gehad. En op een feest van iemand kopen kost je natuurlijk gemiddeld E 5,- per Pil.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
delete
s
sugarbellysoundsystemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb ze altijd voor 3€ per stuk , altijd goeie kwaltiteit
ik weet niet hoe de prijzen liggen (koop nl. nooit meer dan 5 ofzo)

maar aangezien de dealer het vriendje van een vriendin van me is krijg ik af en toe als hij iets nieuws heeft wel een freebee :stoned:

wijziging: ik heb nu juist met hem gebeld en krijg morgen 10 pillen voor 20€ met 140mg mdma lijkt mij een goede prijs voor belgië :)
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Prijs wisselt heel erg, denk tussen de 0,75 en 1,30 inkoop(100-400 pillen tegelijk). MDMA gehalte meestal tussen de 95-130mg. Probleem is dat het moeilijk is om mensen te vinden die het goedkoop bijv 0,80 pp leveren, dat het goede kwaliteit is, en dat je er niet eeuwig op hoeft te wachten eerder dat ze ze hebben. Dus is het iedere keer kijken wie wat heeft, hoe snel die het kan regelen, of hij niet aan het bluffen is. Dus blijft switchen tot je een coole relaxte pillen dealer heb, iets wat mij nog niet echt is gelukt. Tot grote frustratie :angry:
b
blegtnLid
01-01-2024, 00:00
#15
hier 2euro50 voor 1
125euro voor 100
M
MunchkinLid
01-01-2024, 00:00
#16
100 voor 150 euro.

Ben pas een gebruiker maar lijkt me een goede prijs
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehe intressante theorie maar het klopt wel. hoor het van meer hoor onder invloed van drugs rijd je beter dan onder invloed van alco. en je word er niet op getest. tja aanklachen die overheid :P

:wave:
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht dat €5 gewoon normale prijs was? Wel gewoon van dealer, maar als ik hier mensen max €3 zie posten voel ik me toch wel afgezet. Maar ach, wat boeit 2 keer per jaar 2€ of 2,50 nou? Maar zou wel beter zijn:)
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#20
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ghehehe, als we toen waren gecrashed hadden we die aanklacht gedropt gek!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."