Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzodiazepnies

Benzodiazepnies

82 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd ik probeer ook flink af te bouwen. alleen als ik echt erg nerveus oid ben dan neem ik er wat
maar ik hoop dat ik ooit echt zonder kan
B
Blue BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goh, dan moet ik het maar eens gaan proberen :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's? :confused:

Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's? :confused:

Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
Klik om te vergroten...
barbituraten
ritalin
morfine
fentanyl
etc etc meer dan genoeg
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elektronik_dynamite zei:
Qocaïne zei:
Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's? :confused:

Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
Klik om te vergroten...
barbituraten
ritalin
morfine
fentanyl
etc etc meer dan genoeg
Klik om te vergroten...

Ja ok... noujah.. ik hou me mond wel, en ga eerst dit forum wel eens goed doorlezen! Ben wel benieuwd in ieder geval!

Intresse gewekt ^^
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
BillyBilo zei:
morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
Klik om te vergroten...
maar wel farmaceutisch :wink:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elektronik_dynamite zei:
BillyBilo zei:
morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
Klik om te vergroten...
maar wel farmaceutisch :wink:
Klik om te vergroten...


Ja maar ze behoren dan tot het opiaten topic, heroine is toch ook farmaceutisch.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
Elektronik_dynamite zei:
BillyBilo zei:
morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
Klik om te vergroten...
maar wel farmaceutisch :wink:
Klik om te vergroten...


Ja maar ze behoren dan tot het opiaten topic, heroine is toch ook farmaceutisch.
Klik om te vergroten...
dat is zo
pharms hebben allemaal stuk voor stuk eigennaardige bijwerkingen die opzich wel ingedeeld zouden kunnen worden in de verschillende subfora, neem b.v. sommige benzo's die kunnen lichte hallucinaties opwekken :P
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe kom je trouwens aan die apparaten? wat
voor verhaal vertel je je huisarts, waarop hij jou die dingen
gaat geven?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
meth666 zei:
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat? :openmouth:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen Valium voor mij, hoop nog eens op een of andere manier aan Rohypnol ofzo te komen.

meth666 zei:
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...
Aan je naam te zien zit je wel zoiezo een beetje in dat wereldje,
Correct me if im wrong
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lana zei:
meth666 zei:
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat? :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoor

Halcion bijvoorbeeld..; is tijdje zelf illegala geweest, omdat bijna iedereen er angstaanvallen van kreeg en soort van psychote kreeg.. 's nachts heel erge nachtmerries en dan 's avonds weer pakken om toch maar van die aanvallen af te zijn :(
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.nu.nl/news/954330/57/Interne ... horst.html

Als dit maar niet ook het einde van mijn internetdokter betekent :P
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xanax 1 of 2mg dagelijks .

Rohypnol 1 of 2 mg in het weekend als k op stap ga met vrienden en met enkele biertjes bij :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
xanax retards, kapot kauwen daar neem ik de laatste tijd 2x 2 mg en 1 keer 1 mg per dag.
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#18
diazepam met alcohol :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#19
vast en zeker Alprazolam !
en wat ook wel zeer zalig is , imovane !! :mrgreen:
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Wat is jouw favoriete benzodiazepine?

Mijne is denk ik Dormicum.
Klik om te vergroten...

Nou ja, ligt er een beetje aan waarvoor. Om lekker vlot in slaap te komen gebruik ik ook dormicum, maar om rustig te worden lorazepam 1 of 2 mg of oxazepam/bentazepam.

Als ik een gat in de dag wil slapen iets van zolpidem of nitrazepam of eventueel tanxene, maar die wekt nog een eeuwigheid door, blijf aan het gapen van dat spul

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."