#1
idd ik probeer ook flink af te bouwen. alleen als ik echt erg nerveus oid ben dan neem ik er wat
maar ik hoop dat ik ooit echt zonder kan
maar ik hoop dat ik ooit echt zonder kan
barbituratenQocaïne zei:Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's?
Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
Elektronik_dynamite zei:barbituratenQocaïne zei:Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's?
Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
ritalin
morfine
fentanyl
etc etc meer dan genoeg
maar wel farmaceutischBillyBilo zei:morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
Elektronik_dynamite zei:maar wel farmaceutischBillyBilo zei:morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden![]()
dat is zoBillyBilo zei:Elektronik_dynamite zei:maar wel farmaceutischBillyBilo zei:morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden![]()
Ja maar ze behoren dan tot het opiaten topic, heroine is toch ook farmaceutisch.
meth666 zei:Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Aan je naam te zien zit je wel zoiezo een beetje in dat wereldje,meth666 zei:Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoorLana zei:meth666 zei:Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat?![]()

Dzy zei:Wat is jouw favoriete benzodiazepine?
Mijne is denk ik Dormicum.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."